بازدید 3753

4کاندیدای دبیرکلی کمیته در کمیسیون ورزشکاران چه گفتند؟

اعضای کمیسیون ورزشکاران قطعا با توجه به اهمیت انتخابات کمیته ملی المپیک مشورت هایی با یکدیگر خواهند داشت و البته اگر فرصت بود می توانستیم حتی از کاندیداهای دیگر پست های انتخابات کمیته ملی المپیک دعوت به عمل بیاوریم که به دلیل کمبود وقت و تعدد کاندیداها متاسفانه میسر نشد
کد خبر: ۷۶۳۸۲۶
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹ 13 January 2018

کاندیداهای دبیر کلی انتخابات کمیته ملی المپیک بنا به دعوت کمیسیون ورزشکاران به ارائه برنامه ها و نقطه نظرات خود برای حضور در مجمع پرداختند.

به گزارش تابناک ورزشی، در حالی که فقط سه روز تا برگزاری مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک باقی مانده، رایزنی کاندیداهای پست های مختلف ادامه دارد. کمیسیون ورزشکاران که در انتخابات پیش رو دارای 6 حق رای است، در روزهای اخیر با دعوت از کاندیداهای پست دبیرکلی پای صحبت های آنها نشست. 15 ورزشکار عضو این کمیسیون در 4 جلسه جداگانه با علی مرادی، شاهرخ شهنازی، محمدصادق فرجی و مهدی علی نژاد شرکت کردند. البته به نظر می رسد محمد درخشان رییس فدراسیون جودو و پنجمین کاندیدای دبیرکلی به دعوت کمیسیون ورزشکاران پاسخ مثبت نداده است.

 آرش میر اسماعیلی سخنگو و مسئول اجرایی کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: در ابتدا جا دارد خالصانه از موافقت و قبول دعوت کاندیداهای محترم دبیر کلی برای حضور در این نشست مراتب قدرانی و تشکر خود را بجا آورم که انصافا با استقبال و برخورد خوب این عزیزان مواجه شدیم که این امر جایگاه مهم کمیسیون را در بین مدیران ورزشی نشان می دهد.

 وی ادامه داد: در این جلسه کاندیداهای دبیر کلی کمیته ملی المپیک برنامه ها و نقطه نظرات خوبی بیان داشتند و این نشان می دهد که بدون تردید با همدلی بین قهرمانان، مدیران و پیشکسوتان ورزش کشور می توانیم شاهد حضور نماینده های خوبی از سوی جامعه ورزش کشور در کمیته ملی المپیک باشیم.چهارمین نشست کمیسیون ورزشکاران که با اکثریت آرا برگزار شد نشان داد این کمیسیون هر چه جلوتر می رود جایگاه و وجاهت خود را در بین مسئولان، مدیران، پیشکسوتان، قهرمانان و در کل خانواده ورزش کشور پیدا کرده و می رود که در آینده نزدیک، با توجه به حضور 6 نماینده رای دهنده در مجمع کمیته و همچنین حضور یک نماینده در هیات اجرایی، نقش بسزایی در تصمیمات ورزش کشور جهت رشد و ارتقا و برطرف کردن مشکلات جامعه فرهیخته ورزش کشور داشته باشد.

 میراسماعیلی تصریح کرد: اعضای کمیسیون ورزشکاران قطعا با توجه به اهمیت انتخابات کمیته ملی المپیک مشورت هایی با یکدیگر خواهند داشت و البته اگر فرصت بود می توانستیم حتی از کاندیداهای دیگر پست های انتخابات کمیته ملی المپیک دعوت به عمل بیاوریم که به دلیل کمبود وقت و تعدد کاندیداها متاسفانه میسر نشد؛ ولی قطعا 6 عضو رای دهنده کمیسیون ورزشکاران حاضر در مجمع انتخابی کمیته ملی المپیک برای انتخاب رئیس، نائب رئیس، دبیر کل، خزانه دار و هیات اجرایی با انتخاب کارشناسانه و رای واحد شرکت خواهند کرد.

میراسماعیلی در خاتمه تصریح کرد: بار دیگر از اساتید ارجمند و بزرگوار آقایان شاهرخ شهنازی، مهدی علی نژاد، علی مرادی و صادق فرجی که قبول زحمت کردند و در جلسه کمیسیون ورزشکاران شرکت کردند تشکر می کنم، چرا که چنین نشست هایی بدون تردید در راستای رشد و ارتقا هر چه بیشتر ورزش کشور خواهد بود. حالا باید دید با توجه به برگزاری جلسات کمیسیون ورزشکاران با 4 کاندیدای دبیرکلی، انتخاب آنها و 6 رایی که به صندوق می اندازند، چه نفراتی خواهند بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان