بازدید 2765

منافقین مسیر مطالبات عمومی را تغییر دادند

نماینده مردم آبادان در مجلس معتقد است آشوبی که اخیرا در کشور به راه افتاد انتقامی بود که آمریکا قصد داشت به خاطر شکست‌های اخیر در منطقه از ایران بگیرد.
کد خبر: ۷۶۳۲۰۳
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱ 10 January 2018

عامر کعبی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به فرمایشات امروز (سه شنبه، 19 دی ماه) مقام معظم رهبری در جمع هزاران نفر از اقشار مختلف قم به مناسبت سالگرد قیام 19دی که درباره تحلیل وقایع اخیر کشور بود، گفت: در ماه های اخیر بحث مشکلات سپرده گذاران در خراسان، شمال و شرق کشور و مسائل مربوط به مؤسسه مالی آرمان در جنوب و مرکز مطرح شد که مجلس با همکاری سایر قوا به جد پیگیر این قضیه است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اعتراضاتی که به دلایل مختلف در سراسر کشور به وجود آمد، عنوان کرد: در این میان برخی سودجویان، منافقین و معاندین مسیر مطالبات عمومی را تغییر داده و با به آتش کشیدن پرچم ایران و تعرض به مساجد و حسینیه ها،آشوبی درکشور به راه انداختند که ملت ایران در راهپیمایی های اخیر پاسخ آنها را در سراسر کشور دادند.

کشور ما مقتدرانه به سمت اهداف اصلی خود حرکت می کند

وی ادامه داد: اخیرا آمریکا شکست های سنگینی در منطقه خورده و همین باعث شده است انتقام آن را با استفاده از عربستان ها و منافقین از ایران بگیرد و همانگونه که همواره دشمنی خود را با اشکال و ادبیات مختلف به ملت ایران نشان داده،این بار نیز همچون گذشته توطئه دیگری را به راه انداخت که ملت ایران با هوشیاری آن را پشت سر گذاشت.

عضوکمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه طبق فرموده مقام معظم رهبری آمریکا تقاص خسارات چند روز اخیر کشور را پس خواهد داد،خاطرنشان کرد: کشور ما مقتدرانه به سمت اهداف اصلی خود حرکت می کند و هم اکنون نیز در حوزه علم و فناوری و دفاع در قله های رفیعی قرار داریم که بیش از این پیش خواهیم رفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی