بازدید 3068

کلاهبردار میلیاردی به دام افتاد

کد خبر: ۷۶۷۹۰۹
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹ 25 January 2018
فرمانده انتظامی استان ایلام از شناسایی و دستگیری یک کلاهبردار میلیاردی که با ترفندهای خاص 15‌میلیارد ریال در شهرستان دره‌شهر و استان زنجان کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.
 
به گزارش آرمان، سردارنورعلی یاری در گفت‌و‌گو با پایگاه خبری پلیس اظهار داشت:ماموران پلیس آگاهی با انجام کار اطلاعاتی و با پیگیری فرمانده انتظامی شهرستان دره‌شهر صبح دیروز در یک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری کلاهبردار میلیاردی در شهرستان دره‌شهر شدند.

وی در ادامه بیان داشت: در پی شکایات فراوان از شهرستان و استان‌های دیگر مبنی بر کلاهبرداری توسط شخص مورد نظر، موضوع از سوی این فرماندهی در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
 
فرمانده انتظامی استان ایلام افزود: این کلاهبردار که به شیوه‌های خاص و وسوسه‌انگیز اقدام به کلاهبرداری و خرید احشام می‌کرد با اخذ و ارسال نیابت قضائی از استان زنجان و با اقدامات اطلاعاتی، متهم که به شهرستان دره‌شهر متواری شده بود، شناسایی شد.
 
وی اظهار داشت: پس از شناسایی متهم، پلیس اقدام به دستگیری وی کرد که این کلاهبردار پس از مشاهده ماموران، بدون توجه به ایست و دستورات پلیسی با خودرو شخصی از محل متواری شد.
 
فرمانده انتظامی استان ایلام یادآور شد: با عکس‌العمل سریع ماموران،سرانجام فرد کلاهبردار که بیش از 40 فقره، 15‌میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود،دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.
 
سرداریاری در پایان گفت: مردم در خرید و فروش‌های خود توجه بیشتری داشته باشند و با وعده‌های دروغین و یا پیشنهاد مبالغ خارج از عرف، فریب کلاهبردارانی که در کمین این‌گونه افراد هستند را نخورند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها