بازدید 3117

زن و شوهر دعوا کردند، پدر زن کشته شد!

کد خبر: ۷۶۶۳۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷ 21 January 2018

درپی درگیری خانوادگی یک زوج جوان مرد68 ساله با ضربه‌های چاقو به قتل رسید و تمامی‌عواملی که در جنایت نقش داشتند بازداشت شدند.


به گزارش عصر ایرانیان، سرهنگ سیدمجتبی اشرفی فرمانده انتظامی‌شهرستان شاهرود از وقوع درگیری خانوادگی منجر به فوت یک پیرمرد ۶۷ ساله خبرداد و گفت: درساعت ۱۹ جمعه یک مورد درگیری خانوادگی بین یک زن و شوهر به وقوع پیوست که با توجه با ضرب وجرح زن توسط شوهر، پدر زن به حمایت از دخترخود با دامادش درگیر و پس از آن برادران دختر وخانواده داماد نیز وارد درگیری و ضد وخورد شدند.


این مقام آگاه به استفاده از چاقو در این درگیری اشاره کرد وگفت: متاسفانه طرف‌های درگیری براثر زد وخورد دچار جراحاتی سطحی شدند، اما پیرمرد ۶۷ ساله براثر ضربات وارده و کهولت سن پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد.فرمانده انتظامی‌شهرستان شاهرود از دستگیری همه عاملان درگیری خبر و افزود: با دستور مقام قضایی همه افراد بازداشت و تحت نظر قرارگرفتند.


عامل جنایت خانوادگی در کمتر از ۱۰ ساعت دستگیر شد


بررسی پرونده‌های جنایی نشان می‌دهد که اختلاف‌های خانوادگی تاکنون قربانیان زیادی گرفته و خشم آنی دست بسیاری از افراد را به خون آلوده کرده است. در راستای اخبار این حوزه شهریور 96 ، فرمانده انتظامی‌استان از شناسایی و دستگیری یک قاتل که به دلیل اختلاف خانوادگی برادر زن خود را به قتل رسانده بود، خبر داد.

سردار حیدر عباس زاده با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع قتل در در یکی از محلات دزفول، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات تخصصی و بررسی آثار بجا مانده، کمتر از ۱۰ ساعت قاتل که شوهر خواهر مقتول بوده را شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر کردند.از محل اختفاء متهم یک قبضه سلاح شکاری که به وسیله آن اقدام به قتل کرده بود را کشف وضبط کردند.

سردار عباس زاده تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی اعتراف و انگیزه قتل را اختلاف خانوادگی عنوان کرد.

فرمانده انتظامی‌استان خوزستان در خاتمه با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شد، تاکید کرد:نیروی انتظامی‌استان خوزستان مصمم است تاکشف جرائم از هیچ تلاش وکوششی دریغ نکند.


عامل جنایت در بوشهر اعتراف کرد


فرمانده انتظامی‌استان بوشهر نیز آبان 96 گفت: فرد قاتلی که به دلیل اختلافات خانوادگی با خواهرش، وی را با کتک کاری و شلیک گلوله در دشتستان، به قتل رسانده بود دستگیر شد.

سردار خلیل واعظی فرمانده انتظامی‌استان بوشهر گفت: ساعت 22:30 دقیقه، فردی با هویت «‌ی خ» با خواهرش در شهرستان دشستان درگیر و منجر به مجروحیت شدید وی می‌شود که پس از انتقال به بیمارستان شهید گنجی برازجان و با بررسی پزشک اورژانش به دلیل شدت جراحات وارده فوت شده است.

وی با بیان اینکه با حضور ماموران در اورژانس بیمارستان مشخص شد درگیری خانوادگی بین خواهر و برادر بوده است گفت: مقتول به دلیل کتک کاری و اصابت گلوله کلت کمری دچار خونریزی شدید شده و به قتل رسیده است.

این مقام انتظامی‌افزود: قاتل در کمترین زمان ممکن دستگیر که علت و انگیزه قتل خواهر خود را اختلاف خانوادگی عنوان کرده است.

سردار خلیل واعظی در ادامه عنوان کرد: با تشکیل پرونده و دستور مراجع قضایی، متهم جهت بررسی کامل حادثه در اختیار پلیس آگاهی شهرستان دشتستان قرار گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی