بازدید 3087

آتش‌ سوزی در پارکینگ ساختمان تجاری

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از وقوع حریق در پارکینگ یک ساختمان تجاری اداری خبر داد.
کد خبر: ۷۶۶۵۷۰
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲ 21 January 2018

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از وقوع حریق در پارکینگ یک ساختمان تجاری اداری خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد این حادثه گفت: ساعت 10:14 امروز این حادثه به سامانه 125 شهرداری تهران اعلام شد و بلافاصله سه ایستگاه با تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه حریق در طبقه منهای یک که پارکینگ ساختمان بود رخ داد گفت: در این طبقه شش دستگاه خودرو قرار داشت که دو دستگاه پراید و تیبا دچار آتش سوزی شدند و به دنبال آن دود غلیظی به بیرون متصاعد می‌شد. به گونه‌ای که این دود از محله‌های اطراف نیز قابل مشاهده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با اشاره به اینکه در طبقه همکف 10، 12 باب مغازه وجود داشت و طبقه اول مربوط به دفاتر اداری ساختمان بود اضافه کرد: دود زیادی به طبقات بالای ساختمان و ساختمان‌های مجاور در حال سرایت بود و با توجه به اینکه احتمال می‌رفت در این وضعیت افرادی محبوس شده باشند گروهی ماموریت خارج کردن این افراد را به عهده گرفتند و به این ساختمان و ساختمان‌های دیگر مراجعه کردند. گروه دیگر به طبقه منهای یک رفتند و علی رغم اینکه دود و حرارت شدیدی وجود داشت و ورود را با مشکلاتی مواجه می‌کرد آتشنشانان موفق شدند به کانون آتش سوزی برسند و قبل از اینکه چهار دستگاه خودروی دیگر دچار حریق شوند آتش را تحت کنترل درآورند.

ملکی ادامه داد: در پارکینگ علاوه بر خودرو لوازمی مانند فرش و پارچه به صورت ناایمن روی هم انباشته شدند و کاملا شعله‌ور بودند. البته باید بررسی شود که ابتدا این لوازم شعله ور شد و به خودروها سرایت کرد یا برعکس.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه این حادثه مصدوم و تلفات جانی نداشت، گفت: آتش نشانان خیلی زود توانستند آتش را تحت کنترل درآورند و حدود 50 نفر را نیز به سلامت از ساختمانی که دچار حریق شده بود و ساختمان‌های مجاور خارج کنند.

به گفته ملکی، در حال حاضر عوامل آتش نشانی مشغول لکه گیری و تخلیه دود هستند و تا دقایقی دیگر عملیات به پایان خواهد رسید و محل تحویل مالکان و عوامل انتظامی داده خواهد شد.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر