بازدید 2505
۱

درگيري مرگبار به خاطر يك دستگاه دي وي دي

کد خبر: ۷۸۲۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱ 13 March 2018

دو برادر كه متهم هستند مردي را در پارك باهنر به خاطر يك دي‌وي‌دي به قتل رسانده‌اند در بازجويي‌ها ماجرا را شرح دادند.

به گزارش جوان، ساعت‌22:20 ‌شامگاه شنبه پنجم اسفندماه امسال درگيري خونيني بين دو برادر و مردي به نام سعيد در پارك باهنر، حوالي بزرگراه اشرفي اصفهاني رخ داد. پس از اعلام اين خبر تيمي از مأموران كلانتري‌140 باغ فيض به محل حادثه اعزام شدند. بررسي‌ها نشان داد در اين درگيري سعيد با اصابت چاقوي دو برادر به شدت زخمي و براي درمان به بيمارستان پيامبران منتقل شده است.


همزمان با ادامه تحقيقات ساعت 5 صبح روز يك‌شنبه ششم اسفندماه به مأموران پليس خبر رسيد سعيد به خاطر خونريزي شديد به كام مرگ رفته است. با تأييد خبر، تيمي از كارآگاهان اداره دهم پليس‌آگاهي به دستور قاضي منافي‌آذر، بازپرس ويژه قتل تهران براي بررسي حادثه وارد عمل شدند. پس از انتقال جسد به پزشكي قانوني كارآگاهان دريافتند خودروي مقتول در اختيار مرد 34‌ساله‌اي به نام بهرام است. بدين ترتيب مأموران بهرام را در يك قرار ساختگي بازداشت كردند. وي در بازجويي‌ها گفت: عاملان حادثه دو برادر به نام‌هاي شهرام و حميد هستند.

وي گفت كه دو برادر مدتي قبل دستگاه دي‌وي‌دي از مقتول خريدند، اما پول آن را پرداخت نكردند كه روز حادثه سعيد همراه يكي از دوستانش به نام پژمان در پارك باهنر با آنها قرار گذاشته‌بود كه پول دي‌وي‌دي را بگيرد، اما آنها با سرنيزه قزاقي او را به قتل رساندند. پژمان خودروي سعيد را به من داد تا به خانواده‌اش بدهم كه دستگير شدم. مأموران در ادامه درباره هويت دو برادر دست به تحقيق زدند كه مشخص شد شهرام و حميد پس از حادثه به مكان نامعلومي گريخته‌اند. در نهايت كارآگاهان صبح ديروز دو برادر را شناسايي و دستگيركردند.


حميد 32‌ساله در بازجويي‌ها گفت: من حسابدار بودم، اما الان مسافركشي مي‌كنم. من و سعيد با هم دوست بوديم. چند روز قبل از حادثه مقتول به من گفت يك دستگاه دي‌وي‌دي براي فروش دارد. من به او گفتم پول ندارم، اما دوستش كه همراهش بود اصرار كرد دي‌وي‌دي را بگيرم و به خانه‌مان ببرم اگر سالم بود بعداً پولش را بدهم. روز بعد سعيد با من تماس گرفته بود، اما گوشي‌ام همراهم نبود كه سعيد احتمال داده بود قصد دارم پولش را ندهم. روز حادثه با هم قرار گذاشتيم درباره دي‌وي‌دي حرف بزنيم. داخل پارك به من گفت چرا جواب تلفن مرا ندادي كه با هم درگير شديم. او با چوب به من حمله كرد كه برادرم به هواخواهي من وارد درگيري شد. سعيد در ادامه با چاقو به برادرم حمله كرد كه شهرام چاقويش را گرفت و در همين هنگام چاقو به حميد اصابت كرد. شهرام هم گفت: من كارم نقشه كشي پروژه‌هاي سد‌سازي است، اما مدتي است بيكارم. روز حادثه مقتول با چاقو به من حمله كرد كه قصد داشتم چاقو را از او بگيرم. در اين كشمكش چاقو به جمجمه سعيد اصابت كرد.


دو متهم براي تحقيقات بيشتر به دستور قاضي منافي‌آذر در اختيار كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي قرار گرفتند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ببینید بیکاری جوانان در بدترین سن که هیجانات و انرژی بالاست و عقل و تجربه پایین آنها را آواره پارکها و خیابانها کرده تا همدیگر را برای اندکی پول بدرند!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار