بازدید 2885

تاسیس انجمن فارغ‌التحصیلان دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای

کد خبر: ۷۷۶۳۷۵
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۴ 21 February 2018

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای از بازنگری آئین‌نامه‌های آموزشی در مقاطع کاردانی و کارشناسی خبر داد و گفت: تنها دانشگاهی که امروز در کشور اجازه توسعه و گسترش دارد دانشگاه فنی و حرفه‌ای است.

به گزارش آنا، از دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای، دکتر ابراهیم صالحی عمران با حضور در دانشکده ولیعصر (عج) تهران از زیرساخت‌ها و امکانات این مرکز علمی و مهارتی بازدید و با حضور در بین دانشجویان درخصوص شرایط ارتباط آن‌ها با صنعت و بازار کار و مشکلات و مسائل صنفی دانشجویی گفت‌وگو کرد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای در نشستی با حضور کارکنان، اعضای هیات علمی و مدرسین این دانشکده از بازنگری آیین‌نامه‌های آموزشی در مقاطع کاردانی و کارشناسی خبرداد و گفت: بازنگری برنامه درسی در رشته‌های تحصیلی با رویکرد تربیت نیروی کارآفرین و آماده برای ورود به بازار کار، مطالعه و تعیین شاخص‌های توسعه رشته‌ها و مؤسسات آموزش عالی با توجه به انتظارات و اهداف طرح آمایش آموزش عالی برای ارتقای کیفی از اهم موارد عملکرد دانشگاه در بخش آموزشی انجام خواهد شد.

وی افزود: بنده عضو شوراهای برنامه‌ریزی آموزشی و گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری هستم و به عینه مشاهده می‌کنم تنها دانشگاهی که امروز در کشور اجازه توسعه و گسترش دارد دانشگاه فنی و حرفه‌ای است و این نشان‌دهنده این امر است که مسئولین وزارت علوم نگاه ویژه‌ای به دانشگاه فنی و حرفه‌ای دارند.

صالحی ادامه داد: با توجه به ضرورت ایجاد و حفظ ارتباط و تبادل تجارب علمی فارغ‌التحصیلان دانشگاه و برای شکل‌دهی بهتر در راستای تحقق اهداف ترسیم شده، دستور تاسیس انجمن فارغ‌التحصیلان دانشگاه فنی و حرفه‌ای با پیگیری معاون فرهنگی و دانشجویی داده شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی