بازدید 5370

گودبرداری غیر اصولی حادثه آفرید

کد خبر: ۷۵۹۹۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱ 30 December 2017

افسر آماده منطقه 4 عملیات آتش‌نشانی تهران از ریزش بخشی از حیاط و دیوار ساختمان 5 طبقه مسکونی به‌دلیل گودبرداری ناایمن خبر داد.

به گزارش آرمان، حجت قاسمی افسر آماده منطقه 4 عملیات آتش‌نشانی تهران گفت:با اعلام ریزش بخشی از حیاط مجتمع مسکونی 5 طبقه بر اثر گودبرداری ناایمن به سامانه 125، بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه 104 ساعت 14 و 37 دقیقه به تهرانسر، حوالی میدان کمال الملک اعزام شدند.

قاسمی افزود: پس از بررسی محل مشخص شد به‌علت گودبرداری ناایمن درمجاورت یک ساختمان 5 طبقه مسکونی که دارای 20 واحد مسکونی است، ناگهان بخشی از حیاط و دیوار این ساختمان به عمق 9 متری محل گودبرداری فرو ریخت.

وی با اشاره به احتمال ریزش این ساختمان مسکونی و خطر برای ساکنان آن ادامه داد: آتش‌نشانان به‌دلیل ایجاد ترک‌های بسیار در دیواره‌های این ساختمان، با هماهنگی با عوامل شهرداری منطقه دستور تخلیه ساختمان را صادر و تمامی ساکنان را از داخل این مجتمع خارج کردند.

قاسمی گفت: پس از تخلیه کامل ساختمان و جست‌و‌جوی طبقات به‌منظور اطمینان از نبود افراد احتمالی در داخل واحدهای مسکونی، مجتمع مسکونی را برای انجام اقدامات قانونی تحویل عوامل شهرداری منطقه دادند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی