بازدید 4299

واردات پنبه ۳۱۰ میلیاردی شد

براساس آمار گمرک در ۱۱ ماهه سال ۹۶ بیش از ۴۳ هزار تن پنبه به ارزش ۱۳۴ میلیون و ۹۷ هزار و ۳۳۷ دلار وارد ایران شده است.
کد خبر: ۷۸۴۴۷۶
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۲:۲۰ 21 March 2018
براساس آمار گمرک در ۱۱ ماهه سال ۹۶ بیش از ۴۳ هزار تن پنبه به ارزش ۱۳۴ میلیون و ۹۷ هزار و ۳۳۷ دلار وارد ایران شده است.
 
به گزارش میزان، براساس آمار مقدماتی گمرک از تجارت خارجی ۱۱ ماهه سال ۹۶، بیش از ۴۳ هزار و ۳۹۹ تن پنبه به صورت حلاجی شده و حلاجی نشده از کشور‌های مختلف جهان وارد ایران شده است.

براساس واردات این حجم پنبه به کشور، ۱۳۴ میلیون و ۹۷ هزار و ۳۳۷ دلار ارز از کشور خارج شد که بالغ بر ۳۱۰ میلیارد و ۴۸ میلیون و ۸۳۳ هزار و ۶۷۷ تومان در آمار گمرک به ثبت رسیده است.

لازم به ذکر است که پنبه در ۱۱ ماهه سال ۹۶ از کشور‌های ازبکستان، امارات متحده عربی، ایتالیا، پاکستان، چین، ترکیه، هند، یونان، اندونزی و کشور‌های دیگر وارد ایران شده است.

در این بین ترکیه به عنوان اولین وبزرگترین صادر کننده پنبه به کشور در ۱۱ ماهه سال ۹۶ بیش از ۲۹ هزار و ۶۸۴ تن پنبه به ایران صادر کرده و از این طریق درآمد ۵۸ میلیون و ۶۱۶ هزار و ۶۲۸ دلاری را به خود اختصاص داده است.

بعد از ترکیه کشور ازبکستان با صادرات بیش از ۱۲ هزار و ۸۹۵ تن پنبه به ایران درآمد ۲۹ میلیون و ۱۹۲ هزار و ۷۵۱ دلاری را به خود اختصاص داده است.

همچنین امارات متحده عربی سومین صادر کننده پنبه به ایران محسوب می‌شود که از این راه بیش از ۱۳ هزار و ۶۸۳ تن پنبه به ایران صادر کرده است و درآمد ۲۹ میلیون و ۵۷۳ هزار و ۲۰۸ دلاری را نصیب خود کرده است.

واردات پنبه ۳۱۰ میلیاردی شد

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان