بازدید 4877
۳

خادم:رای45روزپیش علیه ایران رادوبارعقب انداختیم

ما هر آنچه در توان مان بوده و هر آنچه در سال های اخیر از طریق دیپلماسی در کشتی داشتیم عرضه کردیم تا بتوانیم از خطر را برطرف کنیم که هنوز هم این اتفاق نیفتاده است. رایی که باید 45 روز پیش صادر می شد توانستیم زمان بگیریم
کد خبر: ۷۶۶۵۹۹
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱ 21 January 2018

رئیس فدراسیون کشتی ایران می گوید هنوز خطر تعلیق کشتی ایران برطرف نشده است و در این باره مذاکرات ادامه دارد.

به گزارش تابناک ورزشی، رسول خادم، رئیس فدراسیون کشتی ایران در رابطه با اوضاع کشتی ایران و احتمال تعلیق آن اظهارنظر کرد. او درباره احتمال تعلیق کشتی ایران گفت: کمیته بین المللی المپیک در حال پیگیری است. از طریق اتحادیه جهانی کشتی این موضوع به مجموعه کشتی و وزارت ورزش منتقل شده است. با دوستان در وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک جلساتی داشتیم. هنوز این خطر برطرف نشده است. و به نوعی هنوز خطر تعلیق ما را تهدید می کند.

 خادم ادامه داد: ما هر آنچه در توان مان بوده و هر آنچه در سال های اخیر از طریق دیپلماسی در کشتی داشتیم عرضه کردیم تا بتوانیم از خطر را برطرف کنیم که هنوز هم این اتفاق نیفتاده است. رئیس فدراسیون کشتی با ادامه صحبت های خود درباره تعلیق گفت: چون ابن موضوع ضرورت نفوذ در کمیته بین المللی المپیک را می خواست و شما نیز در جریان هستید که متاسفانه ما در این بخش نتوانستیم موقعیت خوبی به دست بیاوریم تا بتوانیم در مواقع حساس از آن استفاده کنیم. ولی هر آنچه ما در توان داشتیم و در این چند سال جمع کرده بودیم سعی کردیم در تعاملات به کار ببریم. خوشبختانه در مذاکرات اول و دوم نیز توانستیم موفق باشیم.

 خادم نتیجه تعاملات را اینگونه بیان کرد: رایی که باید 45 روز پیش صادر می شد توانستیم زمان بگیریم و دو نوبت عقب بیندازیم که یک نوبت آن را در تعطبلات ژانویه انداختیم. این فرصت خوبی به وجود آورد تا التهابی که ایجاد شده بود کاهش پیدا کند. من امیدوارم با دعای خیر مردم عزیزمان و قدرت و توان کشتی بر فشارهای سیاسی غلبه کنیم. همراهی مردم و رسانه ها مجموعه کشتی کشور را مصمم کرده تا در این ماجرا با پیروزی به کار خود ادامه دهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
فشارهای سیاسی ؟؟؟

شما سیاسی کار رو شروع کردید که
کشتی گیر وسط تشک کشتی باخته . نباید بهونه دستشون باشه. اگه رسانه های ایرانی شلوغش نمی کردند اینجوری نمی شد.
« دعای خیر مردم عزیزمان و قدرت و توان کشتی»!! حواست هست که چی میگی؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار