بازدید 5989
لیگ یک

بردمهم نساجی درآستانه دربی باسوپرگل عباس زاده/توقف بادران وباخت برق

نساجی با این برد 36 امتیازی شد و در رده سوم باقی ماند. خونه به خونه با کسب 35 امتیاز در رتبه چهارم است. نساجی و خونه به خونه در آستانه دربی حساس و حیثیتی مازندران هر دو به پیروزی برسند.ساجی که شکست عجیب هفته قبلش در خانه گل گهر شوکه آور بود، این هفته با بازگشت محمد عباس زاده و گل استثنایی و سه امتیازی او دوباره جان گرفت
کد خبر: ۷۶۶۵۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴ 21 January 2018

بازی های لیگ دسته اول هر چه به هفته های پایانی نزدیک می شود با حساسیت بیشتری پیگیری می شود و در هفته بیستم که امروز با برگزاری هفت دیدار انجام شد شاهد نتایج عجیبی بودیم.

به گزارش تابناک ورزشی، همه بازی ها به جز دیدار نفت مسجدسلیمان و ایرانجوان که بدلیل آلودگی هوا لغو شد، از ساعت 14 و به طور همزمان آغاز شد و در مهمترین مسابقات بادران تیم دوم جدولی و مدعی لیگ یک مقابل مهمانش ملوان انزلی متوقف شد و دو تیم مازندارنی در آستانه دربی این استان به پیروزی رسیدند.

نساجی که شکست عجیب هفته قبلش در خانه گل گهر شوکه آور بود، این هفته با بازگشت محمد عباس زاده و گل استثنایی و سه امتیازی او دوباره جان گرفت و به دو امتیازی بادران برگشت. دیدار نفت مسجد سلیمان و ایرانجوان بوشهر هم قرار بود امروز برگزار شود که این بازی به دلیل مشکلات جوی به زمان دیگری موکول شد. بابلی ها هم در نخستین بازی اسکوچیچ به حریفی آسان و بی برنامه و بدون مربی بنام صبا خوردند که این تیم را در قم دو بر یک شکست دادند تا همچنان به عنوان مدعی در سایه پشت سر نساجی حرکت کنند.

بردمهم هردوتیم مازندران درآستانه دربی/توقف بادران وباخت برق

در بازی جنجالی کرمان، داور به سود مس یک پنالتی گرفت که راه آهن به نشانه اعتراض تیم را بیرون کشید. در نهایت این پنالتی در دقیقه 103بازی توسط غلام‌زاده به گل برتری مس کرمان تبدیل شد تا تیم قدیمی تهرانی به سقوط نزدیک تر شود. 

نفت مسجدسلیمان با وجود لغو دیدار مقابل ایرانجوان همچنان با 42 امتیاز در صدر جدول قرار دارد. بادران که با توجه به لغو دیدار نفت مسجدسلیمان این فرصت را داشت تا فاصله خود را با حریف مستقیم کمتر کند به یک تساوی رضایت داد تا با کسب امتیاز 38 با 4 اختلاف امتیاز نسبت به صدر در رده دوم جای بگیرد. نساجی با این برد 36 امتیازی شد و در رده سوم باقی ماند. خونه به خونه با کسب 35 امتیاز در رتبه چهارم است. نساجی و خونه به خونه در آستانه دربی حساس و حیثیتی مازندران هر دو به پیروزی برسند.

 نتایج هشت بازی امروز لیگ دسته اول

برق شیراز 3 - شهرداری ماهشهر 4

گل‌ها: وحید جلالی‌نیا و حمید نوری و میلاد تاجی پنالتی برای برق، خیرالله ویسی آرا، شروین بزرگ، مهدی عبدی و فرشید پاداش برای شهرداری

اکسین البرز یک- شهرداری تبریز صفر

گل‌: شاهین شفیعی (90+2)

مس کرمان 2- راه آهن یک

گل‌ها: محمود مطلق‌زاده و شاهرخ غلام‌زاده پنالتی برای مس کرمان و امیر حسین طاهونی برای راه آهن

مس رفسنجان 2 - فجر سپاسی یک

گل‌ها: سجاد حیدری (2گل) برای مس رفسنجان

صبای قم یک - خونه به خونه بابل 2

گل‌ها: محمد قاسم‌نژاد و سجاد عاشوری برای خونه به خونه و علی احمدی برای صبا

بادران یک - ملوان انزلی یک

گل ها: مهرداد رضایی برای بادران و وحید حیدریه برای ملوان

ماشین‌سازی تبریز صفر - گل‌گهر سیرجان صفر

نساجی مازندران یک - آلومینیوم اراک صفر

گل‌: محمد عباس‌زاده( 14)

اخراج: رسول سروش‌نیا از آلومینیوم

در یکی از زیبا ترین دیدارهای این هفته هم برق ابتدا از شهرداری ماهشهر دو بر یک پیش افتاد اما در نهایت با بازی را با نتیجه 4 بر 3 به این تیم واگذار کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار