بازدید 2620

توسعه صنعت لیزینگ در گرو تشکل‌گرایی

نادر سیف، معاون تشکل‌های اتاق ایران در همایش ملی «لیزینگ، توسعه اقتصادی، تولید و اشتغال» بر ضرورت تشکل‌گرایی در صنعت لیزینگ برای توسعه این صنعت تأکید کرد و گفت: صنعت لیزینگ با ظرفیت‌های موجود خود می‌تواند با محوریت نهاد ناظر به ابزاری قوی در جهت تأمین مالی در اقتصاد ایران تبدیل شود.
کد خبر: ۷۵۸۵۵۵
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴ 25 December 2017

نادر سیف بر ضرورت تشکل‌گرایی در صنعت لیزینگ و ارتقای این صنعت با تدوین رویه‌ها و استانداردهای تشکل‌های مطلوب تأکید کرد.

معاونت تشکل‌های اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در همایش ملی لیزینگ، توسعه اقتصادی، تولید و اشتغال، گفت: در مدت‌زمان کمی که از تأسیس این انجمن می‌گذرد فراگیر شدن آن با داشتن ضریب عضویت بالا در جهت ارتقا و تدوین رویه‌ها و استانداردهای صنعت لیزینگ و سازمان‌دهی در دفاع از حقوق اعضا و رعایت استانداردهای اتاق ایران در راهبرد تشکلی پیشگام باشد.

سیف با اشاره به اهمیت نقش لیزینگ در اقتصاد کشور گفت: این صنعت متأسفانه نقش خود را در تأمین مالی اقتصاد ایران به‌صورت جامع و کامل نتوانسته ایفا کند درحالی‌که با وجود ظرفیت موجود، می‌تواند با محوریت نهاد ناظر تبدیل به ابزاری قوی در جهت تأمین مالی در اقتصاد ایران شود.

وی در ادامه افزود : رویکرد و سیاست‌های کلان کشور باید به رشد و توسعه صنعت لیزینگ بینجامد تا این صنعت بتواند از نقش و جایگاه مهم خود در راستای اجرایی شدن سیاست‌های کلان اقتصادی و کمک به تقویت تولید و اشتغال داخلی ایفای نقش‌آفرینی کند.

بر اساس این گزارش، همایش ملی لیزینگ، توسعه اقتصادی، تولید و اشتغال در روز چهارشنبه 24 آذرماه با هدف بررسی راه‌های توسعه صنعت لیزینگ در ایران و روش‌های جدید تأمین مالی بنگاه‌های اقتصادی در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد.

منبع: اتاق ایران

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار