بازدید 8445
۱

ایذه در بحران

پس از چند ساعت بارش باران در سطح شهرستان ایذه، ورود گرد و خاک به این منطقه باعث کاهش شعاع دید و تحت تاثیر گرفتن شرایط جوی شهرستان شد.
کد خبر: ۷۶۶۲۲۷
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۲ 20 January 2018

فارس نوشت: پس از چند ساعت بارش باران در سطح شهرستان ایذه، ورود گرد و خاک به این منطقه باعث کاهش شعاع دید و تحت تاثیر گرفتن شرایط جوی شهرستان شد.


با وجود اینکه به‌دلیل ورود گرد و خاک شدید به سطح استان فعالیت مدارس، مراکز آموزشی و ادارات را به اختلال مواجه ساخت؛ بارش باران در نیمه شرقی باعث ایجاد شادابی در بین شهروندان شد.


از ساعات ابتدایی صبح امروز وزش بادهای نسبتا شدید در کنار ریزش باران به پدیده غالب در شهرستان ایذه تبدیل شد و از این‌رو با بارش باران و تگرگ، شهروندان به‌ویژه کشاورزان را خشنود و شادمان کرد اما این پدیده به‌حال خود باقی نماند و در ظهر امروز با متوقف شدن بارش‌ها شرایط اقلیمی به‌طور کلی تغییر پیدا کرد.


با ورود نسبی گرد و خاک در پیش از ظهر امروز و کم شدن شدت بارش‌ها، میزان گرد و خاک به غلظت بالای خود رسید و از این‌رو شعاع دید کاهش پیدا کرد تا ایذه و مناطق شرقی استان خوزستان نیز از این پدیده نفس‌گیر در امان نمانند و به مانند دیگر شهرستان‌های استان خوزستان این شرایط بد را تجربه کنند.


کم شدن بارش باران در ایذه علاوه بر ورود گرد و خاک با منشا خارجی، باعث خشک شدن تالاب‌های میانگران و بندون در این شهرستان شده و از این رو گرد و خاک حاصل از این محل‌ها نیز بر غلظت مهمان خارجی می‌افزاید.
با این وضعیت بحرانی مدارس این شهرستان تعطیل نشد و دانش آموزان در کلاس درس و مدارس حضور پیدا کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
شمال استان بوشهر گناوه و دیلم استان خوزستان و ایلام هم گرد و غبار مهمانشونه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل