بازدید 3445
۱

قاتل خود را به ایستگاه پلیس معرفی کرد

کد خبر: ۷۷۵۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱ 18 February 2018

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری فردی که در جریان یک نزاع یکی از بستگانش را به قتل رسانده بود، خبر داد.

به گزارش مردم سالاری، در بهمن ماه سال‌جاری، از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 وقوع یک فقره نزاع و درگیری در خیابان شمشیری به کلانتری 119 مهرآباد جنوبی اعلام شد.


با حضور مأمورین در محل و انجام بررسی‌های میدانی اولیه مشخص شد چند جوان حدودا 30-25 ساله با سلاح سرد با یکدیگر درگیر شدند؛ طی درگیری یک نفر از آنها با هویت نامشخص به شدت از ناحیه سینه مجروح شده و امکان تحقیقات از وی وجود ندارد که بلافاصله این جوان جهت انجام اقدامات درمانی به بیمارستان منتقل شد.


همزمان با انتقال جوان مجروح به بیمارستان و انجام اقدامات درمانی، به مأمورین اعلام شد که این شخص فوت کرده است؛ با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع «قتل عمد» و به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه 27 تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.


همزمان با حضور کارآگاهان در محل جنایت، جوانی با مراجعه به ایستگاه پلیس در محدوده حوزه کلانتری 111 هفت چنار به مأمورین اعلام داشت که طی یک درگیری خونین در خیابان شمشیری یکی از بستگان و همشهریان خود را که با او جهت کار کردن به تهران آمده، به قتل رسانده است؛ بلافاصله موضوع توسط مأمورین مورد بررسی قرار گرفته و دقایقی پس از آن کارآگاهان اداره دهم ویژه قتل در محل ایستگاه پلیس حاضر و این جوان به نام محمد (25 ساله) جهت تحقیقات به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.


«محمد» در اعترافاتش، درخصوص انگیزه و نحوه ارتکاب جنایت و قتل «فردین» (24 ساله) به کارآگاهان گفت: «چند روز پیش ، به همراه فردین در خانه نشسته بودیم که شوخی شوخی با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردیم و همین موضوع سرآغاز خصومت ما دو نفر شد تا اینکه شب درگیری ابتدا فردین طی تماس تلفنی شروع به فحاشی کرد و در ادامه به نزدیکی محل سکونت من آمد؛ چاقوی آشپزخانه را برداشته و از خانه خارج شدم؛ فردین با یکی از دوستانش به نام علی به محل آمده بود؛ آنها شمشیر و قمه همراه داشتند؛ با یکدیگر درگیر شدیم که در حین درگیری از ناحیه سر و دست مجروح شدم؛ با چاقو چند ضربه به سمت فردین پرتاب کردم که به او اصابت کرد و روی زمین افتاد؛ به سرعت از محل فرار کردم؛ چندین ساعت در خیابان بودم که با مشاهده ایستگاه پلیس تصمیم گرفتم تا خودم را تسلیم کنم».


سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت: «با توجه به اعترافات صریح متهم، دیگر فرد حاضر در این نزاع و درگیری خونین در روز 27 یازدهم 96 دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد. متهمین با صدور قرار بازداشت موقت و جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند».

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خدايا آخه چرا دستي دستي خودشون رو به اين حال و روز مي اندازن! همه ما نياز به كلاس‌هاي كنترل خشم در زندگي داريم! چقدر همه عصبي شديم ها!!!!!!!!!!!!!!!!! :(
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل