بازدید 23302
۲

جزییات تیراندازی خونین در تهران

دزد فراری در خیابان دماوند با شلیک پلیس زمین گیر شد.
کد خبر: ۷۶۶۶۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۰ 21 January 2018

جام نیوز نوشت:  دزد فراری در خیابان دماوند با شلیک پلیس زمین گیر شد.

سرهنگ محمود مالمیر، رئیس کلانتری 121 سلیمانیه اظهار کرد: شب گذشته واحد گشت موتور سوار کلانتری به یک خودرو مزدا۳ سفید رنگ با یک نفر سرنشین مشکوک شد. پس از استعلام مشخص شد خودرو دارای سابقه سرقت Stealing است.

رئیس کلانتری 121 سلیمانیه در ادامه افزود: به وی دستور ایست داده شد که راننده به محض مواجهه با پلیس Police به طرز وحشتناک اقدام به فرار Escape کرد. واحد گشت موتور سوار بلافاصله اقدام به تعقیب وی کرد و واحدهای خودرویی کمکی نیز به سمت محل متواری شدن خودرو اعزام شدند.

وی گفت: خودرو مزدا۳ ضمن بی توجهی به آژیر و دستور مکرر ایست، تغییر مسیر داد و با حرکات مارپیچ در حرکت خودروهای عبوری اخلال ایجاد می کرد.
نهایتا با توجه به عدم توجه راننده خودرو به اخطار پلیس، ماموران با رعایت قانون Law بکارگیری سلاح اقدام به شلیک تیرهای هوایی کردند که به علت عدم توقف راننده خودرو و ادامه مسیر به سمت خیابان دماوند با شلیک یک تیر جنگی دیگر به سمت لاستیک عقب و اصابت تیر به لاستیک خودرو حوالی بیمارستان بوعلی پس از برخورد با گاردریل متوقف شد.
راننده با رها کردن خودرو به صورت پیاده متواری که با هوشیاری پلیس فرد سارق دستگیر شد.

مالمیر بیان کرد: دربازرسی از متهم یک ابزار دست ساز کشف شد که مخصوص تخریب قفل سوویچ خودروهای مزدا ۳ بود که توسط سارقان حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۴
انتشار یافته: ۲
تابناک ! کلاست رفته بالا دو زبانه خبر منتشر می کنی :))
ببخشید کجاش خونین بود ؟!
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی