بازدید 5157
ليگ قهرمانان آسيا

الوصل٠-پرسپوليس١/سه امتيازدرخليج فارس به كام پرسپوليس

کد خبر: ۷۸۲۵۷۰
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۱ 13 March 2018

تیم فوتبال پرسپولیس در چهارمین دیدار در گروه C لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۸:۴۵ در شهر دوبی به مصاف تیم الوصل امارات رفت که بازی با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.

به گزارش تابناك ورزشي،شاگردان برانکو که پیش از این دیدار توانسته بودند به 6 امتیاز دست پیدا کنند با برتری در دیدار برگشت مقابل الوصل موفق شدند جمع امتیازات خود را به عدد 9 برسانند تا در یک قدمی صعود به مرحله یک هشتم نهایی قرار بگیرند. تنها گل پرسپولیسی ها در این دیدار توسط کمال کامیابی نیا به ثمر رسید.در گروه C تیم السد ۹ امتیازی شد و به صدر جدول رسید و پرسپولیس هم با این برد با ۹ امتیاز به رده دوم جدول سقوط کرد .تیم الوصل امارات هم بدون امتیاز دیگر شانسی برای صعود از این گروه ندارد. نسف قارشی هم با ۶ امتیاز در رده سوم جدول است. پرسپولیس با این برد اقتصادی سال ۹۶ را به پایان رساند.

کارت زرد: عبدالله نقبی ،یوسف عبدالله، عبدالله صالح ( الوصل)، شجاع خلیل‌زاده(پرسپولیس)

شرح گل
الوصل 0 پرسپولیس 1(دقیقه 37، کمال کامیابی نیا): ثانیه هایی پس از حرکت خطرناک کاپیتان الوصل روی امیری، ارسال دقیق حسین ماهینی بین بازیکنان دو تیم در محوطه جریمه حریف روی سر کامیابی نیا فرود آمد و او نیز با ضربه سری تماشایی اولین گل این دیدار را به سود سرخ پوشان به ثمر رساند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر