بازدید 5890
۲

چینی‌ها کم کاری نکردند/تقدیر از دستگاه دیپلماسی

کد خبر: ۷۶۴۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۶ 15 January 2018

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی که به منظور رسیدگی به وضعیت نفتکش سانچی به شانگهای سفر کرده است، گفت: با بررسی هایی که انجام دادم به این نتیحه رسیدم که ایران و چین همه تلاش خود را برای مهار آتش سانچی بکار گرفتند.

به گزارش ایرنا، محمدمهدی برومندی روز یکشنبه در نشست نهایی کمیته بحران شانگهای که با حضور علی ربیعی و به منظور رسیدگی به حادثه نفتکش سانچی در این شهر برگزار شد افزود: نوع و محل حادثه برای رسیدن به شرایط و نتیجه مطلوب فراهم نبود و شرایط بسیار سختی بود.

او همچنین از دستگاه دیپلماسی کشورمان، سفیر ایران در چین و کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در شانگهای که به گفته وی تمام وقت و بضاعت خود را برای این قضیه گذاشتند تشکر کرد.

او با اشاره به اهمیت انتشار واقعیات در مورد این نفتکش در جامعه گفت: باید دقت کرد مسایل غیر واقعی و غیر کارشناسی به جامعه منعکس نشود.

برومندی با اظهار تسلیت و تاسف نسبت به جان باختن 32 خدمه این نفتکش گفت: اگرچه چینی ها معتقدند بودند در همان ساعت نخست انفجار، تمام 32 خدمه کشتی ایرانی جان باخته اند اما ما همواره دست از تلاش برای اطفا حریق و ورود به کشتی برنداشتیم.

او از تلاش ها و اصرار دکتر علی ربیعی نماینده ویژه رییس جمهوری در کمیته رسیدگی به حادثه نفتکش سانچی برای بکارگیری تمام توان ایران و چین برای خاموش شدن اتش کشتی سانچی تقدیر کرد و گفت: با فوت عزیزان دریانورد دل همه ملت ایران شکسته شد.

او گفت: دولت، مجلس و شرکت ملی نفتکش ایران باید تمام بضاعت خود را برای خانواده های عزیزان جان باخته بکار بگیرد.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۲
چه عجب یه حرف منطقی شنیدیم، مردم فکر میکنن امداد رسانی و ... به همین راحتیه وسط دریا.
تقدیر تقدیر تقدیر تقدیر تقدیر تقدیر تقدیر مسخره
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر