صفحه خبر لوگوبالا تابناک
مفید صفحه خبر نسخه موبایل
تابناک ورزشی موبایل خبر
زنگنه مطرح کرد:

اوپکی‌ها تمایلی به افزایش قیمت نفت ندارند

وزیر نفت گفت: اعضای اوپک به دلیل شیل اویل، تمایل زیادی به افزایش قیمت نفت برنت، بالاتر از ۶۰ دلار برای هر بشکه ندارند.
کد خبر: ۷۶۲۹۷۴
| |
2839 بازدید

وزیر نفت گفت: اعضای اوپک به دلیل شیل اویل، تمایل زیادی به افزایش قیمت نفت برنت، بالاتر از ۶۰ دلار برای هر بشکه ندارند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خانه ملت؛ بیژن زنگنه، وزیر نفت با اشاره به افزایش قیمت نفت در روزهای اخیر اظهار کرد: افزایش قیمت‌ها به دلیل کاهش تولید نفت ازسوی کشورهای عضو و غیرعضو سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) روی داده است. البته در فصل زمستان هستیم و در این فصل قیمت‌ها به دلیل بالا رفتن تقاضا برای فرآورده‌های نفتی افزایش می‌یابد. 

وزیر نفت افزود: اعضای اوپک به دلیل شیل اویل خیلی مایل نیستند، قیمت نفت برنت بالای ۶۰ دلار برای هر بشکه برود.

قیمت نفت در روزهای اخیر روند افزایشی داشت و حتی به بالای ۶۸ دلار برای هر بشکه هم رسید.

مفید صفحه خبر نسخه موبایل
تابناک ورزشی موبایل خبر
اشتراک گذاری
سفرمارکت
گزارش خطا
برچسب منتخب
# جام جهانی ۲۰۲۶ # آیت الله سید مجتبی خامنه ای # عملیات وعده صادق 4 # جنگ منطقه ای # جنگ ایران و اسرائیل # جنگ ایران و آمریکا # شهادت رهبر انقلاب # مذاکرات ایران و آمریکا
آخرین اخبار