بازدید 6605

خطرات بالقوه در سال ۲۰۱۸ برای سرمایه گذاران بین المللی

بنا بر هشدار دویچه بانک آلمان، سرمایه گذاران بین المللی باید برای مواجهه با خطرات با القوه ای که ممکن است در سال جاری به وقوع بپیوندد آماده باشند.
کد خبر: ۷۶۲۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۷ 07 January 2018

بنا بر هشدار دویچه بانک آلمان، سرمایه گذاران بین المللی باید برای مواجهه با خطرات با القوه ای که ممکن است در سال جاری به وقوع بپیوندد آماده باشند. 

به گزارش تابناک اقتصادی به نقل از Russia Today، بانک های مرکزی در دنیا با توجه به عوامل داخلی و خارجی سیاست هایی را اتخاذ می کنند که فضای ژئوپلیتیک را به طور مستمر تغییر داده و این امر نگرانی های مختلف را به طور دائم جایگزین یکدیگر می کند. 

خطرات بالقوه در سال ۲۰۱۸ برای سرمایه گذاران بین المللی 

در این خصوص باید گفت که سیاست های داخلی اتخاذ شده توسط دولت ها تاثیر چشمگیری بر روی دنیا می گذارد و پدیده های جدیدی مانند سقوط بازار ارزهای دیجیتال ممکن است که شرکت ها را با ضرری جدی مواجه کند. به همین علت است که تعداد خطراتی که باید نگران آن ها بود در حال افزایش است.

در ارتباط با خطرات پیش رو برای سرمایه گذاران، تورستن اسلوک تحلیلگر ارشد اقتصاد بین المللی دویچه بانک آلمان لیستی تهیه کرده است که در آن به ۳۰ مورد از مهمترین خطرات پیش رو در بازار سرمایه اشاره شده است. در این لیست مواردی وجود دارد که در صورت تحقق می تواند تاثیر منفی خود را بر روی همه بگذارد. به گفته ی استوک، دسته ی اخیر سقوط ارزش بیت کوین، آزمایش موشک های بین قاره ای توسط کره ی شمالی، رشد میزان نابرابری در آمریکا و انتشار تحقیقات مربوط به احتمال دخالت روسیه در انتخابات گذشته ی آمریکا را در بر می گیرد. 

از سایر خطرات با القوه ی مهمی که در این لیست وجود دارد و می تواند بر وضعیت سرمایه گذاری تاثیر منفی بگذارد می توان به موارد ذیل اشاره کرد: ترکیدن حباب اقتصادی در بازار مسکن کشور چین، افزایش قیمت کالاهای اساسی، انتخابات پیش رو در روسیه، روی کار آمدن دولتی جدید در بریتانیا، احتمال تغییر نظر دولت بریتانیا در رابطه با خروج از برگزیت و افزایش نرخ تورم در آمریکا در سه ماهه ی دوم سال ۲۰۱۸.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان