بازدید 3763
۲

مرد هزارچهره دستگیر شد

کد خبر: ۷۷۲۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰ 07 February 2018

فرمانده انتظامی چهارمحال‌وبختیاری از دستگیری مامور قلابی و دو نفر از همدستانش که با عناوین مختلف از سردار گرفته تا عضو داعش اقدام به اخاذی از مردم می‌کردند توسط ماموران انتظامی شهرکرد خبر داد.

به گزارش آرمان، غلامعباس غلامزاده در گفت‌وگو با فارس ، از دستگیری مامور قلابی و دو نفر از همدستانش توسط ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان شهرکرد خبر داد و اظهار کرد: در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر اینکه فردی خود را مامور پلیس مبارزه با مواد مخدر معرفی کرده و قصد بازرسی از منزل وی را دارد، موضوع در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی بخش لاران قرار گرفت.

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضائی ماموران فرد مورد نظر و دو نفر از همدستانش را شناسایی و خودرو آنان را متوقف کردند، یکی از آن افراد خود را از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر معرفی کرد و اعلام داشت در کلانتری 16 منظریه مشغول به خدمت است.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به استعلام به‌عمل‌آمده مشخص شد نامبردگان جعل عنوان کرده‌اند و از آنان تصاویر بسیار زیادی از جمله عکس سرتیپی، عکس سرهنگی با خودرو رونیز فرماندهی، عکس با مقامات لشکری و کشوری، چندین تصویر با لباس گروهک تروریستی داعش و کارت شناسایی داعش، پاسپورت کشور عراق، چندین حکم ورود به منزل و مخفیگاه و جلب، چندین نامه آرمدار ناجا از کلانتری‌های مختلف از جمله 16 منظریه و کلانتری اصفهان و .... کشف شد.

غلامزاده در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی ادامه داد:همه ماموران دولتی در زمان اجرای ماموریت‌های خود در صورت درخواست شهروندان و حتی بدون درخواست،مکلف به ارائه کارت شناسایی خود هستند لیکن ماموران قلابی به راه‌های مختلف از ارائه کارت شناسایی و یا حکم قضایی طفره می‌روند و در صورت جعل آن نیز فرصت مطالعه دقیق کارت و یا حکم را از قربانیان خود می‌گیرند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
یعنی یه کلاه بردار نمیتونه کارت شناسایی جعل کنه و به مردم نشون بده.
یکی از ساذه ترین و البته نه تنها راه مقابله با این موارد، برخورد محترمانه پلیس با افراد جامعه و احترام گذاشتن و رعایت حق مردم و حتی متهم، مانند ارایه مدارک شناسایی و ماموریت می باشد.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر