بازدید 2474

قاتل خاموش جان دو نفر را گرفت

کد خبر: ۷۶۷۹۰۴
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴ 25 January 2018
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از فوت دو نفر بر اثر استنشاق گاز منواکسید کربن خبر داد.
 
به گزارش مردم سالاری، سید جلال ملکی درگفت‌وگو با ایسنا، در مورد این حادثه اظهارکرد: ساعت 18:42 سه شنبه شب گاز گرفتگی در یک ساختمان 5 طبقه در خیابان شمیران نو به سامانه 125 آتش‌نشانی شهرداری تهران اعلام شد و عوامل ایستگاه 17 به محل اعزام شدند.
 
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اضافه‌کرد: در هر طبقه ساختمان یک واحد 70 متری قرار داشت و قبل از رسیدن  آتش‌نشانان  مردم در را  باز کرده بودند و عوامل انتظامی و اورژانس نیز در محل حضور داشتند.
 
وی افزود: به محض ورود آتش‌نشانان مشخص شد یک دخترحدودا 14 ساله و خانم دیگری که حدودا 35 سال سن داشت داخل واحد نقش بر زمین بودند و عوامل اورژانس درحال معاینه آنها بودند که مشخص شد این افراد جان خود را از دست داده‌اند.
 
ملکی با اشاره به اینکه استنشاق گاز منواکسید کربن در منزل باعث حادثه شده بود، افزود: با حضور کارشناسان مشخص شد که نقص در دود کش بخاری که به اشتباه آن را وارد فضای شومینه کرده بودند و کار غیر اصولی است وهمچنین نقص دودکش آبگرمکن باعث این اتفاق شده است. البته علت اصلی فوت توسط پزشکی قانونی اعلام می‌شود اما چیزی که مشخص بود گاز منواکسید زیادی در منزل نشست کرده بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل