بازدید 5466

تاثیر پاداش‌بازنشستگی درپاداش پایان‌خدمت‌فرهنگیان

سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: تعیین سقف پاداش بازنشستگی در بودجه ۹۷ تاثیری در پاداش پایان خدمت فرهنگیان ندارد.
کد خبر: ۷۶۵۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۹ 17 January 2018

سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: تعیین سقف پاداش بازنشستگی در بودجه ۹۷ تاثیری در پاداش پایان خدمت فرهنگیان ندارد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش، علی اصغر یوسف نژاد اظهار کرد: حسب شرایطی که در قانون مربوط به امور استخدامی وجود دارد، پاداش پایان خدمت کارمندان دولت بر اساس معدل دریافتی های ۲ سال آخر خدمت ضرب در سی سال محاسبه می شود.

وی ادامه داد: طبق شرایطی که قبلا وجود داشته است هر کارمندی که بازنشسته می شد، معدل ۲ سال آخر خدمت وی ضرب در ۳۰ می شده است. بنابراین اگر کسی ۱۰ میلیون حقوق می گرفت این مبلغ ضرب در ۳۰ می شد و مبلغ ۳۰۰ میلیون پاداش دریافت می کرد.

یوسف نژاد افزود: قانونگذار در بودجه سال ۹۷ برای سقف دریافتی ها حدی را مشخص کرده است و این مبلغ را حداکثر ۲۵۰ میلیون تومان تعیین کرده است. بنابراین تنها افرادی که حقوق های بالای ۸ میلیون تومان دریافت می کنند شامل این قانون می شوند و حداکثر ۲۵۰ میلیون پاداش دریافت می کنند.

وی ادامه داد: حقوق فرهنگیان خیلی کمتر از ۸ میلیون تومان است و دریافتی پاداش پایان خدمت آن ها از رقم تعیین شده کمتر است. بنابراین قانون مذکور شامل بازنشستگان فرهنگی نخواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار