بازدید 5936

خارج کردن توده ۱۲ کیلوبی از شکم پیرزن مراغه‌ای

کد خبر: ۷۶۵۲۸۴
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴ 17 January 2018

در سه روز گذشته بیماری با سن87 ساله به خاطر انسداد روده و مجاری ادراری به اورژانس بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) مراجعه کرده بود که پس از تشخیص وجود توده در شکمش امروز بعد از آزمایش و مشخص شدن نتیجه تحت عمل جراحی قرار گرفت.

به گزارش تسنیم، دکتر ایوب عاشق وطن عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهارکرد: تیم پزشکی عمل جراحی بیمارستانامیرالمؤمنین مراغه موفق شدند طی یک عمل جراحی توده 12 کیلوگرمی را از شکم پیرزن 87 ساله خارج کنند.

وی افزود: درسه روز گذشته بیماری با سن87 ساله به خاطر انسداد روده و مجاری ادراری به اورژانس بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) مراجعه کرده بود که پس از تشخیص وجود توده در شکمش امروز بعد از آزمایش و مشخص شدن نتیجه تحت عمل جراحی قرار گرفت.

رئیس تیم پزشکی بیمارستان امیرالمؤمنین در ادامه با اشاره به خارج کردن توده از شکم بیمار، تصریح کرد: ابعاد توده در شکم بیمار 30 سانتیمتر در 30 سانتی متربود که با تلاش تیم پزشکی این توده طی فقط یک عمل جراحی از شکم بیمار با موفقیت کامل خارج شد.

وی گفت: عمل جراحی به مدت یک و نیم ساعت انجام و به دلیل حساسیت موضوع و سن بالای بیمار بعد از عمل جراحی به بخش مراقبت‌های ویژه این بیمارستان انتقال یافته است.

دکتر عاشق وطن، ادامه داد: پیرزنمراغه‌ای در سه سال گذشته دچار عارضه تشکیل توده سفت شده و آن را در شکم خود نگه داشته بود که درسه روز گذشته وی را با مشکل ادرار و انسداد روده روبرو کرده و او را به بیمارستان کشانده بود.

وی از مردم خواست هر بیماری که دچار می‌شوند در مرحله نخست جهت تشخیص و درمان به پزشک مراجعه کنند تا این بیماری در کم‌ترین زمان و با هزینه کمتری درمان شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان