بازدید 3056
دکتر مخبرخبر داد:

برنامه ستاد‌فرمان امام(ره) درمورد بیکاری در راوند

نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان صبح امروز در ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برگزار شد.
کد خبر: ۷۷۶۳۴۱
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۶ 21 February 2018
نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان صبح امروز در ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برگزار شد.

به گزارش تابناک، ریاست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در این نشست ضمن تسلیت ایام فاطمیه، تکیه بر مردم را را از اصول اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی دانسته و افزود: در این زمینه استانداری کرمان و شخص استاندار فعال بوده و اقدامات انجام شده در این استان در حوزه توسعه و پیشرفت شهرستان راور می تواند هم برای استان کرمان و هم سراسر کشور منشا خیر باشد. دکتر مخبربا تاکید بر تعهد خود مبنی بر ریشه کن کردن بیکاری در شهرستان راوند و نیاز به ایجاد 3000 شغل در این شهرستان به کمیته تشکیل شده در این رابطه دستور داد به طور شفاف و مشخص طبق برنامه اعلام شده در تاریخهای معین لیست شاغلین در پروژه های انجام شده را به وی گزارش دهند و افزود: بنابر برنامه ربزی انجام شده، باید تا پایان شهریور 97 تعداد 1250 و تا پایان سال 98 مجموعا 3000 شغل ایجاد و لیست شاغلین گزارش شود.
 
برنامه ستاد فرمان امام(ره) درمورد بیکاری در شهرستان راوند

وی ادامه داد: توسط ستاداجرایی فرمان امام (ره) نیز 300میلیون تومان برای بازسازی مراکز فرهنگی آسیب دیده، 500میلیون تومان وام قرض الحسنه در قالب صندوق های خرد روستایی و 200 میلیون تومان برای بازسازی اماکن ورزشی آسیب دیده شهرستان راور در نظر گرفته خواهد شد.
استاندار کرمان نیز در این جلسه اظهار کرد: حدود چهار سال الگویی را در این استان تعریف کردیم که توسعه را به بخش غیردولتی واگذار کنیم.
علیرضا رزم حسینی گفت: در طول این سال ها دولت های مختلف آمدند اما اقدامات آنها منجر به توسعه پایدار در بعضی از مناطق نشد و چاره ای اندیشیدیم که به گونه ای مناسب توسعه پایدار و اشتغال را در استان کرمان ایجاد کنیم و از چهار سال گذشته با همکاری شرکت های نامدار توسعه مدار اقداماتی را در این زمینه انجام دادیم.
رزم حسینی افزود: ما تنها به دنبال ساخت مسجد و مدرسه و محرومیت زدایی از مناطق نیستیم بلکه در تلاشیم روز به روز بخش دولتی کوچک تر شود و برنامه ها را به بخش غیردولتی واگذار کنیم.
 
برنامه ستاد فرمان امام(ره) درمورد بیکاری در شهرستان راوند

استاندار کرمان گفت: با توجه به رویکرد اقتصاد مقاومتی، در دولت یازدهم از مهرماه 93 در منطقه محروم برنامه ها و طرح هایی را آغاز کرده و هشت منطقه اقتصادی و 23 منطقه معین اقتصادی تعریف کردیم که یکی از این شهرستان ها راور است.
وی اظهار کرد: اقدامات انجام شده در شهرستان راور داوطلبانه است و ما آمادگی داریم که همه کارها در این شهرستان انجام شود و ما هدفمان این نیست که بدون حمایت به افراد وام بدهیم و ما به دنیال این هستیم که توسط خود مردم و به نوعی بومی سازی در این مناطق شغل ایجاد شود.
رزم حسینی تاکید کرد: اگر در حوزه توسعه روستایی اقدامات لازم انجام نشود، مهاجرت صورت گرفته و با آسیب های متعددی روبه رو خواهیم شد.
همچنین در این جلسه گزارش اقدامات انجام شده در حوزه توسعه و پیشرفت شهرستان راور با اولویت کارهای اقتصادی و رویکرد اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال ارائه شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل