بازدید 3942

برگزاری نمایشگاه تالاب های کشور در مجلس

نایب رییس فراکسیون محیط زیست مجلس از برگزاری نمایشگاه تالاب های کشور در مجلس خبر داد.
کد خبر: ۷۷۰۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۳ 31 January 2018

 

فریده اولادقباد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، از برگزاری نمایشگاه تالاب های کشور در مجلس خبر داد و گفت: امروز به اتفاق رییس فراکسیون محیط زیست و تعدادی از نمایندگان از این نمایشگاه بازدید کردیم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه دغدغه جدی اغلب تشکل ها، محیط زیست و حفاظت از آن است، افزود: از دکتر لاریجانی درخواست کردم در صورت امکان بازدیدی از نمایشگاه تالاب های کشور در مجلس داشته باشند.

وی با یادآوری اینکه نمایندگان مجلس دهم در سال گذشته و امسال اقبال زیادی نسبت به تصویب لوایح داشتند، ادامه داد: این لوایح توسط نمایندگان با رای بالا مصوب شد؛ لایحه حفاظت از خاک در کمیسیون کشاورزی تصویب شد و به زودی در صحن علنی مجلس بررسی می شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با تاکید بر اینکه یکی از مسائل اساسی پیش روی کشور در کنار معضل بیکاری مشکلات محیط زیستی است، گفت: در رابطه با مدیریت منابع آب و خاک مشکلات زیادی وجود دارد و از سویی فرسایش خاک در حال افزایش است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس دهم آلودگی هوا، ریزگردها و گرم شدن زمین را از مهترین معضلات زیست محیطی کشور دانست و تصریح کرد: باید دولت، مجلس و تشکل های زیست محیطی با همکاری هم بهبود محیط زیست کشور را رقم بزنند.

نایب رییس فراکسیون محیط زیست و توسعه پایدار مجلس شورای اسلامی، افزود: دولت می تواند با تدوین و ارائه لوایح کارآمد و موثر، مجلس با تصویب آنها و سازمان محیط زیست با اجرا می توانند برای بهبود وضعیت محیط زیست و تالاب های کشور گامی جدی بردارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار