بازدید 4622
۵

مرد متعرض به زنان در فرودگاه امام دستگیر شد

کد خبر: ۷۷۱۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸ 05 February 2018

فردی که بعد از دوستی با زنان و دختران جوان به آنها تعرض می‌کرد، دستگیر شد.

به گزارش شرق، سرهنگ تورج کاظمی، رئیس‌پلیس فتای تهران بزرگ، در‌این‌باره گفت: دانشجوی دکترای یکی از کشورهای اروپایی با درست‌کردن صفحه‌ای در شبکه‌های اجتماعی اقدام به ارتباط و جلب‌اعتماد دختران و زنان جوان می‌کرد.

رئیس‌پلیس فتای تهران بزرگ تصریح کرد: این فرد بعد از دوستی به بهانه گشت‌و‌گذار، دختران و زنان جوان را به محل‌های خلوت و تفرجگاه‌ها دعوت می‌کرد و در فرصتی مناسب با تهدید و اجبار اقدام به تعرض به آنها کرده و از این اقدام نیز فیلم تهیه می‌کرد.

سرهنگ کاظمی ادامه داد: متهم به این اعمال وقیحانه خود اکتفا نکرده و با فیلم ضبط‌شده از قربانیان طلب پول می‌کرد و برخی شکات به‌ناچار برای حفظ آبرو تن به خواسته‌های پلید او می‌دادند.

وی با اعلام اینکه با رصد اطلاعاتی پلیس فتای تهران بزرگ این پرونده در دستور کار تیمی از افسران مجرب پلیس قرار گرفت، اظهار کرد: در یک عملیات غافلگیرانه و درحالی‌که متهم با خیالی راحت قصد فرار و خروج از کشور را داشت، در فرودگاه بین‌المللی امام(ره) دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

این مقام پلیس به کاربران فضای مجازی هشدار داد: در استفاده از فضای مجازی الزامات و حریم شخصی را مدنظر داشته و آنچه را که در فضای حقیقی برای صیانت از خود انجام می‌دهند، در فضای مجازی نیز لحاظ کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
سئوال هميشگي اين است چرا تصوير مجرمين را براي آشنايي جامعه پخش نمي كنيد اگر مجرم است ديگر دليل ندارد تصوير پخش نشود و اگر مجرم نيست پس اين خبر چيست ؟
امان ازبی شوهری!
الان طرف به ۹۹ ضربه شلاق محکوم میشه فاتحه مع الصلوات
اعدام
دخترانی که به عشق رفتن به خارج تن به هر کاری میدهند، ایشان هم از این آپشن نهایت استفاده را کرده اند!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها