بازدید 2762

حنای سیاست‌های‌ کاخ سفید رنگی ندارد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد دیگر حنای سیاست های سوخته آمریکا در قبال ایران اسلامی رنگی ندارد زیرا آمریکا تلاش می کند با بهانه جویی به کشورمان فشارهای سیاسی و بین المللی وارد کند.
کد خبر: ۷۸۳۲۹۳
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱ 16 March 2018

 

سیدقاسم جاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، در واکنش به صدور محکومیت برای تبعه ایرانی در آمریکا به اتهام تلاش برای خرید موشک‌های زمین به هوا و قطعات هواپیما برای کشورمان، گفت: این موضوع و سایر بهانه هایی که در آینده نیز توسط ایالات متحده مطرح خواهد شد صرفا نمایش شیطنت آمیز و اقدام سیاسی است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دیگر حنای سیاست های سوخته آمریکا در قبال ایران اسلامی رنگی ندارد، اظهار کرد: آمریکا تلاش می کند با بهانه جویی ایران هراسی را در دنیا پررنگ کند تا بتواند از این طریق به کشورمان فشارهای سیاسی و بین المللی وارد کند.

وی ادامه داد: بیان اتهامات واهی نسبت به تبعه ایرانی و برچسب زدن به کشورمان به بهانه تلاش برای خرید موشک‌ امری تمسخرآمیز است زیرا جمهوری اسلامی جزء کشورهای برتر در ساخت موشک محسوب می شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: ماهیت و هدف ایالات متحده از اجرای نقشه های ضد ایرانی واضح است و باید اذعان کرد که مردم کشورمان در قبال این سیاست ها مقاوم هستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: همچنین باید اذعان کرد که مقامات وزارت امورخارجه و حتی قوه قضائیه کشورمان باید نسبت به چنین مسائلی در مجامع بین المللی اعتراض کرده و اقدامات قانونی بین المللی انجام دهند تا علاوه بر اینکه امنیت برای افراد ایرانی در دنیا تامین شود، دیگر چنین اتهاماتی نیز در عرصه جهانی و افکار عمومی مطرح نشود.

به گزارش خبرگزاری خانه‌ملت ، دادگاهی در آمریکا فردی ایرانی-آمریکایی به نام «رضا اولنگیان» را که پیشتر به «تلاش برای خرید موشک‌های زمین به هوا و قطعات هواپیما برای ایران» متهم شده بود، به ۲۵ سال زندان محکوم کرد./

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل