بازدید 5639
۱
گزارش

سرگیجه قانونی استقلال درخرید ماشین گل نزنی!

وییتر رسمی ریو آوه در تاریخ ۱۶ ژانویه و ساعت ۳۹ /۱۸ خبر فسخ قرارداد با یازالده را منتشر کرده و از جدایی این بازیکن خبر داده است.۱۶ ژانویه یعنی سه‌شنبه، یک روز پس از پایان مهلت نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر.استقلال اگر با یازالده قرارداد رسمی امضا کند، دچار تخلف شده و باید با مشکلات جدیدی دست و پنجه نرم کند
کد خبر: ۷۶۶۳۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۳ 21 January 2018

یازالده مهاجم پرتغالی مورد نظر باشگاه استقلال که دیروز برای حضور در تست پزشکی آبی ها وارد ایران شد بازیکن عجیبی است. او که از طرف شفر لقب ماشین گلزنی گرفته، آخرین بار یک سال و سه ماه قبل موفق به گلزنی شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، از طرف دیگر خبر رسیده که این بازیکن طی ماههای گذشته بارها و بارها مصدوم شده است. رسانه های ایران با اشاره به شرایط این بازیکن نوشته اند:«ماجرای ویژه این انتقال، تخلفی است که در آن رخ داده و به ثبت هم رسیده است. شاید بپرسید چرا تخلف؟ تاریخ نقل و انتقالات نیم فصل فوتبال ایران، ساعت ۲۴ دوشنبه ۲۵ دی ماه به پایان رسید. با توجه به پایان مهلت نقل و انتقالات، باشگاه‌ها این مجوز را نداشتند بازیکنی بخرند که تحت قرارداد باشگاه دیگری باشد. تیم‌های لیگ برتری از این تاریخ به بعد فقط می‌توانستند بازیکن آزاد جذب کنند یا بازیکنی که تاریخ فسخ قراردادش قبل از ساعت ۲۴ روز دوشنبه باشد.

استقلال اما برای جذب مهاجمی تلاش کرده که بعد از پایان مهلت نقل و انتقالات در عضویت ریو‌آوه بوده و قراردادش را فسخ نکرده است. برای اثبات این ماجرا به توییتر رسمی باشگاه ریو آوه پرتغال استناد می‌کنیم. توییتر رسمی ریو آوه در تاریخ ۱۶ ژانویه و ساعت ۳۹/۱۸ خبر فسخ قرارداد با یازالده را منتشر کرده و از جدایی این بازیکن خبر داده است.۱۶ ژانویه یعنی سه‌شنبه، یک روز پس از پایان مهلت نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر. با این حساب استقلال اگر با یازالده قرارداد رسمی امضا کند، دچار تخلف شده و باید با مشکلات جدیدی دست و پنجه نرم کند.»

سرگیجه قانونی استقلال درخرید ماشین گل نزنی!

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
یعنی همزمان با فسخ قرارداد یکی هم باید پای تویت باشه؟!!!!
نمیشه خبر یک فسخ قراردادرا مثلافردا تویت کرد؟!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر