بازدید 2482

درخواست رئیس کمیسیون عمران مجلس از سلبریتی‌ها

رئیس کمیسیون عمران مجلس، از وضعیت نابه سامان زلزله زدگان و بدعهدی مسئولان در بهبود شرایط زندگی آن ها انتقاد کرد و گفت: سلبریتی ها هر چه سریع تر وجوه جمع آوری شده برای کمک به زلزله زدگان را به بنیاد مسکن تحویل کنند.
کد خبر: ۷۷۱۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۰ 05 February 2018

رئیس کمیسیون عمران مجلس، از وضعیت نابه سامان زلزله زدگان و بدعهدی مسئولان در بهبود شرایط زندگی آن ها انتقاد کرد و گفت: سلبریتی ها هر چه سریع تر وجوه جمع آوری شده برای کمک به زلزله زدگان را به بنیاد مسکن تحویل کنند.

محمدرضا رضایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به وضعیت نابه سامان زلزله زدگان و بدعهدی مسئولان در بهبود وضعیت زندگی آن ها، گفت: کمیسیون عمران مجلس با جدیت نحوه عملکرد دستگاه های مسئول در بحث زلزله استان های غربی کشور را رصد می کند.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه حضور رهبر معظم انقلاب در مناطق زلزله زده و تاکید ایشان بر ضرورت بهبود شرایط حکم نهایی است، تصریح کرد: متاسفانه طبق اخبار واصله وعده های داده شده در خصوص بهبود شرایط زندگی زلزله زدگان محقق نشده است.

خدمات رسانی به زلزله زدگان با توجه به برودت هوا تسریع شود

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر ضرورت عمل به وعده ها از سوی دستگاه های اجرایی، تصریح کرد: با توجه به برودت هوا خدمات رسانی به زلزله زدگان باید با سرعت بیشتری در دستور کار باشد.

رضایی با بیان اینکه هر دستگاهی که به تعهدات خود در قبال زلزله زدگان عمل نکرده باشد مورد برخورد جدی مجلس واقع خواهد شد، گفت: طبق توافقات انجام شده باید خدمات رسانی به مردم برای جلب رضایت آن ها انجام شود.

وی از بازدید مجدد کمیسیون عمران مجلس از مناطق زلزله زده کشور خبر داد و افزود: هفته آتی یا نهایت هفته آینده بازیدی از مناطق زلزله زده برای بررسی عملکرد دستگاه های مسئول صورت خواهد گرفت.

سلبریتی ها منابع جمع آوری شده را تحویل دهند

رضایی همچنین با انتقاد از عدم پرداخت وجوه جمع آوری شده از سوی سلبریتی ها به مناطق زلزله زده، گفت: مردم به هنرمندان و سایر افراد معروف جامعه اعتماد کرده و کمک های خود را به آن ها داده اند حال وظیفه این افراد تسریع در پرداخت وجوه جمع آوری شده به زلزله زدگان است.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: تسریع در پرداخت وجوه جمع آوری شده برای کمک به زلزله زدگان می تواند بنیاد مسکن را در ساخت سرپناه برای این افراد یاری کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل