بازدید 17925
هزار و صد و شصت و دومین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

نعمتی: نامه کروبی وقفه‌ای در رفع حصر ایجاد کرد/بعد از ناآرامی‌های اخیر، اصولگرایان بیشتر نگران شده‌اند/حمایت از کالاهای ایرانی شامل فضای مجازی هم می شود/احمدی نژاد توان به چالش کشیدن نظام را دارد؟

رصد‌خانه «تابناک»، خبرهایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیترهایی مانند: جریمه 30 هزار تومانی پرتاب زباله در نوروز/نمایندگان عید دیدنی کجا می روند؟/نجفی مرد این میدان نبود و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۷۸۴۵۸۱
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۲ 21 March 2018

مصطفی امیری- تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

نعمتی: نامه کروبی وقفه‌ای در رفع حصر ایجاد کرد
سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از تشکیل کمیته‌ای زیر نظر یکی از نهادها برای رفع حصر خبر داد. بهروز نعمتی اظهار کرد: کمیته‌ای زیر نظر یکی از نهادها برای رفع حصر تشکیل شده که در حال فراهم کردن شرایط لازم برای این موضوع است. وی افزود: این کمیته اقدامات خوبی را برای رفع حصر انجام داده بود و کار تا برخی مراحل به خوبی پیش رفته بود اما اتفاقاتی افتاد که موجب کند شدن این روند شد. به نظر می‌رسد نامه‌ای که آقای کروبی اخیرا منتشر کردند باعث شد وقفه‌ای در این روند ایجاد شود و به اعتقاد من شاید اگر این نامه نبود کار زودتر به نتیجه می‌رسید. نماینده مردم تهران در مجلس یادآور شد: من با برخی اعضای این کمیته ارتباط دارم و بعد از تعطیلات باید با آنها صحبت کنیم و ببینیم کار به چه شکل ادامه می‌یابد.

انتقاد بازیگر زن از مافیا و رانت در سینما
ساناز سماواتی، بازیگر زن سینما بیان کرد که مسائل شخصی دیگران به او ربطی ندارد اما بسیاری از کسانی که الان در حال وارد شدن به بازیگری هستند یا برای شهرت یا برای پول وارد می شوند. او در این زمینه گفت: زمانی که من شروع به کار کردم بازیگر براساس توانایی و میزان نزدیکی به نقش انتخاب می شد اما الان برعکس شده و صد در صد رانت و مافیا اساس همکاری شده است. امروزه حتی برای همکاری با دستیار یک برنامه ریز نیز از او رانت می خواهند. در گذشته وقتی از من دعوت به همکاری می شد و فیلمنامه را برای مطالعه می فرستادند، بعد از خواندن نقش و پذیرفتن پیشنهاد برای انعقاد قرارداد به بخش تولید مراجعه می کردم، پیش پرداخت ناچیزی دریافت می کردم و برای تست گریم و لباس کارهای لازم را انجام می دادم اما الان وقتی با من برای پیشنهاد همکاری تماس گرفته می شود قبل از اینکه بدانم پروژه چیست در همان تماس تلفنی میزان دستمزد را از من می پرسند. معیار انتخاب بازیگر فقط مسئله مالی شده است مثلا در جایی برای ایفای یک نقش از من دعوت شده و چون همکاری من فراهم نشد یک بازیگر 65- 70 ساله آن نقش را بازی کرده است. در مهمانی‌ها نقش ها تقسیم می شود البته این مهمانی ها به معنای مهمانی های منفی نیست. درد و دلی که بازیگران با من مطرح کرده اند این است که با دادن مهمانی بازیگر انتخاب می کنند. تکلیف کسی چون من که اهل مهمانی و حاشیه نیستم با 27 سابقه کار چیست؟!

ایرانی‌ها در کربلا به مصاف عربستان خواهند رفت؟
فدراسیون فوتبال سوریه اعلام کرد که با توجه به لغو ممنوعیت میزبانی ورزشگاه‌های عراق این کشور را به عنوان میزبان خود انتخاب می‌کند. فدراسیون بین‌المللی فوتبال سرانجام پس از کش و قوس‌های زیاد با لغو میزبانی از ورزشگاه‌های عراق موافقت کرد تا جایی که سه شهر کربلا، بصره و اربیل می‌توانند میزبانی رقابت‌های بین‌المللی را برعهده گیرند. با توجه به این تصمیم فیفا کشورهای عربی قصد دارند که برای حمایت از فوتبال عراق دیدارهای خود را در این کشور برگزار کنند. موفق الجمعه، رییس دفتر اجرایی فدراسیون فوتبال سوریه اعلام کرد که از این به بعد دیدارهای بین‌المللی تیم‌های سوری در خاک عراق برگزار خواهد شد و رسما این کشور را به عنوان میزبان خود معرفی کرد. این احتمال وجود دارد که تیم‌های ایرانی هم با توجه به علاقه زیادی که به کربلا دارند و البته در مقابل سیاست‌های تیم‌های عربستانی مبنی بر بازی نکردن در خاک ایران در بازی‌های رودررو کربلا را به جای عمان به عنوان میزبان انتخاب کنند که البته باید دید کنفدراسیون فوتبال آسیا با توجه به خوش خدمتی‌هایش برای تیم‌های عربستانی با چنین تصمیمی موافقت خواهد کرد؟/ایسنا

وزیر کشور به وزارت‌خانه‌اش چه نمره‌ای داد؟
وزیر کشور با بیان اینکه من به عملکرد کارکنان و همکارانمان در وزارت کشور در سال ۹۶ نمره ۱۸.۵ می‌دهم گفت: اولویت اول‌ ما در وزارت کشور در سال ۹۷ باتوجه به تحلیل‌ها و پیش‌بینی‌های که داریم کماکان حفظ امنیت و در مرحله بعد،تامین امید و نشاط جامعه است.
رحمانی فضلی تصریح کرد: هر تصمیمی که در کشور گرفته می‌شود در استان‌ها و شهرستان‌ها توسط استانداران و فرمانداران در جلسات شورای اداری و شورای برنامه‌ریزی اجرایی و عملیاتی می‌شود همچنین از نظر تنوع کاری نیز مسائل امنیتی و سیاسی و اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز و مواد مخدر از جمله چارچوب‌های کاری وزارت کشور به شمار می رود که نشان می‌دهد ابعاد کاری بسیار وسیع است بنابراین بنده به کارکنان زحمتکش و همکارانمان در وزارت کشور نمره ۱۸.۵ می دهم.

بعد از ناآرامی‌های اخیر، اصولگرایان بیشتر نگران شده‌اند
علی یونسی، دستیار ویژه رئیس‌جمهور: بعد از ناآرامی‌های اخیر، اغلب جریان‌های سیاسی اعم از اصلاح‌طلب و اصولگرا به این فکر افتاده‌اند که باید کاری کرد. اتفاقاً اصولگرایان بیشتر نگران شده‌اند، زیرا از نظر خود، احساس خطر جدی کردند. انتظار می‌رود این احساس خطر باعث شود که برخی دوست و دشمن را اشتباه نگیرند. کسی که در ایران مانده و دلسوزانه می‌خواهد همکاری کند، که دشمن نیست. از سوی دیگر، معتقدم همه باید به آن موضوعات اساسی که امام(ره) تأکید داشت، بازگردند. امام (ره) در وصیتنامه و سخنرانی‌های خود، به همه این ضرورت‌ها اشاره کرده است. محکمات صحبت‌های امام‌(ره) برای ما راهگشاست، نه یک کلمه از میان سخنان امام‌(ره) را جدا و صحبت‌های ایشان را تقطیع کنیم و بگوییم منظور امام‌(ره)، این بوده است بلکه باید به محکمات صحبت‌های امام توجه شود. به عنوان مثال امام بارها نوشته و تأکید کردند که نباید نیروهای مسلح، در امور سیاسی دخالت کنند. تنها با عمل به همین خواست امام، بیش از نیمی از مشکلات حل می‌شود. یا امام مخالف حضور نیروهای مسلح در فعالیت‌های اقتصادی بودند. اگر این اتفاق بیفتد و نیروهای نظامی، سازمان خود را از فعالیت‌های اقتصادی، دور کنند، بسیاری از مشکلات حل می‌شود. ما نباید در مقابل اراده مردم بایستیم، به خط امام که کاملاً روشن است، باز گردیم. پس، با این تحلیل و تفسیر، می‌توان اینگونه برداشت کرد که در کوتاه مدت، اتفاق خاصی در بحث گفت‌و‌گوی ملی نخواهد افتاد، مگر آنکه اتفاق‌هایی مانند دی ماه، همه را نگران کند.

رسالت جریان احمدی‌نژاد زدن جریان روشنفکر و آزادی‌خواه بود
محمدعلی ابطحی در گفت‌وگویی درباره جریان احمدی‌نژاد گفت: بین آقای احمدی‌نژاد و ادبیات آقای احمدی‌نژاد خیلی فاصله است. ادبیاتی که ایشان مطرح می‌کند، ادبیاتی است که سال‌ها اپوزیسیون خارج از کشور مطرح می‌کرد و اصل نظام را قبول نداشت، رهبری نظام را قبول نداشت و دیدگاه‌های این‌چنینی را مطرح می‌کرد که کم و بیش شنیده می‌شد یا نمی‌شد اما این‌طور نیست هر کسی هر روز صبح تصمیم بگیرد و بدون توجه به عقبه خودش یک دیدگاهی را ارائه کند‌، در جامعه مورد قبول واقع شود. آقای احمدی‌نژاد با ارائه دیدگاه جدید نمی‌تواند سرنوشت خودش را از عقبه‌اش جدا کند. من همان وقتی که تازه دیدگاه «ایرانی» را مطرح کرده بودند، یادداشتی نوشتم که موضع‌گیری‌های آدم‌های سیاسی مبتنی بر یک عقبه تاریخی است. آن عقبه تاریخی اگر بخواهد این دیدگاه‌ها را قبول کند شاید از رضا پهلوی راحت‌تر قبول کند تا آقای احمدی‌نژاد. به خاطر اینکه عقبه رضا پهلوی همین براندازی و نقد کل جمهوری اسلامی بوده است اما از آقای احمدی‌نژاد که با اعتماد کامل بالا آمده و اساسا رسالت اولیه‌اش این بوده که جریان روشنفکرتر و آزادیخواه‌تر را در جامعه بزند، این نیست که امروز تصمیم بگیرد. ما تا حالا از این تجربیات زیاد دیده‌ایم. عکس این هم هست. یعنی مثلا اگر بنده یا آقای خاتمی امروز تصمیم بگیریم که خودمان را لیدر یک جریان اصولگرای خیلی متحجر آرمانگرا معرفی کنیم، این‌طور نیست که جامعه بپذیرد. این عقبه‌هاست که آدم‌ها را معرفی و تایید می‌کند و شکل می‌دهد. به همین دلیل اساسا آقای احمدی‌نژاد را در این حوزه بیشتر از اینکه راهی برای بودن و حذف‌نشدن نامش از کل فرهنگ جامعه تلاش می‌کند، نمی‌بینم.

نجفی مرد این میدان نبود
غلامعلی جعفر زاده، نماینده مردم رشت به دلیل استعفای شهردار تهران اشاره کرد و به گفت: زمانی که آقای نجفی شهردار انتخاب شد، من بسیار تعجب کردم. چون من در جلسه‌ای که ایشان متن استعفای خود را از سازمان میراث فرهنگی قرائت کردند، حضور داشتم و خاطره تلخی دارم. او ادامه داد: در آن جلسه، آقای نجفی به بیماری‌های بسیاری که مبتلا بودند را نام بردند. اتفاقا بنده درهمان جلسه به شوخی گفتم، با استناد به این فیلم که ضبط می‌شود انگار ایشان دیگر قصد کار ندارند. چراکه با وضعیت ایشان دیگر جایی مسئولیتی به ایشان نمی‌دهد. وی افزود: شورای شهر ابتدا باید این امر را در نظر می‌گرفت. چطور امکان داشت آقای نجفی که مجموعه‌ای از بیماری را برای خود نام بردند و راست هم گفتند، همه آنها در مدتی نه‌چندان طولانی درمان شده باشد و به‌سلامت کامل رسیده باشند. جعفر زاده اشاره کرد: به نظر من واقعا استعفای آقای نجفی پشت پرده و فشار بیرونی ندارد. چون ایشان واقعا بیمار هستند و به همین دلیل مسئولیت‌های سنگین را نمی‌توانند بپذیرند. به همین دلیل بنده هم گلایه‌ای از ایشان دارم که چرا باوجود شخصیت اخلاق‌مداری که دارند و از بیماری‌های خود اطلاع داشتند، این مسئولیت را از همان ابتدا قبول کردند. وی ادامه داد: جدا از امر بیماری، آقای نجفی شهردار برای این میدان نبود و در این مدت هیچ اقدام اساسی و تحولی انجام ندادند. بنده، طرفدار آقای قالیباف نیستم اما واقعا ایشان در شهرداری موفق عمل کردند. اکنون شورای شهر باید گزینه‌ای بهتر از آقای قالیباف انتخاب کنند که فعال، پر جنب‌وجوش، جدی، پویا و چابک باشد. شهرداری نیاز به مدیری دارد که وقتی کار را شروع کرد، 6 ماه باید ترک خانه و خانواده را کند و شبانه‌روز برای مدیریت شهری تصمیم‌گیری و کار کند. رویداد۲۴

احمدی نژاد توان به چالش کشیدن نظام را دارد؟
محمدرضا بادامچی، نماینده تهران درباره دستگیری یاران احمدی‎نژاد گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران دارای چارچوبی است و حرف زدن و سخنرانی کردن هم باید در این چارچوب بگنجد. به هر حال قوه قضاییه پس از رصد کردن این اظهارات، تشخیص به مجرمانه بودن این صحبت‌ها و رفتارها داشته و آقای مشایی را دستگیر کرده است. وی افزود: به نظر من قوه قضاییه خیلی پیش از این می‌توانست با این افراد برخورد کند و احساس من بر این است که به مانند سایرین با آن‌ها برخورد نشد. من فکر می‌کنم اگر فردی منتسب به جریان اصلاحات این رفتارها را از خود بروز می‌داد با این همه گذشت روبرو نمی‌شد. عضو فراکسیون امید ادامه داد: به تصور من، قوه قضاییه به شناخت درستی از جامعیت جامعه نرسیده است. اگر قرار به مماشت باشد باید شامل حال افرادی شود که به نظام، انقلاب و رهبری اعتقاد دارند. به هر حال تعامل را باید با کسی داشت که نمی‌خواهد به اصل نظام ضربه بزند نه اینکه فردی که هیچ التزامی به چارچوب‌های نظام ندارد. وی در پاسخ به اینکه پس از دستگیری حمید بقایی و اسفندیار رحیم مشایی، تحرکات و نامه نگاری‌های محمود احمدی نژاد قوت پیدا کرده است و آیا با این روش و منشی که او در پیش گرفته باید آماده دستگیری‌اش در آینده باشیم یا خیر، افزود: این سوال را باید از قوه قضاییه پرسید که چرا همچنان نظاره‌گر اعمال و رفتارهای احمدی نژاد است. من شخصاً موافق دستگیری نیستم و اعتقاد دارم افراد باید در چارچوب قانون نظرات خود را بیان کنند ولی چقدر خوب بود به خاطر اینکه این بگو و مگوها کمتر شود و التهاب جامعه کاهش پیدا کند با این افراد جلسه‌ای را برگزار می‌کردند تا به تبع تعاملی که ایجاد می‌شد رفتارها شکل قانونی پیدا می‌کرد. نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس دهم درباره اینکه آیا احمدی نژاد با رفتارهایی که در پیش گرفته می‌تواند برای نظام چالش برانگیز باشد، ادامه داد: من تصور نمی‌کنم که چالشی جدی برای نظام وجود داشته باشد، ولی همه این کارها یک فرصت است که ما و تمام مسئولین امر با یک نگرش و دید باز به شهروندان نگاه کنیم و راه مقابله را تنها در دستگیری نبینیم و سعی شود که موضوع گفت‌وگوی ملی در جامعه شکل بگیرد و به تشکل‌ها و احزاب ارزش دهیم تا بواسطه آن‌ها با مردم حرف زده شود. باید بیش از پیش به رسانه‌ها توجه شود./ رویداد۲۴

حمایت از کالاهای ایرانی شامل فضای مجازی هم می شود
آیت‌الله کعبی،عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: حمایت از کالاهای ایرانی شامل فضای مجازی هم می‌شود. هم دولتمردان هم مسئولان و همه مردم مخاطب شعار حمایت از کالای ایرانی هستند. دولتمردان باید جلوی ورود کالاهای خارجی غیرضروری را بگیرند و به مسئله مبارزه با قاچاق توجه جدی کنند و از تولیدکنندگان حمایت ویژه داشته باشند. تولید کنندگان هم باید به استانداردسازی کالاهای ایرانی و کیفیت این کالاها توجه ویژه داشته باشند تا بتوانند با کالاهای مشابه خارجی رقابت کنند./میزان

نمایندگان عید دیدنی کجا می روند؟
وقتی از خانه ملتی ها درباره عید دیدنی های سیاسی سوال پرسیدیم همه لبخندی روی لبشان نقش بست و گاهی اسامی شخصیت هایی را مطرح می کردند و گاهی تلاش می کردند تا از زیر بار پاسخ دادن شانه خالی کنند؛ گاهی هم دیدار با اهالی حوزه انتخابیه را جزو عید دیدنی های سیاسی مطرح می کردند. برخی هم پاسخ ها جالبی می دادند مانند نادر قاضی پور که می گفت پدرم یادم نداده است که دیدن سیاسی ها بروم یا قوامی که می گفت مردم سکوی پرتاب من شده اند و من باید اولین عید دیدنی را به دیدن آنها بروم اما اینکه آیا واقعا آنها اولین عیددیدنی را به دیدار با مردم می گذارند یا خیر را باید منتظر ماند تا صدای شلیک توپ سال تحویل به گوش برسد و ببینیم آنها چه کرده انددر این میا اکثر اعضای فرراکسیون امید اولین جایی که می روندمنزل آقای خاتمی خواهد بود./خبر آنلاین

جریمه 30 هزار تومانی پرتاب زباله در نوروز

سرهنگ جمشید محبت‌خانی، آمارها و کشفیات و دستگیری‌های محیط زیست در ایام نوروز و روز سیزده‌بدر نشان می‌دهد که شکارچیان متخلف کمتر حضور می‌یابند و دلیل آن حضور گسترده مردم در طبیعت است که به نوعی بازدارندگی برای شکارچیان متخلف ایجاد می‌کند. وی ادامه داد: افزایش تعداد محیط‌بانان و آمادگی نسبی آنها نیز موضوع مهمی است که از روزهای پایانی اسفند شیفت‌بندی محیط‌بانان شروع شده و تا 13 فرودین ادامه خواهد داشت. فرمانده یگان حفاظت محیط زیست گفت: بیشترین آسیب محیط زیستی در ایام نوروز پسماند و زباله‌ها است. برای همین خودروهایی که در داخل شهر یا در داخل جاده زباله خود را از داخل خودرو به بیرون پرتاب کنند؛ جریمه خواهند شد. سرهنگ محبت‌خانی با اشاره به اینکه خودوریی که زباله خود را بیرون بیاندازد؛ 30 هزار تومان جریمه خواهد شد، گفت: با سردار مهری-رئیس پلیس راهور ناجا- در این مورد صحبت کرده‌ام و قرار شده که این قانون تشدید شود. ایشان هم پذیرفت و استقبال کرد که یک دستور هوشیاری به کلیه پلیس‌های راهور در این زمینه داده شود تا به طور جدی‌تر نسبت به سال قبل با افرادی که بخواهند زباله خود را بیرون بیاندازند؛ مقابله شود./ ایسنا

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۱
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۶۳
درود بر احمدی نژاد ضد فساد و رانت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۱
با چه رویی همین حرف را میزنید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۲
کسیکه کلی پرونده در قوه قضائیه داره و جرات حضور در دادگاه رو نداره و افرادی مثل رحیمی و بقایی کلی پرونده اختلاس دارن چطور ضد رانت و فساده کسیکه خودش شده مظهر رانت و فساد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۲
مادر چاوز هم همینو میگه هاله نور هم همینطور پرونده های قطور اختلاس بقایی و رحیمی هم همین موضوع رو فریاد میزنن و همینطور پرونده های قطور خلافهای خودش که جرات حضور در دادگاه رو نداره
شهاب
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۲
دورود بر مرد آزادی احمدی نژاد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۲
درود خداوند بر دکتر احمدی نژاد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۲
الان مردمی تر شده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۲
احمدی نژادتنهامردباقی مانده درسرزمینم
شاهرخ
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۴
این وزرا و مسئولین میلیاردی که سر کار هستن و عموما در اقتصاد دستی رو اتیش دارن
پولدارها کباب میخورند ،و بی پولها دود کباب ،؟ از ما بهتران به سفر میروند ،و ما در خانه با سایت تابناک به خود دلخوشی می دهیم ؟ باز هم خدارا شکر که اگر این تلبت اهدایی ،واین سایت محترم نبود ،من ،وامثال من در این دوران پیری چه کاری میتوانستیم بکنیم ؟پس درود بر شما که در این ایام تعطیلی هم یار ،وهمدم ما شده اید ،،،،
بهتره عراق میزبان نباشه دیگه همین مونده از سیمای میلی پخش بشه که در ورزشگاه پرچم سعودی و عکس بن سلمان را برادران شیعه بلند کنند و شعار علیه ایران میدهند بزارید ما در خواب خوش همه چی ارومه همه ما رو دوست دارن بمونیم این شب عیدی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۲
شعیان عراق به شدت به ایران علاقه‌مندند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۲
آدم نميدونه به امثال شماها چي بگه!!گذشته از ميزباني بينظير عراقي ها از ايرانيان در ايام اربعين صحنه هاي بازي ايران و عراق در زمان صدام رو يادمون نره كه بعد از گل علي دايي مردم حاضر در ورزشگاه چطور ايرانو تشويق ميكردند انگار كه تيم ملي اونها ايرانه نه عراق،گذشته از اون جناب با هوش و با معلومات مردم عراق به شدت از سعودي ها متنفر هستند واگر شما عكس بن سلمانو رو دستت بلند نكني خيالت راحت تو كربلا كسي اينكارو نميكنه
پهلوان چغندر
| Netherlands |
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۲
جناب ۱۵:۵۱
اگاه به تحولات دنیای عرب و نخبه در شناخت اقوام حس تعلق شما نسبت اعراب و همخونان قابل درک است بنده به حریم شما اساعه ادب نکردم من نه عکس بن سلمان را شایسته سردست گرفتن میدانم نه نمر و اسد و ترامپ و...اگر خبرهای چند وقت پیش بصره را شنیده بودید متوجه حرف من میشدید در ضمن دوست عزیز ان بازی که شما میفرمایید احتمالا در انلحظه جادویی گزارشگر تلویزیون شما برادر حاج حسین بوده وگرنه تا حالا کسی این رویا را غیر از شما ندیده انهم در زمان تسلط حزب بعث و در عراق بنده نمیگویم دروغ میگویید و ارزو میکنم انشالله روزی رویای امت واحده و بهم پیوستن امت های اسلامی زیر پرچم برابری اتفاق افتد تا بیش از این رویا موجت از بین رفتن مرز بین توهم و واقعیت در عزیزان دردانه ای چون شما نگردد
جالبه هرکس به مدیریت مملکت و سایر مسائل سیاسی و فرهنگی و اجتماعی انتقاد می کنه میشه ضد نظام ،آقای ابطحی امثال شما اجازه حضور جوانان در عرصه ی سیاسی و اقتصادی را نخواهید داد،لطفا ظرفیت انتقادتون بالا ببرید و لطفا سیاسی صحبت نکنید اقای دکتر عزیز ملت اقای احمدی نژاد حرفاش حرف دل پس بر دل هم می نشینه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۳
احمدی نژاد یه پوپولیست ورشکسته هست که راهی جز اینکه ادای اپوزسیون رو دربیاره ب باقی نمونده ولی بقول خودش اون ممه رم لولو برد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۳
معمولا پوپولیستها برای مطرح شدن و عوام فریبی حرف دل مردم رو میزنن این یه نسخه قدیمیه که تاریخ مصرفش گذشته
این هم نتیجه حمایت از سوریه
ظاهرا آقاي يونسي هنوز در خواب زمستاني هستند !

مردم از هر دو جناح عبور كردند و راهشان را طور ديگري انتخاب نمودند.

حالا نه از خاتمي ها و كروبي ها كاري بر مي آيد و محمودي ها.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۲
نکنه دل به ترامپ بستن ؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۲
انتخابات بعدی همه بازم در صحنه هستند با صد متر طناب پوسیده احساسات این مردم وارد چاه نیم متری نشوید حافظه بلند مدت نداریم
لطف کنید چند کالای داخلی نام ببرید تا ما هم با نامشان آشنا شویم. کالاهای که اگر تحریم شدیم باز هم امکان تولیدش باشه، البته اگر موجود است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۲
کارشون شده هارت و پورت . یکی بهشون باید بگه آخه چی توی این کشور تولید ملیه؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۲
کود انسانی
نعل خر و اسب
میخ طویله و زنجیر
تنباکو میوه ای
و...
اینها نمونه هایی از کالاهای وارداتیه که میتونیم در داخل بهترش را تولید کنیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۲
منظور از کالای ایرانی ، همون کالای چینیه که یا در چین تولید و با برند ایرانی در بازار ایران عرضه میشه و یا با قطعات چینی در ایران مونتاژ میشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۲
پاور ایرانی گریین دومین پاور کیس جهان. دستگاه ایکس ویژن و ...
ناشناس
| Germany |
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۲
یک کالای صد در صد وطنی البته در بین ژن های خوب و آقازاده ها یافت می شه : نکنولوژی اختلاس های کلان!!!!
فضای مجازی مثل نان شب بی کیفیت مردم نیست که اگر نخری از گشنگی بمیری . در مورد فضای مجازی مردم آلترناتیو دارند. و اونی که خوب است انتخابش می کنند.
"نامه كروبى وقفه اى در حصر ايجاد كرد"! پس مساله كاملاً شخصيه؟
در اینکه برخی در فحاشی و تهمت زدن ازادند هیچ شکی نیست ؟؟! فقط زندان برای زیبا کلام و کرباسجی و ... است ،
دوستان سفر نرفته که عید هم اینجایین و بچه های زحمتکش تابناک

ــــــــــــــــــالـــــــــــــــــــ نــــــــــــــو مـــــــــــــــبـــــارڪــــــــــ

سال خوبی داشته باشید سرشار از پول و نوای شادمانه دهل
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۲
نوای ساز و دهل یا نوای نقاره ؟؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۲
گفتم دهل چون از دور خوشترست نزدیکم نمیری بگن کنسرته بریزن لغو کنن:)
ای کاش یک صدم تعصبی که به اسد و حسن داشتیم نسبت به زاغه نشینان کشور داشتیم ؟؟؟
سخنی با جناب بطحایی خوش قول ؟؟؟
در دید بازدید اقوامی که در سایر ارگانها خدمت میکنند از پرداخت کارانه ، اضافه کار و حق و مسکن ، حق مهد و حق خواب و حق سرج کردن در اینترنت و... صحبت میکردن ؟؟ ولی من روم نشد بگم معوقات ما از سال ۹۵ پرداخت نشده ؟؟ با این وضعیت اگه پیش بره ما باید سه وعده ماست ایرانی بخوریم ؟؟؟؟ راستی همکارن ما هم بخاطر انتقاد از وضعیت معیشتی در زندان هستند
کالایی ایرانی یعنی خودروملی. یعنی بالگرد یعنی رایانه. یعنی گوشی های ایرانی و....که بعدها قرار تولید بشوند. برای حمایت از کالای ایرانی باید. از همین لحظه با چین قطع رابطه کنید بسم الله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۷
حتی یکی از اینایی که گفتی در ایران تولید نمیشه
نظری راجع به این خبر ندارم ولی خواستم از صمیم قلب سال نو رو بشما تابناکیهای عزیز تبریک بگویم.رسالت شما بزرگواران بعنوان یک رسانه تقریبا فراجناحی که منافع ملی را بنظر حقیر به منافع شخصی وحزبی ترجیح میدهد مایه امیدواری دوستداران این مملکت وامثال این حقیر بوده ونقش بی بدیل سایت وزین شما در افزایش آگاهی ورساندن اخبار بمردم را ارج میگذارم .
همچنین به دوستان عزیز بخش نظرات که برای تایید وانتشار نظرات آنهم در کشوری که خطوط قرمز کاملا سلیقه ای بوده وهر کسی بزعم خود عمل مینماید توانسته اید نظرات را حدالمکان جهت استحضار مسئولین منتشر فرمایید، تشکر میکنم.میدانم جمع شدن عده ای، از عزیز تحت تاثیرامثال آمد نیوز که مثلا بنام استمرار طلب کامنت میگذارد تا ملی گرا وسلطنت طلب و اصلاح طلب واصولگرای دواتشه وعلی اللهی واتئیست و... در یک بستر تقریبا سالم که در ستون نظرات مناظره ومجادله مینمایند واقعا با قوانین ناروشن خطوط قرمز در این بخش، شاهکاری برای شما بوده وجای تشکر ویژه دارد.با آرزوی سالی خوش خبر برای شما وهموطنان عزیز،ارادتمند خواننده همیشگی تابناک.
حمایت از تولیدات داخلی یعنی کاهش رفاه و سطح کیفیت حتی به قیمت دیدار با ازرائیلی به نام پراید.
چرا هر وقت در باره هر موضوعی حرف و بحث پیش می آید آخرش به فضای مجازی و فیلتر آن ختم می شود؟
.
نميدونم با چه رويي اومدن ميگن حمايت كالاي ايراني با سياست های برخی تيشه به ريشه توليد زدن
خودت اگر در حصر بودی الان نامه فدایت شوم مینوشتی؟
یک سخن با آقای ابطحی : شما بهتر است به فکر خودت و جریان اصلاح طلب قدرت طلب باشید . برای جناب دکتر احمدی نژاد همین بس که با وجود تخریب چندین ساله اصولگرا و اصلاح طلب هنوز در دل خیلی از مردم جای دارند و دو جریان سابقه دارتون را کیش و مات کرده اند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۳
سیگار وینیستون و تریاک هم در دل بعضی از ملت ما جای دارند ولی هر دو مضرند مردم عاقلند و از یه سوراخ دو بار گزیده نمیشن و بقول ادیب معروف محمود خان ادیب الملک اون ممه رو لولو برد
حمایت از تولید داخل به چه قیمتی پس حمایت از مصرف کننده چی میشه
علت اصلی عدم استفاده از پیام رسان های داخلی عدم اطمینان به آنها است! به همین راحتی! بقیه کالاهای داخلی هم که اکثرا بنجل هستند مخصوصا خودرو!!! آیا خود مسئولین پراید سوار میشوند؟!!
ایول به سوریه....... حاضره تو عراق نا امن میزبانی کنه ولی تو ایران نه....
نامه بنویسی نمیذارم بیای بیرون
واقعا منطق عجیبیه
ما چوب ندانم کاری مسئولینی رو می خوریم که مدیریت ندارند ودنبال منافع شخصی خودشان اند وبه لج و لجبازی مشغول اند وما رو به هیچ می انگارند،خدایی هم هست
درود خدا و رسولش بر احمدی نژاد قهرمان مبارز تبعیض
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۲
خدا و رسولش از عهد شکنان بیزارن - ابتدای سوره توبه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۳
خدا و رسولش از عهد شکنان بیزارند آیه اول و دوم سوره توبه شما هم که کم آوردین بهتره از خدا و رسول هزینه نکنید و خودتون رو پشت مقدسات پنهان نکنید
نامه آقای کروبی نوعی جواب برنامه خارج از دید صدا و سیما بود در حقیقت این صدا و سیما بود که آتش بیار معرکه شد
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۰۶:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۳
:0 هنوز هستن کسایی که صدا و سیما ببینن؟
او آینده ایران را رقم خواهد زد.او مردم را بیدار کرده و در کشوری که حداقل ۵۰ درصد زیر خط فقر هستند خودتان قضاوت کنید او کاری نمی تواند بکند؟اگر الان کسی بیاید و بکوبد اموال همه ثروتمندان به ناحق ثروتمند شده را می گیرم و در بین شما تقسیم میکنم و همه، هم سطح زندگی خواهیم کرد واقعا کسی دنبالش راه نمی افتد؟از کسانی که او ناراضی هست آیا مردم راضیند؟بین او و آنها کفه ترازو به سمت چه کسی است؟اگر سخنگوی آن جریان را از دولتش کنار نمی گذاشت و فامیل آن یکی را رسوا نمی کرد آیا قضیه اینچنین بود؟مردم عاقلند.چرا حکم بقایی و کیفر خواست او را همه اعلام می کنند ولی دفاعیاتش را کسی منتشر نمی کند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۲
احمدی نژاد حتی این شهامت رو نداره که با وجود دعوت به دادگاه برای دفاع از خودش حاضر بشه و تا بحال سه بار در دادگاه حاضر نشده اگه نظام رو قبول نداره تمام حقوقی که بابت تشخیص مصلحت گرفته حرامه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۳
احمدی نژاد میخواد از آشوبها به نفع خودش استفاده کنه
آقای بادامچی شما چه کاره هستید که این طوری اظهار نظر می کنید.
خدا رحمت کند اقای هاشمی و انهمه بصیرت
چرا حرف نعمتی را سانسور میکنی ملاقات ذوالنور با کروبی در رفع حصر مشکل ایجاد کرد. نمیدونم چرا طیف اصولگرا هرگز نمیتواند واقعیات این کشور و مردم انرا درک کند و بیشتر به تحریف و دروغ رو مکنند.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی