بازدید 4034

تغییرات کمیسیون تلفیق در لایحه بودجه، منطبق بر مطالبات مردم نیست

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تاکید داشت که تغییرات اخیر کمیسیون تلفیق بودجه منطبق بر توقعات نمایندگان که منبعث از مطالبات و خواسته های مردم است، نبود.
کد خبر: ۷۶۹۶۵۶
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۵ 30 January 2018

 

محمدرضا تابش با اشاره به آخرین تغییرات اعمال شده بر لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق بودجه، بیان داشت: فراکسیون امید با وجود نقدهای جدی که به لایحه بودجه داشت ولی با درک مقتضیات فعلی کشور، تنگناها و چالش هایی که دولت در تامین منابع با آن مواجه است، به این نتیجه رسید که از گزارش کمیسیون تلفیق از لایحه بودجه حمایت کند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی اعضای فراکسیون امید به دلایل تخصصی به کلیات رای مخالف دادند، ادامه داد: بعد از رد کلیات گزارش کمیسیون تلفیق از لایحه بودجه در صحن، کمیسیون تلفیق 72 ساعت فرصت برای بررسی مجدد داشت که ما معتقد بودیم باید در فضای تعامل و هماهنگی تنگاتنگ فراکسیون ها نقطه نظرات اعلام شود حتی پیشنهاد دادیم که جلسه غیر علنی در این باره برگزاری شود تا همه نمایندگان نظرات خود را ابراز و پس از آن کمیسیون تلفیق جلسات خود را برگزار و نسبت به عملیاتی شدن بودجه تغییرات را اعمال کند.

نماینده مردم اردکان در مجلس دهم شورای اسلامی بیان داشت: با وجود اینکه هیات رئیسه مجلس نشست مشترکی با فراکسیون های مجلس برگزار کرد، آخرین گزارش کمیسیون تلفیق بودجه ظهر روز گذشته چاپ شد و عملا نشست هیات رئیسه بی معنا بود.

وی با توجه به جو مجلس در خصوص سرنوشت لایحه بودجه عنوان کرد: با این شرایط نمی توان پیش بینی کرد که لایحه بودجه سال 97 چه سرانجامی در جلسه علنی فردا خواهد داشت.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: با این حال تغییرات در لایحه بودجه سال 97 به نسبت گذشته خوب بوده است اما تغییرات اعمال شده منطبق بر توقعات نمایندگان که منبعث از مطالبات و خواسته های مردم بوده، نیست.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار