بازدید 22654
تکمیلی

ایلنا:جوان فوت شده قاچاقچی مواد مخدر بود! یک عضو کمیسیون امنیت ملی:خودکشی فرد فوت شده در اوین تایید نشده است

در چند روز اخیر مراجع مختلف آمارهای متفاوتی از دستگیرشدگان ناآرامی های اخیر ارائه دادند، به‌طوری‌که معاون فرماندار بیش از ۴۵۰ بازداشتی و مسئولان زندان تهران کمتر از ۱۰۰ بازداشتی را اعلام کردند، با این حال هنوز آمار مشخصی از زندانیان وجود ندارد.
کد خبر: ۷۶۲۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵ 08 January 2018

پاسخ به سؤال نمایندگان آسیبی به جلال و جبروت رئیس جمهور وارد نمی کند/ هیأت رئیسه سؤال را اعلام وصول نمی کندخبر فوت یکی از دستگیر شدگان وقایع اخیر در بازدشتگاه اوین که از روز گذشته در صفحات مجازی منتشر شد است باعث ایجاد جنجال رسانه ای جدیدی شد.

به گزارش «تابناک»؛ در چند روز اخیر مراجع مختلف آمارهای متفاوتی از دستگیرشدگان ناآرامی های اخیر ارائه دادند، به‌طوری‌که معاون فرماندار بیش از ۴۵۰ بازداشتی و مسئولان زندان تهران کمتر از ۱۰۰ بازداشتی را اعلام کردند، با این حال هنوز آمار مشخصی از زندانیان وجود ندارد.

غلامحسین اسماعیلی رئیس کل دادگستری استان تهران در این باره گفته است: اختلاف آمار ناشی از این است که افراد بعضا تحت قرار قضایی بودند و آزاد شدند و یا بعضا تحت نظرگاه های نیروی انتظامی بودند که برخی از اینها بلافاصله به زندان معرفی شدند.

با این حال از روز گذشته و با انتشار خبر فوت یکی از بازداشتی های اخیر موضوع اعتراضات به صدر اخبار داخلی بازگشته است و برخی ها بر این اعتقاد هستند که فرد فوت شده بر اثر ضرب و شتم ماموران زندان کشته شده و برخی دیگر نیز دلیل فوت را خودکشی اعلام کرده اند.

طیبه سیاوشی نماینده مردم تهران در گفت‌وگو با ایلنا درباره انتشار خبری مبنی بر فوت جوان ۲۲ ساله در زندان اوین گفت: این موضوع را از وزارت اطلاعات و نیروی انتظامی پیگیری کردم که اعلام شد این فرد جوان ۲۲ ساله دیپلمه‌ای بود که توسط نیروی انتظامی بازداشت و تحویل دستگاه قضایی شده‌ است. طبق اطلاعی که به من داده شده، این فرد در زندان خودکشی کرده است.

نماینده مردم تهران ادامه داد: این موضوع را به دفتر آقای لاریجانی هم اطلاع دادم. در چند روز اخیر در پیگیری‌های متعدد با قوه‌قضاییه، وزارت اطلاعات و نیروی انتظامی خواستار این بودیم که نظارت کامل و دقیقی بر جوانانی که در این ناآرامی‌ها بازداشت شده‌اند، داشته باشند و اگر این افراد در تخریب اموال نقشی نداشتند، آزاد شوند.

عضو فراکسیون امید در پاسخ به این پرسش که آیا نمایندگان تهران درخواستی برای ملاقات با این بازداشت شدگان داشته‌اند، اظهار کرد:‌ روز گذشته به اتفاق برخی از نمایندگان مجلس همچون خانم‌ها سلحشوری و سعیدی و آقای موسوی جلسه‌ای با افرادی که نماینده دانشجویان بازداشت شده بودند برگزار کردیم. همچنان پیگیر این موضوعات هستیم اما تاکنون و تا جایی که اطلاع دارم درخواستی برای ملاقات داده نشده است.

همچنین محمود صادقی نماینده تهران و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تایید فوت سینا قنبری فردی که بعد از اعتراضات اخیر در تهران دستگیر شده بود، گفت: متاسفانه خبر فوت سینا قنبری صحت دارد و طبق اطلاعی که از یکی از مراجع اطلاعاتی گرفتم این فرد توسط نیروی انتظامی بازداشت شده و آنطور که گفتند در زندان اوین اقدام به خودکشی کرده است.

صادقی همچنین در خصوص اینکه آیا این شخص در تجمعات حضور داشته، تاکید کرد: اطلاعی ندارم که در تجمعات حضور داشته یا خیر. گفت: او دانشجو نبود و دیپلم داشت.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: موضوع تحت رسیدگی است و طبق قاعده عوامل احتمالی دیگر هم در حال رسیدگی است.

صادقی تاکید کرد: از جزییات این موضوع بی‌اطلاع هستم. قاعدتا باید بررسی کنند. مجلس باید به این موضوع ورود کند و خانواده ها و دانشجویان تماس می گیرند. اما مجلس تعطیل است و این موضوع را انفرادی پیگیری می کنیم. اما باید ورود به موضوع به صورت رسمی باشد و از طریق مجلس رسیدگی شود.

با این حال یک عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی که نخواست نامش فاش شود در گفت و گو با تابناک در خصوص این موضوع اظهار داشت: موضوع خودکشی سینا قنبری تایید نشده است و ما در حال بررسی این موضوع هستیم.

این نماینده مجلس در ادامه افزود، کمیسیون امنیت ملی مجلس به این موضوع ورود کرده است و از طریق مراجع قضایی و امنیتی در حال پیگیری آن هستیم و به محض اینکه به نتیجه مشخصی رسیدیم موضوع را اعلام خواهیم کرد.

تکمیلی:

خبرگزاری ایلنا در خبری اعلام کرد که گویا جوان فوت شده در زندان اوین در درگیری‌های اخیر بازداشت نشده و ارتباطی به موضوع ناآرامی‌های اخیر ندارد.

یک منبع آگاه در گفت‌وگو با ایلنا درباره جوان فوت شده در زندان اوین گفت: این فرد در درگیری‌های اخیر بازداشت نشده است و ربطی هم به تجمعات اخیر نداشته است.

وی تاکید کرد: این فرد توسط نیروی انتظامی در دستگیری مربوط به قاچاقچیان مواد مخدر بازداشت و اقدام به خودکشی کرده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۵
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۱۰۱
دیپلمه بودنش ظاهرا خیلی مهم بوده تو ماجرا!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۸
آقا من دیپلمم توهین نکنید به ما!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۸
جناب روحانی
ببینیم این حقوق شهروندی که چند سال روش کار میکنی در اینجا به دردی میخوره یا باید باهاش ساندویچ بپیچیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۸
ناشناس 16:58 بذار در کوزه آبش رو بخور . حقوق شهروندی کدومه ؟
ناشناس
| Germany |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۸
اقای دادستان در جریان باشند تمامی بازداشتیهای مواد مخدر تهران چند سالی است که به قزل حصار برده می شوند و در اوین هیچ زندانی مواد محدری وجود ندارد >>> صرفا چهت اطلاع
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۹
خيلي از شهيدان فداكار وطن زير ديپلم بودند و البته نوجوان!
احتمالا سر ایشون در برخورد با جسم سخت خودکشی کرده شاید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۸
برخورد نکرده . خودش سرش رو زده به جسم سخت !!تقصیر خودش بوده که نکات ایمنی رو رعایت نکرده .
شکنجه و ضرب وشتم!؟ مگه داریم!!
تابنك اختلاف آمار يعني چي ؟ يعني حدود 300 نفر خودكشي كردند يواشكي در اين ور و آنور چال شدند و تمام .
نمیرسه دیگه خون به مغز
دیپلم یا غیر دیپلم انسان و از مردم ایران بوده است.
من نمیدونم مگه خون دانشجو رنگین تر که فقط سنگ دانشجو رو به سینه می زنند.
ای کاش افراد مسئولی که باعث گرانی می شوند هم به هم زودی دستگیر شوند
شاید هم بنده خدا مثل بازداشتیهای کهریزک مننژیت گرفته و فوت کرده!
خدا بیامرزدش و به خانواده اش خدا صبر بده
من چند باری بازداشت و روانه زندان شده ام تا جایی هم که می دونم موقع بازداشت و زندانی کردن افراد هر وسیله ای که امکان خودکشی برای طرف مقابل را محیا کند را ماموران می گیرند حالا بماند افرادی که چندین و چند سال در زندان بسر برده اند و با ارتباطات می توانند یه سری از وسایل را از طریق ماموران زندان بگیرند ولی مگه این بچه چند وقته که زندانی شده است که میگن خودکشی بوده ، ملت عزیز ایران شک نکنید زیر دست و پای ماموران کشته شده حالا هم میخوان ماست مالیش کنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۸
ممکنه در یک اقدام بشر دوستانه وسایل خودکشی را در اختیار متوفی گذاشته باشند .
دراکولا تا به تا
| United States of America |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۸
اق داوود، ما میدونیم ولی خودمون رو میزنیم به نفهمی. اینجوری راحت تر میتونیم زندگی کنیم
از گفتن این حرف شرمنده ام ولی بسیار مقاله بی سرو ته و چرندی بود.
(( صادقی همچنین در خصوص اینکه آیا این شخص در تجمعات حضور داشته، تاکید کرد: اطلاعی ندارم که در تجمعات حضور داشته یا خیر. گفت: او دانشجو نبود و دیپلم داشت.))
یعنی چی او دانشجو نبود و دیپلم داشت یک نفر این جواب رو برای من تحلیل کنه 2 ساعت دارم فکر میکنم این جواب یعنی چی !
مبادا قضيه كهريزك تكرار بشه!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۸
مبادا ؟ شوخی می کنی !
دراکولا تا به تا
| United States of America |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۸
دیگه چه جوری تکرار نشه؟
خودکشی؟شاید از عذاب وجدان بوده!تحت دستور بردار خانم صدام سطل زباله هایی که برخی افراد بی بضاعت ازشون تغذیه میکردند برای آسیب رساندن به بخش اقتصادی بوده..خوب ادم وقتی تو زندان تحت فشار واقیعت رو بفهمه عذاب وجدان میگیره...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۸
بمیرم برای اون وجدان معذب !
مگر در زندان وسایل خودکشی در اختیار افراد هست ؟
احتمال داره دیوار خورده به سرش یا سرش خورده به باتوم
به جاي اين بگير و ببندها وضعيت مملكت را درست كنيد جوانان نااميد شده اند بيكاران ظله شده اند، اونايي هم كه كار دارند حقوقشون به آخر ماه نميرسه.
اجرای قانون و حقوق شهروندی در هر زمانی توسط دستگاه ها لازم اجرا است و از طرفی اگر در زندان خودکشی کرده است چون در اختیار سیستم دولت اسلامی بوده مسولیت عدم کنترلش متوجه مسولین زندان است و باید جوابگوی سیستم اسلامی باشند چرا که در نگهداری برابر چارچوبها سهل انگاری نمودند .
واقعا خودتون خیلی حاشیه درست میکنید .
از خشکسالی و زلزله تا اغتشاش و نفتکش سوزی کلا بد بیاریه سال96 از انتخابات تا الان
به درك . بره به جهنم
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۵:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۳
انسانم آرزوست
ببینید حالا صدا و سیمای ملی اصلا اشاره ای به این داستان میکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

اگرم خودکشی کرده......... ببینید چه کردن که طرف به مرررررررررررررررگ راضی شده!!!!!!!!!!!!!!!!!
خودکشی با چی؟؟!!؟ چه وسایلی در اختیار زندانی قرار میدن مگه؟؟؟؟!!! خودکشی برای چی؟؟؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۸
عموم زندانها ( نه بازداشتگاههای انتظامی) که در اختیار سازمان زندانهاست ...به همه چیز شبیه است بجز زندان.. خصوصا اونهایی که خیلی فرسوده و قدیمی نیستند و از اکثر خوابگاههای دانشجویی با کیفیت تر و با امکانات تره و تقریبا همه جور امکانات ورزشی و خدماتی نظیر یخچال و تلویزیون و گرمخانه و ارایشگاه و دندانپزشکی و بدنسازی و ... در اختیار زندانیان است.و اصلا نمیشه اسمشو زندان گذاشت و تنبیهی به ان نگاه کرد. البته نه همه..
خودکشی با چی؟؟!!؟ چه وسایلی در اختیار زندانی قرار میدن مگه؟؟؟؟!!! خودکشی برای چی؟؟؟!!!
زندانی نباید خودکشی کند
تا اونجا که دیده بودیم تو زندان بندکفش و ناخن گیر و ........ هم از زندانی ها میگیرن.... نمیدونستم تو زندان به زندانی ها چاقو و اسلحه گرم و طناب دار آماده و تیغ موکت بری و....... تحویل میدن.....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۸
تو زندان موبایل و سکه و مواد مخدر و خلاصه همه چی ...
خدا به دادشان برسه ...
مراحل رسیدگی ! اول همه چیز تکذیب می شود ، بعد پزشک زندان خودکشی می کند ، بعد یک پزشک دیگر جلوی مطبش ترور می شود . بعد هم همه چیز به خوبی و خوشی تمام می شود .
شما را به ابوالفضل
اگر هم شمانکشتید مراقبت کنید مثل فرزند خود....
وای وای وای به این مصیبت
برادرم برای بک خواسته.... لقمه ای نان..... جانش را از دست داد.... و افرادی که ملیارد ملیارد پول مردم رو خوردن ازادانه در حال چپاول بیشتر....
انالله وانااليه راجعون
فقط ٢٣ سال داشت
۲۰۰ تومن جریمه اش رو میدن دیگه!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۸
البته بعد از چندین سال پیگیری اونم شاید
هم وطن برای همیشه نامت در تاریخ ایران جاودانه شد.... ایندگان قضاوت خواهند کرد!!!!
جواب خدا را چی میدید واقعا باید چند نفر بمیرند تا شاید مسعولان تکانی بخورند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۸
جون من مسئول رو درست بنویس !
ناشناس
| Germany |
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۸
شما سخت نگیر تا از اصل موضوع خارج نشی.
اونهایی که گذرشون به اوین افتاده میدونند که امکان خودکشی زیر صفره
همونطور که اقای روح الامینی در برنامه خوشنام بیست و سی گفتن و مقصر رو معرفی کردن و خواهان عذرخواهی شدند اینبار احتمالا فرزند شاه سابق مسئوله و باید عذرخواهی کنه
مسئول؟؟
خودکشی؟!!!!!!!!!!!آنهم جوان 22ساله؟
داروی نظافت نخورده ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۸
داروی نظافت مال قدیمها بود . الان سرشون میخوره به جسم سخت ...
خودکشی ممنوع ... خدا به خانوادش صبر بده
یک نوع تحلیل که در مورد این گونه کشته ها وبویژه در این گونه مواقع در ایران وجود دارد که من دوست دارم این را باور کنم. و آن نظریه توطئه ی "کشته سازی" از سوی دشمنان است؟
تعدادی از کشته های حوادث مشابه را نام می برم: زهرا کاظمی در زندان در 78، روح الامینی و چند نفر دیگر در بازداشتگاه کهریزک در 88، ستار بهشتی در زندان در 91 سال های آخر ریاست احمدی نژاد و اوج تحریمها و ..
نظریه توطئه میگوید وجود این کشته ها برای دشمن خیلی ارزشمند است، بنابر این یا دشمن کشته یا کاری کرده که اینها کشته شوند و رسوایی و هزینه برای جمهوری اسلامی ایجاد شود!
بسیار خوب من هم موافقم با این تحلیل، اما چند سؤال و تناقض دارد که خواهشمندیم پیروان این نظریه و مسئولان محترم که مثل من از این تحلیل استقبال میکنند جواب بدهند:
1- اگر این توطئه باشد چرا در بررسیهای قضایی که برای این گونه حوادث رخ میدهد نهایتا قصور و سهل انگاری مأموران علت اعلام میشود؟ و چرا برای عاملان که جان انسانی را گرفته اند و نیز مشکلاتی به این عظمت برای نظام از قبیل نا امنی و التهاب فضای داخل و اتهام نقض حقوق بشر و شکنجه ی زندانیان و سرکوب مخالفان پدید آورده اند، "اشد مجازات" صادر نمیشود؟
2- دستگاههای امنیتی و اطلاعاتی ما که به لطف خدا توانسته اند جلوی انواع نفوذها و توطئه های دشمنان و تروریستها را در داخل و خارج بگیرند چرا توانایی ندارند در اماکن امنیتی و قضایی خود این توانایی را به ظهور برسانند؟ آیا این قدر ضعیف هستند که نمیتوانند جان زندانی را در زندانهای خود نگهبانی کنند؟
3- اگر توطئه ای به این بزرگی در جریان است که ما هم میگوییم هست، پس چرا کاری نمکنند که ضمن دستگیری مجازات قاطع توطئه گران، شبکه ی پیچیده ی عمال توطئه گر که تا قلب زندانهای جمهوری اسلامی نفوذ کرده اند و هر زمان که خواسته اند توانسته اند قربانی بگیرند را شناسایی و ریشه کن نمیکنند.؟
4- اگر هیچیک از این کار ها را هم نمیتوانند بکنند لااقل چرا به این عدم توانایی در مقابله با این توطئه اعتراف نمیکنیم که این اعتراف خود مقدمه ای برای اذعان به وجود مشکل و ایجاد عزم برای درمان اساسی این درد مزمن باشد؟

آخر اگر مسئولی دلسوز، حتی فقط دلسوز برای نظام هم که باشد (گرچه واقعا بین دلسوزی برای مردم و نظام فاصله ای نمی بینم) به مأموران بازداشتگاهها و زندانها را تهدید خواهم کرد و خواهم گفت شما برادران و عزیزان من هستید اما مسئولیت بسیار سختی بر عهده دارید زندانی شما همچون جواهری ظریف امانتی است نزد شما که اگر کمترین آسیبی به وی برسد ده برابر آن را بر سر شما خواهم آورد از صدر تا ذیل و از قاصر تا مقصر!
آبروی کشور و ملت، زندانی شما ست!
گریه ام گرفت.جوان ناکام.خداوند منان همه بانیان کشته شد نش را روانه اسفل السافلین خواهد کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۸
آمین !
قتل یک انسان قتل بشریت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۸
دوتا روایط بود یک خودکشی نه قتل و دوم قاچاقچی بودن دوستان توجه کنند ..اگر طرف رو در تاغتشاش گرفته بودند ..الان صد تا پدر مادر پیدا میکرد و قهرمان میکردن خودشونو
آقای روحانی کارش و درست کرد....برای بقیه جوون ها دیروز گمرگ زده بود. چند میلیون دلار بیل و کلنگ خریدن، داره میاد چین داره میسازه....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۸
؟؟؟؟؟؟؟
خدا بیامرزدش.
میگن خودکشی کرده حالا بهش انگ قاچاقچی مواد مخدر هم زدن.
اینو دیگه کجای دلمون بذاریم
همش کار وهابیهای آل سعود و اسراییل هست
کاش میشد از دست این وضعیت فرار می کردم به کوه و دشت، از دست این بنده هات خسته ام خسته
برادر و هموطن عزیز سینا جان مرگت در ذهن و جان ما میماند
بالخره امار بازداشت شدگان چند نفر بوده است؟
چه نهادی باید اعلام کند؟
مسولین اگر فکر میکنند با پنهان کاری ،همه چیز درست میشود ،پس بایستی اکنون همهٔ‌امور کشوری درست میشد ؟ ،
احتمالا بیماری مننژیت داشته.؟!
بلخره طبق اخبار

معتاد
قاچاق چی
خودکشی
مریضی لاعلاج
سکته
و در نهایت
تیپا
اگه این شخص سیاه پوست بود الان صدا سیما مکرر اعلان میکرد
ناشناس 17:32 توصیه میکنم گاهی از وجدانت استفاده کنی البته اگر چیزی مانده
من قطعا مطمئنم که تا چند روز آینده ، صدا و سیمای حقیقت یاب ما طی یک مصاحبه با بچه های این مرد روشن خواهد کرد که اولا ایشان جوان نبوده ، بلکه پیر بوده ، دوما زن بوده و مرد نبوده ، سوما در زندان نبوده در آسایشگاه بوده ، چهارما در آسایشگاه سرای سالمندان نبوده که در آسایشگاه روانی مزمن بوده ، پنجما خودکشی نبوده بلکه اشتباه در خوردن داروی نظافت به جای نوشابه بوده ، ششما دیپلمه نبوده بلکه سکیل بوده ، هفتما در تهران نبوده و در نیویورک بوده ( البته با گزارش صد در صد صحیحه جناب کامران نجف زاده ) ، و در انتها اصلا ایشان ایرانی نبوده بلکه انگلیسی بوده ، و در انتها کلا همچین خبری نشات گرفته از توطئه های بیگانگان و دشمنان بوده و شایعه ای بیش نبوده
آفرین چه پشرفته شدیم ۲۲ ساله قاچاقچی مواد مخدر!باورش واسه یه بچه هم سخته
کی به کیه حتی تو شمارش زندانی اختلاف هست بعد میگن حسابها و بانکها و بودجه شفاف سازی بشه یه زندانه یه تعدادی تحویل شدن نمیتونند اعلام بکنند چند نفر تحویل شدهالبته خودشون میدونند چرا.
نمایندگان لیست امید اگر برای دوره ی بعد رای میخاهید موظفید که عواامل شناسایی و محاکمه ی علنی شوند در غیر اینصورت مردم به حزبی غیر از احزاب اصلاحات رای خاهند داد حالا خود دانید ،اون جوان چه دانشجو چه دیپلم چه بیکار چه قاچاقچی ،چرا باید تو محیطی امن مثله زندان که حتی یه بنده کفش هم اونجا نیست خودکشی کنه ،چرا رئیس زندان قصور کرده ؟اصلا با چی خودکشی کرده؟خود دانید تا انتخابات دوره ی بعد فرصت دارید
تکرار کهریزک دور از ذهن نیست.
قاچاقچي هم بوده باشه بايد پاسخگو باشید اين روش اصلا مورد قبول نيست
آره دیگه بیچاره پدر مادرش آخرش انگ اعتیاد و ...میزنن
حالا بخندیم یا گریه کنیم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۹
بهتر است به حال و روز خودمان گریه کنیم .
زندانی و متهم مواد مخدر رو می بردن زندان اوین؟
کمتر دروغ بگید!
مملکت را خشکسالی و زلزله برداشته!
نشانه های خشم خدا را نمی بینید؟
باز
تكرار كهريزك!!
خب روحاني يك بازديد از اوين داشته باشه بجاي شعار حقوق شهروندي
اطلاعی نداری که کجا دستگیر شده. واقعا؟ حالا مهم نیست کجا دستگیر شده مهم آینه کجا کشته شده. تو اوین. پس مشخصه کجا دستگیر شده.
مردم میدون که برای زندانی ها وسایل خودکشی فراهم نیست و همینطور هیچکس اوایل دوران بازداشت خودکشی نمونه. یا واقعا تو اوین خبری بدی منتظرش بوده و خودکشی کرده. وگرنه خطری نبود خودکشی نمیکرد
البته این دفعه نمیشه بگن مننژیت گرفتند و مردند
چرا برخی که حق مردم را خوردند را دستگیر نمیکنند و این بیچاره ها که محصول عملکرد اقتصادی و سیاسی دیگر دستگاه ها هستند باید هزینه بدهند اینها میگویند ما از تبعیض و فقر خسته ایم
تعداد کامنتهای غیر قابل انتشار قابل توجه !!!!!
با قلاب دستشوئی که برای این منظور تعبیه شده یا با جرثقیل مستقر در دستشوئی این دار کشیدن یک هموطن انجام گرفته ؟؟؟؟؟
تابناک چرا ۴۴ خبر غیر قابل انتشار داری؟
گیرم قاچاقچی بود برای علت قاچاقچی بودنش اومده اعتراض کرده این صورت مسیله رو حل نمی کنه
دیپلمه . دیپلمه سرکارخانم نماینده مجلس که در گزارشت گفتی جوان فوتی یک دیپلمه 22 ساله بوده تو می خواستی رای بیاوری همین دیپلمه بدبخت فلک زده به تو وامثال تو رای داد
انسان بوده یا نه؟
جالبه سه نفرشون خودکشی کردن
خدا رحمتش کنه
فقط کسانی که درد فقر را چشیده اند این عزیزان را درک میکنند و بس
با هیچی کاری ندارما ولی آخه از یه قاچاقچی مواد مخدر که تو زندان خودکشی کرده،اسطوره میسازن؟؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر