بازدید 15627
۶
فوتو نیوز «تابناک»؛

سرلشگر باقری: اجازه تکرار نمایش‌هایی شبیه حوادث خیابان پاسداران را به آشوبگران نخواهیم داد/ مسافران پرواز کیش-کاشان با تاکسی به مقصد رسیدند

تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند. از این پس، عصرگاه هر روز با «فوتو نیوز» تابناک، حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی روتوش‌شان الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.
کد خبر: ۷۷۶۶۶۳
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۸ 23 February 2018

تصاویر با شما سخن می‌گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند.تصاویر با شما سخن می‌گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند.

از این پس، عصرگاه هر روز با «فوتو نیوز» تابناک، حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی روتوش‌شان الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم.چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۶
بازجای شکرباقی است که مسافران پرواز کیش کاشان درکوه کرکس نماندند
فقط با افزایش آزادی های مدنی میشه جلوگیری کرد
تابناک جون کاشان که فرودگاه نداره
خخخخخخ
آقای جلیلی ! ببینید وقتی سیمای میلی شما طبق دستور برنامه هایش را انتخاب و پخش می کند مردم چه حالی می شوند .
سردار عزیز خشونت خشونت میاره این چرخه باطل انگار حالا حالاها ادامه دارد جای تهدید ببینید کجای کار ایراد داره والا مردم که دلشان نمیخواهد بیایند خود را به کشتن دهند
مراسم سکوت قبل از بازی های رسمی، یه چیز توافقی بین 2 تیم هست.
تیم مقابل می تونه قبول نکنه. به همین سادگی.
دیگه شکایت کردن نداره !!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار