بازدید 5518
گزارش بازی

نرمش چهارگله تیم کی روش با سیرالئون

نها تماشای چند دقیقه ابتدایی این دیدار لازم بود تا بدانیم ملی پوشان ایران می توانند به یک پیروزی پرگل دست پیدا کنند. آنها در نیمه اول سه بار موفق شدند به دروازه حریف برسند
کد خبر: ۷۸۳۶۸۲
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۲ 17 March 2018

تیم ملی فوتبال ایران در دیداری تدارکاتی اما به شدت بی کیفیت و با ترکیبی که نمی توان اثری از تیم کی روش در روسیه در ان یافت، موفق شد با نتیجه ۴ بر صفر سیرالئون را شکست دهد.

به گزارش تابناک ورزشی، دیدار تیم‌های ملی ایران و سیرالئون از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار شد. این دیدار در پایان با نتیجه ۴ بر صفر به سود ایران به پایان رسید. گل‌های ایران را در این دیدار محمدرضا خانزاده (۱۴)، علی قلی‌زاده ( ۱۶ و ۴۶) و کاوه رضایی (۳۵) به ثمر رساندند.

ترکیب ایران: حامد لک(46 سیدحسین حسینی)، رامین رضاییان (60 وریا غفوری)، محمدرضا خانزاده، روزبه چشمی(60 پژمان منتظری)، سعید آقایی، امید ابراهیمی(46 کمال کامیابی نیا)، علی کریمی(54 محمد انصاری)، احمد عبدالله‌زاده، امید نورافکن، علی قلی‌زاده و کاوه رضایی(46 علی علیپور)

سرمربی:کارلوس کی روش

ترکیب سیرالئون: ابراهیم تاراولی، بنگویا لانین، دنیا یئانی، عبدالله سونا، کنپسون فوفاناح، عبدالله کانو، سناس کورونا (35 الحسن کورونا)، ابوبکر دانسارای، عبدالله سسی(۵۱ کرونا الهاسان)، عبدالله بنگورا، ابوبکر کارگبو 

سرمربی: جان کیستر

نرمش چهارگله تیم کی روش با سیرالئون

تنها تماشای چند دقیقه ابتدایی این دیدار لازم بود تا بدانیم ملی پوشان ایران می توانند به یک پیروزی پرگل دست پیدا کنند. آنها در نیمه اول سه بار موفق شدند به دروازه حریف برسند. پس از آغاز نیمه دوم نیز یک بار شاگردان کی روش گلزنی کردند اما پس از آن دیگر نتوانستند موفق به گلزنی شوند تا با همان چهار به کار خود در این بازی پایان دهند.

در نیمه دوم سیرالئون چند حمله نصفه و نیمه روی دروازه ما انجام دادند.تیم ملی ایران بعد از این مسابقه ایران را ترک می‌کند و تا روز ۷ فروردین ۹۷ دو بازی دوستانه با تیم‌های ملی تونس و الجزایر برگزار می‌کند.تیم ملی ایران در جام جهانی با تیم‌های مراکش، پرتغال و اسپانیا همگروه است.

شرح گل ها:

(گل اول ایران) دقیقه ۱۴: ارسال امید نورافکن با ضربه سر خانزاده تبدیل به گل اول ایران در این بازی شد.

(گل دوم ایران) دقیقه ۱۵: شوت سنگین علی قلی زاده با واکنش نه چندان خوب گلر سیرالئون همراه شد تا گل دوم ایران به ثمر برسد.

(گل سوم ایران) دقیقه ۳۵: ارسال از جناح راست با ضربه سر عالی کاوه رضایی تبدیل به گل سوم ایران شد.

(گل چهارم ایران) دقیقه ۴۷: دفع ناقص دروازه بان سیرالئون روی شوت امید نورافکن باعث شد تا توپ به علی قلی زاده رسیده و این بازیکن در شرایطی که در مقابل دروازه خالی حریف قرار داشت، با یک ضربه آرام دروازه سیرالئون را باز کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل