بازدید 49354

آغاز تولید آزمایشی پژو 207 آی در ایران

قائم مقام مدیر عامل ایران خودرو از آغاز تولید آزمایشی پژو 207 آی در این شرکت خبر داد و گفت: قرار است این خودرو همزمان با سی و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی رونمایی شود.
کد خبر: ۷۷۵۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۸۸ - ۱۸:۰۰ 17 December 2009
قائم مقام مدیر عامل ایران خودرو از آغاز تولید آزمایشی پژو 207 آی در این شرکت خبر داد و گفت: قرار است این خودرو همزمان با سی و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی رونمایی شود.

به گزارش مهر میر جواد سلیمانی قائم مقام مدیرعامل ایران خودرو درکیفت و محصول با بیان این مطلب، گفت: دونمونه از این خودرو درایران خودرو تولید شد.

وی خاطر نشان ساخت: تا پایان امسال 500 دستگاه از این خودرو تولید خواهد شد. قائم مقام ایران خودرو ظرفیت تولید روزانه این محصول درایران خودرو را روزانه 200 دستگاه عنوان کرد و یادآور شد که افزایش تولید 207 آی، بستگی به تقاضای بازار دارد.

سلیمانی افزود: با توجه به محدود بودن تولید پژو 207 در سال جاری، برای فروش این خودرو و تحویل آن در سه ماهه اول سال آینده، در پایان همین سال ثبت نام می شود، ولی عمده تولید و فروش‌ آن، سال آینده خواهد بود.

قائم مقام ایران خودرومیزان خودکفایی پژو 207 آی را تقریبا معادل 206 عنوان کرد و گفت: حدود 300 یورو افزایش قطعات جدید سی کی دی در این محصول خواهیم داشت که در صورت ورود به بازار، بیش از 10 هزار دستگاه از آن به سرعت قابلیت ساخت داخل خواهد یافت.

وی حجم سرمایه گذاری جهت صنعتی سازی 207 آی را حدود 10 میلیارد ریال برآورد کرد و گفت: پژوی فرانسه توافق کرده به شرط اقتصادی بودن خودکفایی قطعات جدید پژو 207 آی، در هر زمان که ایران خودرو اعلام کند، حاضر به تامین 50 درصد سرمایه گذاری مورد نیاز قالب ها است.

سلیمانی تاکید کرد: پژو 207 آی در دو مدل دستی و اتوماتیک تولید می شود و پژو موافقت کرده است در صورت صرفه اقتصادی در تولید این خودرو، امکان صادرات آن از ایران فراهم شود.

وی درپایان یادآورشد: این محصول در دو نوع هاچ بک و صندوقدار تولید می شود که ایران خودرو درگام اول مدل هاچ بک را تولید می کند و برای تولید نوع صندقدار آن نیز برنامه ریزی خواهد کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۰
باید در خیابان شیرینی پخش کرد بعد از 5 سال توانستیم یک خودرو جدید تولید کنیم
kaMI BE KEYFIAT FEKR KONID!?ABROMON RAFT...
از آنجایی که طراحان متفکر ایران خودرو دارای مغز خلاق هستن سال بعد پیکان 207 حتما با شکل پژو 207 میاد بازار....!
خوب رانا خانم رو ۳ طلاقه کردید.
بابا ایران خودرو که وارد کننده تام بود... چی شد باز رفت دنبال مونتاژ؟ پولی که از واردات تو جیبش می رفت خوب بود...
هي اين فرانسوي ها بر ضد ما اقدام ميكنن اين دولتمردان ما هم هي بيشتر کار بهشون ميدن.
1 - قيمت؟؟
2- اونا كه بارسال رونمايي شده بود كي توليد مي شوند؟؟
ما که آخر سر در نیاوردیم این خودرو های فرانسوی با قیمت های بالا و هزینه تعمیر و نگهداری بالا چرا تو ایران تولید میشه ،خودرو های ژاپنی و کره ای و هم که فقط مدل های لوکس آنها وارد میشود ؟ اگه منعکس بشه و یکی هم جواب بده ممنون میشم
یعنی هر ماشینی که ما تو ایران باید سوار شیم باید 400 تومان پول بنزین بدیم و 90% پول گمرک حتی پراید ! چرا 206 که قیمت جهانی آن حداکثر 7000 دلار است رو با قیمت 14 میلون میفروشند این که دیگه ساخت داخل هست ؟
بابا جان همه جای دنیا دنبال ماشین ژاپنی مثل هوندا و تویوتا هستند .من خودم 10 سال مهندس ارشد ایران خودرو بودم و از دست مشتریهای ایران خودرو در میرفتم .الان این ور دنیا یک تویوتا اتومات مدل 1995 دارم که خدا خیرش بده تا الان 200 هزار کیلومتر کار کرده و همه میگن 200 هزار تا دیگه براحتی کار میکنه .خود آمریکایی ها هم فقط ژاپنی میخرند. بریزید دور این ماشین آشغالیهای فرانسوی رو.
تعارف نكنيد بابا . همينطوري توليد كنيد . كدوم ترافيك ؟ چرا تهمت ميزنيد ؟
اصلا معلومه که آیا این ماشین همون 207 هست یانه و یا اینکه دارند قورباغه رو رنگ میکنند و جای قناری میخوان بفروشند خبر ها میگه که این همون 206 هستش و فقط یک کمی تغییر ظاهری داره که همون کار همیشگی ایران خودروه دیگه دلمون زیاد خوش نکنیم حالاخدا میدونه که چقدر باید براش پول بدیم
قیمت ۲۴ میلیون
in tarafe donya ajib ast ke hameh kalahaye masrafi az shire morgh ta jane adamizad tolide chin ast va gahi ham banglash va bazi keshvarhaye jahane sevvom . adam nemidanad inha eghtesadeshan ra chegooneh migozaranad ke albateh rooz be rooz ham behtar mishavad. vaghean hameh kalahaye masrafi dar frooshgaha made in china ast
منصف باشیم . در پاسخ به پیام فردی که میگوید قیمت جهانی 206 برابر 7000 دلار است ، کجا این قیمت را سراغ دارید؟ قیمت یک 206 کار کرده مدل 2004 با 51000 کیلومتر کار برابر 210000 کرون نروژ است که به پول ایران می شود35700000 تومان ناقابل. اینجا را ببینید تا باور کنید>
http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19944373
بالاخره مافیای خودرو تونست یک بنجیل دیگه را وارد بازاز کنه
تولید ته مونتاژ!!!
خدمت اون آقایی که فرموده بودن خودشون مهندس ارشد ایران خودرو بودن و آمریکا خودروی ژاپنی میخرن سوار میشن و .... باید یه مطلبی رو عرض کنم:
آقای محترم شما با این فکر نا خلاقت که تو ایران خودرو بودی معلومه که این جور فکرارم میکنی و میخوای اطلاعات غلط ارائه بدی.
کشورهای اروپایی و آمریکایی تولیدات خودشون رو سوار میشن و به تولیدات ژاپنی با چشم اینکه اون خودروهارو افراد کم درامد سوار میشن میبینن.
مدلهای پژو که میاد بازار ایران به این دلیل میاد که میگن ایرانی جنس ناب میخره!
ولی ایران خودرو با استفاده از مهندسینی مثل جنابعالی تغییرات جالب توجه به این تولیدات میده و نتیجش هم میشه آردی که اتاقش کاملا این اواخر شده اتاق 405 پس ازتون خواهش میکنم اطلاعات غلط اینجا تایپ نکنین.
با سلام. چند وقت پيش در يك سايتي مطلبي جالب خواندم (متاسفانه آدرسش يادم نيست ) خلاصه صحبت اين بود كه اگه تعرفه هاي گمرك كم بشه مردم اين پول را مي توانند در بانك پس انداز كنند و به كمك سود آن مي شود پول بنزين مصرفي را كاملا پرداخت كرد و مقداري به عنوان سود نيز باقي مي ماند. در واقع منظورش اين بود كه ما داريم بخاطر تعرفه بالا به دولت سوبسيد مي دهيم. كاش اين مسئله را كمي بررسي مي كرديد
باباجان پیکان خودمون بهتره
سلام من یک تویوتا مدل 1976 دارم از مرحوم پدرم به ارث رسیده سال گذشته برای اسقاط تحویل دادم اما دوباره پس گرفتم می خواهم تعمیرش کنم. بابا صد شرف داره به ماشین های تولید ما. ببینید جایگاه پژو در اروپا چگونه است؟
ماشين خوبي نسيت چيزي كه همون اولش آي داره حتما پس از مدتي واي مي شه
خدايش هيچي به پاي تويوتا كروناي78نمي رسه هنوزهم سر است
پژوئيها فهميدند كه 206 صندوقدار بازار خوبي دارد و چون طبق قرارداد منحصرا بايد در ايران توليد شود، به نفع ايران شده است اين فرصت را دارند از دست مي‌گيرند و به جاش پژو 206 آي ميدهند كه همه چيزش مال آنها است. ميدونيد كه فرانسه هر روز اراده كند به راحتي 90-95 % محصولات ايران خود را فقل مي‌كند و توليدش را مي‌خواباند. اكثر قطعات وارداتي است و فقط چون به جاي ايران خودرو كس ديگري وارد ميكند ادعا ميكنند كه ايراني شده است. مثلا از سمند فقط 30% واقعا ايراني است و بقيه از خارج وارد ميشود. ميرود قطعه سازها و آنها به ايران خودرو ميدهند! داخلي شده است. چون ايران خودرو به جاي ارز، ريال ميدهد و ارز را سازنده ها ميدهند!
شما اگه یه ماشین قرانسوی توی آمریکا پیدا کردید من بهتون جایزه میدهم!
ولی تا عوضش دلتون بخواهد ماشین ژاپنی و کره ای هست و چقدر هم که مورد پسند هست.
قابل توجه دوستان که 207 که در ایران تولید می شوذ همان 206+ است که در برزیل عرضه شده یعنی همه چیز 206 است فقط ظاهر چراغها و نمای داخلی تغییر کرده است. زیاد خوشحال نشوید.
این فرانسوی ها اگر ایران خودرو را نداشتند
چکار می خواستند بکنند
ما که در حسرت ماشینی با قیمت زیر 10 میلیون تومن شب رو به صبح می رسونیم(رانا پرید)
من نمی دونم اینهمه پول زور چند ساله از مردم گرفتن که مثلا ایران خودرو و سایپا و ... ازشون حمایت بشه . خوب این حمایت تا کی باید باشه ؟ پس حمایت از مصرف کننده چی میشه ؟ مردم بدبخت چه گناهی کردن که باید 7-9 میلیون پول پراید با تکنولوژی 10-15 سال پیش رو سوار بشن ( البته اگر پول همین رو هم داشته باشیم ) .
بعد دولت ما انتظار داره توی سازمان تجارت جهانی هم پذیرفته بشه. اینجوری که نمیشه هم از توبره بخوری هم از آخور !

یه نگاه به قیمت ماشین ها تو کشورهای دیگه بندازید.
مثلا همین دبی که جدیدا خیلی هم اخ شده. هیوندای کوپه 80000 درهم قیمت داره ، با درهم 250 تومن میشه 20 میلیون تومن ، اما داخل کشور 43 تا 47 میلیون قیمت داره!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست