بازدید 5226

پیام امیدوار رضایی به مناسبت آغاز سال نو میلادی

اميدوار رضايي معاون قوانين مجلس شوراي اسلامي ، طي پيامي ولادت حضرت عيسي مسيح (ع) و آغاز سال نو ميلادي را تبريك گفت.
کد خبر: ۷۵۸۸۶۴
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹ 26 December 2017

اميدوار رضايي معاون قوانين مجلس شوراي اسلامي ، طي پيامي ولادت حضرت عيسي مسيح (ع) و آغاز سال نو ميلادي را تبريك گفت. در اين پيام آمده است:

« انّما المَسیحُ عیسی ابنُ مَریَمَ رَسُولُ اللهِ وَ کَلِمَتُهُ ... »

دیده گشودن جهان به رخسار پيامبر مهرباني و سمبل شكيبايي، حضرت عیسى مسیح (ع) ، نشانه تجلى اراده الهى در زمین بود كه نوید بخش رسیدن بهار صلح و دوستی میان ادیان و دینداران است. مسیح(ع) کلمه‌الله و مبشر صلح و آشتی است که برای طرفداري از مظلومان و برقراری عدل و رحمت مبعوث شد و با گفتار آسمانی و کردار ملکوتی خود ظالمان و ستمکاران را محکوم و از مظلومان و مستضعفان پشتیبانی کرد.

امروز به برکت مجاهدت فرستادگان بزرگ الهی، ملت ها بیدار شده و برای رسیدن به آرمان‌های اصیل انسانی خویش مانند عدالت، آزادی، پیشرفت و امنیت، نظام مبتنی بر خودکامگی، جهل را به مبارزه طلبیده‌اند

امید است در پرتو رهنمود های این پیام آوران بزرگ الهی، بشریت سرانجام به سعادت و رستگاری و نیک‌بختی دست یاید.

با اغتنام از فرصت، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان، جانبازان و شهیدان والامقام مسیحی؛ برای پدران، مادران، همسران و فرزندان آن‌ عزيزان موفقیت، کامیابی و پیروزی آرزو نمایم و خجسته میلاد فرخنده حضرت مسیح (ع) و آغاز سال 2018 میلادی را به تمام پيروان اين پيامبر عظيم الشان در ايران و سراسر جهان تبریک و تهنیت عرض نموده، امیدوارم سال جدید با الهام از فرامین و آموزه های نجات بخش آن پیامبر الهی، سالی همراه با آسایش سعادت و خوشبختی برای پیروان راستین ادیان الهی باشد .

دكتر اميدوار رضايي ميرقائد

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر