بازدید 2377

گلمن ساچ لندن را به مقصد فرانکفورت ترک می‌کند

منابع آگاه اعلام کردند که بانک گلمن ساچ آمریکا تا چند هفته آینده مقصد لندن را به فرانکفورت آلمان برای ادامه فعالیت های بانکداری خود در اروپا ترک می کند.
کد خبر: ۷۸۰۹۳۹
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۸ 08 March 2018

منابع آگاه اعلام کردند که بانک گلمن ساچ آمریکا تا چند هفته آینده لندن را به مقصد فرانکفورت آلمان برای ادامه فعالیت های بانکداری خود در اروپا ترک می کند.

به گزارش ایبِنا به نقل از رویترز، منابع آگاه اعلام کردند که بانک آمریکایی گلمن ساچ که دارای شعب متعدد در بریتانیا است و در عرصه بانکداری در این منطقه فعالیت ویژه ای دارد، ظرف چند هفته آینده کارمندان و شعب خود را به فرانکفورت انتقال خواهد داد.

این تصمیم گلمن ساچ در راستای برگزیت و خارج شدن بریتانیا از اتحادیه اروپا است. همچنین منابع آگاه اعلام کردند که بعداز چندین ماه بررسی توسط مدیران این بانک آمریکایی در نهایت تصمیم بر این شد که برای به حداقل رساندن اختلال در امور مشتریان خود و پرداختن به موانع احتمالی در راستای آینده مبهم بانکداری در بریتانیا در دوره پسابرگزیت، شعب و نیروی انسانی خود را به قطب جدید بانکداری اروپا یعنی فرانکفورت انتقال دهد.

بر همین اساس، گلمن ساچ تیم های بازار سرمایه بدهی خود را که بر روی حساب های آلمانی کار می کنند را نسبت به این تصمیم آگاه کرده و خاطر نشان کرد که پایگاه بانکداری خود را در اروپا این بار در فرانکفورت دایر خواهد کرد و این اقدام را تا پایان ماه ژوئن انجام می دهد.

بر پایه این گزارش، شماری از اعضای تیم های مرتبط با امور بانکداری گلمن ساچ قرار دادهای استخدام جدید بر پایه قوانین آلمان امضاء کرده اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل