بازدید 10845

آزار جنسی پسران نوجوان در کانال آب

کد خبر: ۷۶۸۴۳۱
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳ 27 January 2018

جوانی که بعد از اغفال پسران ١١ تا ١٥ساله در خیابان به آنها تعرض می‌کرد، دستگیر شد.


به گزارش شرق، ساعت ١٤ روز ٢٧ دی‌ماه از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ١١٠ به کلانتری تهرانپارس اعلام شد تعدادی از کسبه و اهالی خیابان اردیبهشت شمالی، پسری حدودا ١٣ساله را از داخل کانال آب سرپوشیده واقع در این خیابان بیرون کشیده‌اند و این پسر به آنها گفته به وسیله مردی ناشناس مورد تهدید و آزارواذیت قرار گرفته است.


با حضور مأموران در محل و انجام تحقیقات اولیه، پسر نوجوان به آنها گفت: «فردی ناشناس با یک دستگاه خودروی پراید سفیدرنگ من را از مقابل پارک پلیس به بهانه کمک‌کردن به مادربزرگش سوار ماشین کرد و به کانال آب در خیابان اردیبهشت شمالی آورد. او با تهدید و فریب من را به داخل کانال کشاند و در آنجا مورد آزارواذیت قرار داد».


در ادامه پسر ١٣ساله که به همراه پدرش به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه کرده بود، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: «پس از تعطیلی مدرسه در حال بازگشت به منزل بودم، دقیقا نبش کوچه ٢١٨ شرقی، مرد جوانی جلوی من را گرفت و گفت برای مادربزرگش گل و گلدان خریده و به این بهانه از من خواهش کرد تا برای تحویل آنها به وی کمک کنم. با این مرد جوان به راه افتادم و از طریق پل هوایی به سمت دیگر اتوبان شهید زین‌الدین رفتیم و دقیقا در مقابل پارک پلیس سوار پراید سفید‌رنگ با شیشه‌های دودی شدیم. آنجا بود که با چاقو من را تهدید و عنوان کرد چنانچه صحبتی بکنم من را خواهد کشت و پس از آن به راه افتاد. پس از طی مسیری به داخل خیابان اردیبهشت شمالی در محدوده سراج رفت. در آنجا ماشین را کنار خیابان پارک کرد؛ پس از پیاده‌شدن از ماشین، من را از طریق یک روزنه باریک به داخل کانال آب کاملا تاریک برد و مورد تعرض قرار داد».


با توجه به اظهارات نوجوان ١٣ساله مبنی بر سوارشدنش به یک پراید سفیدرنگ با شیشه‌های دودی، کارآگاهان اطمینان پیدا کردند متهم پرونده اخیر به احتمال فراوان باید متهم پرونده مشابه دیگری باشد که در آن پرونده نیز مردی جوان با مشخصات ظاهری مشابه (قدبلند، حدودا ٢٥ الی ٣٠ساله ) با فریب پسری ١١ساله او را با یک دستگاه خودروی پراید سفیدرنگ هاچ‌بک با شیشه‌های دودی به محدوده پارک جنگلی لویزان در ٣٥متری استقلال کشانده و مورد آزارواذیت قرار داده است.


پدر این نوجوان ١١ساله در شکایت خود به کارآگاهان عنوان کرده بود: «ساعت ٢٢:٣٠ روز ٢٥ آذر روبه‌روی پارک پلیس، پسرم منتظر من ایستاده بود تا پس از خرید ساندویچ به دنبالش رفته تا به خانه برویم. طبق گفته فرزندم در همین زمان کوتاه مردی جوان نزدیک او شد و به او گفت می‌خواهد یک گلدان را برای مادربزرگش ببرد. به این بهانه پسرم را به داخل کوچه‌ای خلوت کشاند و در آنجا با تهدید او را سوار یک پراید سفیدرنگ هاچ‌بک با شیشه‌های دودی کرد. او پسرم را در کوچه و پس‌کوچه‌ها چرخاند تا اینکه درنهایت به جنگل لویزان در محدوده ٣٥متری استقلال برد و در آنجا با تهدید و فشار، پسرم را مورد آزار قرار داد. متهم در این مدت او را تهدید کرد اگر داد‌و‌فریاد کند، گردنش را می‌شکند. مرد ناشناس پس از آن سوار ماشین پراید از محل متواری شد». کارآگاهان با توجه به حساسیت پرونده با انجام تحقیقات میدانی و بررسی دقیق دوربین‌های مداربسته محل سوارکردنِ پسرهای نوجوان و همچنین محل‌های ارتکاب جرم سرانجام موفق به شناسایی خودروی پراید سفیدرنگ هاچ‌بک با شیشه‌های دودی شدند.


با شناسایی خودرو، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که مالک فردی حدودا ٦٠ساله است اما خودرو در اختیار پسر ٢٥ساله‌اش به نام «ایمان» قرار دارد. در ادامه تصاویر ایمان از سیستم جامع پلیس استخراج شد و پس از شناسایی تصویر وی از سوی شکات پرونده ( دو پسر نوجوان )، به عنوان متهم تحت تعقیب هر دو پرونده آزار‌و‌اذیت مورد شناسایی قرار گرفت. سرانجام کارآگاهان آخرین روز دی‌ماه به محل سکونت ایمان ( ٢٥ساله ) در خیابان سراج مراجعه کردند، این محل را تحت مراقبت پلیسی قرار دادند و در ساعت١٣:٣٠ موفق به دستگیری وی شدند.


ایمان در همان تحقیقات اولیه صراحتا به آزارواذیت دو شاکی پرونده اعتراف و عنوان کرد علاوه بر خودروی پراید سفیدرنگ متعلق به پدرش، یک فقره آزارو‌اذیت جنسی مشابه را نیز با خودرو پژو ٢٠٦ سفیدرنگ متعلق به مادرش انجام داده است.

همچنین کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی در بازرسی از پارکینگ محل سکونت ایمان و خانواده‌اش، با شناسایی موتورسیکلت طرح هوندا ١٢٥ متعلق به ایمان و اعترافات بعدی وی اطلاع پیدا کردند که ایمان علاوه بر استفاده از خودروهای پراید و پژو ٢٠٦ متعلق به پدر و مادرش، چندین مورد آزار‌و‌اذیت پسرهای نوجوان ١١ الی ١٥ساله و انتقال آنها به کانال سرپوشیده‌ آب در خیابان اردیبهشت شمالی را با موتورسیکلت طرح هوندا ١٢٥ خودش انجام داده است.


سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با تأیید این خبر گفت: « با توجه به اعتراف صریح متهم به موارد آزار‌و‌اذیت جنسی مشابه، شناسایی دقیق تعدادی از شکات پرونده و به‌منظور شناسایی دیگر شکات احتمالی، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم پرونده از سوی بازپرس پرونده صادر شده است و از شکاتی که موفق به شناسایی تصویر متهم شده‌اند، دعوت می‌شود برای طرح و پیگیری شکایات خود به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.

همچنین از شهروندانی که از دیگر جرائم ارتکابی متهم اطلاعاتی در اختیار دارند نیز درخواست می‌شود اطلاعات خود دراین‌باره را از طریق شماره تماس ٥١٠٥٥٥١٦ در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.

 

آزار جنسی پسران نوجوان در کانال آب

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۹
چطور عكس اين شخص را منتشر يكنيد وابرو خونوادش رو ميبريد اما حتا اسم شخصي كه صندوق بازنشستكان رو خالي كرده و رفته كانادا نميبريد
اید اعدامش کنن
نميخواد محاكمه بشه اعدامش كنيد البته بهتره بندازيدش جلوي سگ هاي گرسنه
نکبت
وجود این افراد تو جامعه زیادیه باید سوزاندشون.
اگر چه انتظار اولیه و فوری ما اعدام این حیوان است اما فراموش نکنیم که جامعه ما هم مثل تمام جوامع دیگر دنیا دارای بیماران جنسی ایتچنینی است .
بقیه این بیمار ها کجا هستند و دارند چکار می کنند ؟!
خبر داریم ؟!
اینها نشانه چیست؟
این خبر که تکراری هست
دیروز هم این خبر رو گذاشتی
ای کاشک تصویر و مشخصات اختلاس گران را هم اینگونه منتشر می کردید تا مردم ببینند خائنین نظام اقتصادی جرمشان از این مردم کثیف کمتر نیست .
نیروی انتظامی شنیدی!!!!
این چندمین خبر تخلف و جنایت هستش که در متن خبرش از خودرو های شیشه دودی صحبت کردند.
خيلي زد تند سريع اعدام
باید اعدام شود
باید انگل های جامعه رو حذف کنن
شکایتش به جایی نمیرسه
چون باید شاهد بیاره که دیده این یارو داشته بهش تجاوز میکرده
حرومزاده روانی
این جور جور کثافت ها را به جرم محارب باید سریعا در همان تونل سنگسارش کنند. وقتی جرمش عیان و اشکار است چرا تعلل می کند؟
اگر اعدام نشه یعنی باید فاتحه ی سیستم قضایی رو خواند
فقط اعدام.
اگر اين افراد در محله خودشان بدار آويخته شوند و چند روزي در بالاي دار بمانند و خانواده شان در بدر شوند موجب عبرت ساير شروران خواهد بود
بیخود عکسشو گذاشتین چون
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل