بازدید 3072

پیروزی محور مقاومت بزرگترین برد سال ۹۶ بود

یک عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با بیان اینکه دنیای استکبار تمام کیان امت اسلامی را نشانه رفته، پیروزی محور مقاومت را بزرگترین برد سال ۹۶ عنوان کرد.
کد خبر: ۷۸۳۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰ 18 March 2018

یحیی کمالی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به رخدادهای سیاسی کشور در سال ۹۶ گفت: ما این موضوع را در بخش‌های مختلف مورد بررسی قرار داده و درعرصه نظامی شاید بتوان به پیروزی نهضت مقاومت اشاره کرد. این حرکت بسیار بزرگی در دنیا بود. اینکه ما با یک گروه انحرافی، وهابی و آدم‌کش مبارزه کردیم و آنها را شکست دادیم. در حوزه سیاسی هم می‌توان گفت عدم همراهی کشورهای اروپایی با سیاست‌های ظالمانه آمریکا موضوع مهمی بود.

وی افزود: در حوزه اقتصادی هم نمی‌توان از حرکت مثبت و یک کارنامه درخشان یاد کنیم. همچنان بحران کشور ما بحران اشتغال و اقتصاد است. امیدواریم در سال آینده یک روند بهتری را در این حوزه داشته باشیم.

نماینده مردم جیرفت با اشاره به آسیب‌هایی که در فضای بین الملل در سال ۹۶ حاکم بود، تصریح کرد: آسیب‌های متعددی را شاهد بودیم. مانند محکومیت‌های ایران در حوزه‌های مالی که برخی اموال ما را بلوکه کردند یا سیاست‌های خصمانه آمریکا در حوزه برجام و نقض آن از سوی آمریکا و یا سیاست‌های یک بام و دو هوایی که برخی کشورهای اروپایی داشته، اینها از جمله آسیب هایی بود که ما در عرصه سیاست خارجی داشتیم.

کمالی‌پور سال ۹۶ را سال پیروزی محور مقاومت عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه دنیای استکبار تمام کیان امت اسلامی را اشاره رفته، پیروزی محور مقاومت را می‌توان بزرگترین برد سال ۹۶ دانست.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس