بازدید 5126
۴

خودكشي پس از قتل همسر و فرزند 8 ساله

کد خبر: ۷۸۰۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۹ 08 March 2018

مرد جوان پس از قتل همسر سابقش كودك هشت‌ساله‌ خود را به طرز دلخراشي به قتل رساند و پيش از خودكشي خواهرش را از ماجرا با خبر كرد.

به گزارش جوان، ساعت 19:30 شامگاه سه‌شنبه 15‌اسفندماه قاضي دشتبان، بازپرس ويژه قتل دادسراي امور جنايي تهران با تماس تلفني مأموران كلانتري‌150‌تهرانسر از قتل پسر هشت‌ساله و زخمي شدن مرد 42‌ساله‌اي در آپارتمان مسكوني با خبر و همراه تيمي از كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي راهي محل حادثه شد.

محل حادثه طبقه دوم آپارتمان مسكوني در كوچه 23‌غربي خيابان خسرو پرويز بود.

تيم جنايي با جسد خونين پسر هشت‌ساله‌اي به نام شهريار روبه‌رو شدند كه با ضربات چاقو در حالي كه سيم برقي به دستانش وصل بود به قتل رسيده بود.

آنها همچنين پيكر نيمه‌جان طالب، پدر شهريار را گوشه‌اي از خانه كشف و به بيمارستان منتقل كردند.

نخستين تحقيقات نشان داد لحظاتي قبل عمه مقتول موضوع را به مأموران پليس خبر داده بود.

بررسي‌هاي مأموران پليس حكايت از اين داشت طالب كه فوق‌ليسانس مديريت دارد و در شهرداري شهرستان اسلامشهر كار مي‌كند، يك‌سال قبل به خاطر اختلافاتي كه با همسرش داشته از او جدا شده و همراه پسر هشت‌ساله‌اش در اين ساختمان زندگي مي‌كرده است.

خواهر طالب به مأموران گفت: ساعتي قبل برادرم پيامكي به گوشي‌ام ارسال كرد.

او نوشته بود كارم با همسرم تمام شد و مرا حلال كنيد. از آنجايي كه او با همسرش اختلاف داشت نگران شدم و با تلفن همراهش تماس گرفتم اما جواب نداد.

همچنين متوجه شدم كه او به يكي از دوستان صميمي‌اش همين پيام را داده است‌. سپس به خانه برادرم آمدم، اما هر چقدر در زدم كسي در را باز نكرد تا اينكه با اداره پليس تماس گرفتم و با كمك عوامل آتش‌نشاني قفل در خانه او را تخريب كرديم و وارد خانه شديم كه با اين صحنه دلخراش روبه‌رو شديم.

در حالي كه بررسي‌ها فني پليس نشان مي‌داد طالب، پسرش را به قتل رسانده و بعد اقدام به خودكشي ناموفق كرده است.

به مأموران پليس قتل زن جواني را در آپارتمان مسكوني در كوچه هفدهم غربي الف در خيابان خسرو پرويز خبر دادند.

در بررسي‌هاي اوليه مشخص شد زن به قتل رسيده همسر سابق طالب است كه پس از جدايي چند كوچه بالاتر آپارتمان مسكوني اجاره كرده و به تنهايي زندگي مي‌كرده است.

بنابراين تيم جنايي راهي محل جنايت دوم شدند. مأموران در محل حادثه كه واحد هشت‌ساختمان مسكوني پاسارگاد بود با جسد رؤيا روبه‌رو شدند كه روسري در دهانش قرار داشت و خفه شده بود.

در تحقيقات ميداني مشخص شد مقتول در خانه‌اش آرايشگاه زنانه‌اي را اداره مي‌كرده است كه تعدادي از دوستان و بستگان نزديكش براي آرايش به آنجا رفت و آمد داشته‌اند.

يكي از دوستان رؤيا گفت: من تا ساعت‌13 با مقتول تلفني حرف زدم و او در خانه‌اش بود. دقايقي قبل براي كاري به خانه‌اش آمدم كه در را باز نكرد. وقتي تلفن همراهش را جواب نداد با كليد يدكي كه داشتم در را باز كردم و با جسد بي‌جان او روبه‌رو شدم.

اقدام به خودكشي پس از قتل همسر و فرزند 8 ساله در حالي كه بررسي‌هاي پليس نشان مي‌داد عامل هر دو قتل طالب است مأموران براي تحقيق از متهم راهي بيمارستان شدند.

متهم كه به سختي حرف مي‌زد در بازجويي‌ها گفت: 12‌ماه است كه از همسرم جدا شده‌ام. در اين مدت تلاش زيادي كردم او را راضي كنم به زندگي‌اش برگردد، اما فايده‌اي نداشت.

او در اين مدت به بهانه مهريه‌اش پول زيادي از من گرفت و هميشه مرا اذيت مي‌كرد به طوريكه از زندگي خسته شده بودم و تصميم گرفتم به زندگي هر دوي‌مان پايان دهم.

ابتدا به سراغ همسر سابقم رفتم و او را خفه كردم و بعد به خانه‌ام آمدم. از آنجايي كه پس از مرگ من، فرزندم كسي را نداشت تصميم گرفتم او را بكشم و در نهايت با سيم برق او را به قتل رساندم و بعد خود‌زني كردم و در ادامه هم موضوع را به خواهرم و يكي از دوستانم پيامكي خبر دادم.

سرهنگ حميد مكرم- معاون مبارزه با جرائم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ در‌باره اين خبرگفت: تحقيقات از قاتل پس از بهبودي از سوي كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي ادامه دارد تا زوايايي پنهان اين حادثه دلخراش بر ملا شود.

همه شوك زده شديم

پس از اين حادثه خبرنگار ما، براي تهيه گزارش ميداني راهي محل حادثه شد. نخستين قتل در واحد‌8 ساختمان 5 طبقه 20‌واحدي به نام پاسارگاد در خيابان هفدهم غربي الف رخ داده بود.

يكي از همسايه‌ها درباره اين حادثه گفت: يك‌سال قبل مقتول اين واحد را اجاره كرد. او زن خوب و مهرباني بود. هيچ يك از همسايه‌ها بدي از او نديده بودند و با كسي هم مشكلي نداشت. مقتول به يكي از همسايه‌ها گفته بود كه با شوهرش اختلاف داشته و از او جدا شده است. شب حادثه داخل خانه‌ام نشسته بودم كه متوجه شدم مأموران به داخل ساختمان آمدند. پس از اينكه در خانه زن تنها را باز كردند با جسد او روبه‌رو شديم. همان لحظه مأموران گفتند شوهر سابقش او را به قتل و بعد هم پسر هشت‌ساله‌اش را به قتل رسانده است. صحنه دلخراشي بود و همه همسايه‌ها از اين موضوع شوك زده شده بودند.

وي ادامه داد: ما در اين مدت هيچ مردي را نديديم كه به خانه اين زن رفت و آمد كند و حتي شوهر سابقش را هم نديده بوديم.

هنوز چهره پسر همسايه جلوي چشمانم است

دومين قتلي كه مرد مرتكب شد و در جريان آن پسر هشت‌ساله‌اش را به قتل رسانده در خانه خودش در كوچه 23 غربي است.

زن جواني كه يکي از ساكنان محل حادثه بود، گفت: قاتل و پسر هشت‌ساله‌اش يك‌سال قبل يكي از واحدهاي طبقه دوم اين ساختمان را اجاره كرد. قيافه‌اش نشان مي‌داد كه معتاد به مواد مخدر است و به گفته همسايه‌ها به همين خاطر از همسرش جدا شده بود. پسرش شهريار هر روز ظهر كه از مدرسه به خانه مي‌آمد زنگ خانه ما را مي‌زد و با خوشرويي و خنده از من مي‌خواست در ساختمان را روي او باز كنم. او هميشه خندان بود و از زماني كه متوجه شدم پدرش او را به قتل رسانده چهره‌اش هميشه جلوي چشمانم است. شهريار كلاس دوم ابتدايي بود، اما رفتارش مثل آدم‌هاي بزرگ بود. لحظه حادثه ما هيچ صدايي از خانه آنها نشنيديم و من با صداي بي‌سيم مأموران از خانه‌ام بيرون آمدم و متوجه اين حادثه شدم.

پدر شهريار زخمي و بي‌هوش بود كه اورژانس او را به بيمارستان منتقل كرد، اما شهريار در دم جان باخته بود. من جرئت نكردم به داخل خانه بروم، اما مدير ساختمان به داخل خانه رفته بود و مي‌گفت كه پدرش او را با چاقو زده است.

تلفني ازهمسرش مي‌خواست به خانه بر‌گردد

يكي ديگر از همسايه‌ها گفت: ما از طالب بدي نديديم. او هر شب به پسرش ديكته مي‌گفت و صداي او را ما مي‌شنيديم. چند باري هم يكي از همسايه‌ها شنيده بود كه او با همسرش تلفني حرف مي‌زده و با التماس از او مي‌خواسته كه به زندگي‌اش برگردد. من وقتي با صحنه قتل پسرش روبه‌رو شدم اصلاً باور نمي‌كردم كه پدري اينگونه پسرش را به قتل برساند چون او شهريار را خيلي دوست داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
مرگ بر کسانی که مبارزه جدی با مواد مخدر نمی کنند
کشتن زن و فرزند نتیجه تریبتی ست که جان ضعیف تر را بی ارزش می داند. پیش از این کسی زن و فرزندش را به این بهانه های پوچ نمی کشت.
چرا ای خبرها را نشر می کنید حالم بهم خورد بیچاره بچه چه گناهی کرده
واقعا این مهریه بلای جان زندگی بسیاری شده است
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی