بازدید 14930
۶

تصویرسازی تلگرامی درباره ابرهای باران زا

کد خبر: ۷۶۷۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۷ 25 January 2018

روز گذشته یک تصویر ماهواره ای هواشناسی در تعدادی از شبکه های اجتماعی منتشر شد با این عنوان "تصویری جالب از ابرهای بارش زا که درست روی مرز ایران متوقف شدند !" که در آن ابرها تا لب مرز ایران آمده؛ اما هنوز وارد کشور نشده بودند.

به گزارش روزنامه خراسان، این تصویر مورد توجه تعداد زیادی از کاربران قرار گرفته بود؛ اما صحت آن توسط هواشناسی کشورمان تایید نشد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور درباره این عکس اظهار کرد: این گونه نیست که ابر تا لب مرز بیاید و آن جا توقف کند.

احد وظیفه افزود: معمولا سامانه های بارشی از مدیترانه شکل می گیرد و از روی کشور عبور می کند.وی ادامه داد: ابر هر لحظه در یک مکان است. ممکن است عکسی که به آن اشاره دارید مربوط به زمانی باشد که ابرها به لب مرز برسد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور تاکید کرد: اما این گونه نیست که ابرها تا لب مرز بیاید و وارد ایران نشود. برخی کارشناسان نیز معتقدند این عکس دستکاری شده و فتوشاپی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۶
هرچی باشد فعلا غرب و جنوب غرب از بی آبی و خشکسالی و گرد و خاک در حال نابودی است
"ممکن است عکسی که به آن اشاره دارید مربوط به زمانی باشد که ابرها به لب مرز برسد."
پس رد هم نکردند!
آقا به عوض این تکذیب و تاییدها یک فکری به حال پارازیتها کنید که داره همه رو در داخل این مملکت نابود میکنه.
الان نمیبینید که اون همه ابر روی دریای خزر اومده و یکمش رو سواحل دریای خزر هست ولی شمال غرب ایران هیچ ابری نداره!!!!
البته من بعد دیدن این عکس یه سری به سایت هواشناسی زدم و تصاویر ماهواره ای را برای چند روز نگاه کردم. دیدم بازم ابرها زیاد به خاک کشورمون نفوذ نداشتن
گرچه می تواندفتوشاپ باشد.ولی متاسفانه ایران درآستانه خشکسالی عظیم است ومتاسفانه مسولان اصلا به فکر چاره نیستند
قطعا تصویر تصنعی است ولی عدم بارش کافی وقتی کشورهای همسایه حداکثر بارش داشته اند طوریکه در صحرای تبوک عربستان برف بارید است!! قابل تامل نیست که عواملی باعث روز این اتفاق شده اند؟
امسال حدود 14 تا 15 تا سامانه بارشي به محض ورود به كشور خاصيت بارندگي خود را از دست مي دادند و ابرهاي بارشزا تكه تكه مي شدند و بارش هاي جزيي در ايران صورت مي گرفت.
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی