بازدید 2787

پسر ترامپ: تعطیل شدن دولت پدرم اتفاق خوبی است!

اریک ترامپ، پسر دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در اظهاراتی در اولین سالگرد ریاست جمهوری پدرش گفت به اعتقاد او تعطیل شدن دولت آمریکا برای دولت پدرش "اتفاق خوبی" است.
کد خبر: ۷۶۶۴۷۷
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰ 21 January 2018

اریک ترامپ، پسر دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در اظهاراتی در اولین سالگرد ریاست جمهوری پدرش گفت به اعتقاد او تعطیل شدن دولت آمریکا برای دولت پدرش "اتفاق خوبی" است.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه هیل، اریک ترامپ در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز گفت: پدر من تنها به یک دلیل در انتخابات، انتخاب شد و آن هم این بود که او عملا معتقد به رویکرد "اول آمریکا" است؛ چیزی که در میان شهروندان این کشور بسیار بارز است.

اریک ترامپ تصریح کرد، معتقد است که تعطیل شدن دولت آمریکا به لحاظ سیاسی اتفاق خوبی برای پدرش و هم‌پیمانان او است.

او تاکید کرد: من صادقانه فکر می‌کنم که این اتفاق (تعطیل شدن دولت) برای ما اتفاق خوبی است.

او ادامه داد: مردم حقایق را می‌بینند. منظور من این است که مردم شاهد بودند که یکسال باورنکردنی را سپری کردند. سالی که در آن همه چیز برای کشور ما بهترین بود. از جمله سیاست‌های "اول آمریکا" و آنها از نقطه‌ای که کشور ما به آن رسیده خرسند هستند.

اریک ترامپ اظهار داشت: دموکرات‌ها می‌خواستند دولت ترامپ تعطیل شود زیرا هدفشان متوقف کردن حرکت رو به جلوی رئیس‌جمهور بود.

او ادامه داد: منظور من این است که پدر من پیشرفت‌های خارق‌العاده‌ای داشته است. او بیشتر از هر رئیس‌جمهوری در تاریخ ما در عرض یکسال دستاورد کسب کرده است. چطور آنها (دموکرات‌ها) می‌خواهند این پیام را به انحراف بکشانند؟ چطور آنها در حالی که هیچ رهبری ندارند و هیچ کاندیدای خوبی در اختیار ندارند و پیامی از جانب خودشان برای گفتن ندارند، حزبشان را نجات می‌دهند؟ آنها برای این کار مانع‌تراشی می‌کنند، حواس همه را پرت می‌کنند و برای اتهام‌زنی تلاش می‌کنند.

روز جمعه گزارش شد که جمهوری‌خواهان و دموکرات‌های سنای آمریکا نتوانستند تا پیش از ضرب‌الاجل نیمه شب جمعه بر سر بودجه توافق کنند و این منجر به تعطیل شدن دولت آمریکا شد.

کاخ سفید روز شنبه اعلام کرد: ترامپ تا زمانی که تعطیل شدن دولت پایان نیابد وارد مذاکرات بر سر این مناقشه مربوط به مهاجرت نخواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر