بازدید 3298

توقیف ۵ دستگاه خودروی متخلف در مهران

کد خبر: ۷۶۴۸۳۱
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۶ 16 January 2018

فرمانده انتظامی‌شهرستان مهران گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، یک واحدصنفی قلیان سرا پلمب و تعداد ۵ دستگاه خودروی سواری متخلف توقیف و روانه پارکینگ شدند.

به گزارش مردم سالاری، سرهنگ امیرعباس شهبازی امروز در جمع خبرنگاران در تشریح این خبر گفت: درپی شکایت شهروندان از مزاحمت‌های خودرو‌های مخل در نظم و امنیت و مزاحمت برای مدارس، پارک‌ها و تفرجگاه‌ها سطح شهرستان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی روز گذشته به اجراء درآمد و تا پایان فصل مدارس استمرار خواهد داشت.


وب با تأکید بر اینکه عربده‌کشی و اوباش‌گری به هیچ‌عنوان در جامعه امروز جایگاهی ندارد، تصریح‌کرد: هیمنه پوشالی اراذل و اوباش را در هرجایی که باشند در میان انظار عمومی‌خواهیم شکست تا درس عبرتی باشد برای کسانی که از این طریق می‌خواهند آرامش و امنیت جامعه را برهم بزنند و برای مردم درخیابان‌ها و سایر اماکن عمومی‌ایجاد مزاحمت نکنند.


شهبازی در ادامه با بیان اینکه پلیس مسوول حفظ نظم و امنیت شهرستان است، گفت: سرکشی به صنوف و همچنین حضور محسوس و نامحسوس در اماکن تفریحی و تفرجگاه‌ها، ازجمله مأموریت‌های پلیس است که در طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی که به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.


فرمانده انتظامی‌ شهرستان مهران تصریح‌کرد: دراین طرح پنج دستگاه خودرو سواری ویک واحد صنفی قلیان سرا غیرمجاز و متخلف پلمب و تعداد ۲۰ حقه قلیان و ۱۵۰۰ نخ سیگار خارجی قاچاق از واحد صنفی دیگر نیز کشف شد.


سرهنگ شهبازی در پایان گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مراتب را به مأموران نیروی انتظامی‌اطلاع دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی