بازدید 5208

سپاهان یک مربی خارجی جدید وارد ایران می کند

تابش درباره گزینه خارجی سپاهان افزود: «من اسمی از گزینه ها نمی برم اما گزینه خارجی ما یک مربی صاحب نام اروپایی است که سال گذشته نیز در یکی از تیم های ملی عضویت داشت. او مربی به نامی است و باید ببینیم شرایط برای آمدنش فراهم است یا خیر.»
کد خبر: ۷۶۶۴۵۳
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹ 21 January 2018

سرپرست باشگاه سپاهان گفت: تا آخر هفته سرمربی جدید تیم سپاهان بین ۲ گزینه اعلام می‌شود و مربی خارجی مدنظر این باشگاه تا حالا در ایران مربیگری نکرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، مسعود تابش شامگاه شنبه پیرامون آخرین وضعیت سپاهان با توجه به تغییرات اخیر اظهار داشت: ما توافق خوبی با کرانچار انجام دادیم و قرار شد دیگر در خدمت ایشان نباشیم. وی درباره این که رفتن کرانچار با پرداخت تمام مبلغ قرارداد وی بوده یا خیر گفت: خیر به این شکل نبود و وی فردی با شخصیت است.

سرپرست باشگاه سپاهان درباره جایگزین این سرمربی و گزینه‌های مد نظر کمیته‌ فنی گفت: تعدادی از مربیان خارجی و ایرانی به ما اعلام آمادگی برای همکاری کردند اما پس از بررسی در جلسه عصر دیروز دو گزینه برای هدایت تیم فوتبال سپاهان مد نظر ما است. یک مربى ایرانى و یک مربى اروپایى رزومه‌دار و با سابقه کار در سطح ملى گزینه‌هاى ما هستند و امیدواریم با مذاکرات تا آخر این هفته و یا نهایتا تا شنبه سرمربی معرفی شود.

تابش درباره اینکه آیا گزینه خارجی باشگاه تاکنون در ایران فعالیت داشته یا خیر گفت: خیر این مربی در ایران فعالیتی نداشته ولی از مربیان رزومه‌دار و سرمربی تیم‌های ملی کشورهای اروپایی است. با توجه به بررسی هر دو گزینه و احتمال توافق نمی‌توانم اسم آن‌ها ذکر کنم و اجازه دهید پس از مذاکرات و توافقات نهایی این مسئله اعلام شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل