بازدید 4019

سرقت از زنان و دختران با وعده ازدواج

کد خبر: ۷۵۸۰۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴ 24 December 2017

مردي كه متهم است با وعده ازدواج زنان و دختران را فريب داده و اموالشان را سرقت مي‌كرد سرانجام به دام پليس تهران افتاد.


به گزارش آرمان، صبح روز 29‌مهرماه امسال زن جواني وارد كلانتري 107 فلسطين شد و از مرد فريبكاری اعلام شكايت كرد.

او گفت: مردي كه خودش را محسن‌وطني معرفي كرده بود كارت عابربانك او را هنگام تماشاي فيلم در سينما سرقت كرده و حسابش را خالي كرده‌است. پس از اينكه پرونده به دستور بازپرس شعبه دوم دادسراي ناحيه‌6 تهران به پايگاه سوم پليس آگاهي تهران بزرگ فرستاده شد، زن جوان جزئياتي بيشتر از رابطه‌اش با محسن را توضيح داد. او گفت: مدتي قبل در ايستگاه مترو منتظر رسيدن قطار بودم كه مرد جواني سر حرف را باز كرد. او با چرب‌زباني شماره تماسم را گرفت و گفت كه قصد دارد با من ازدواج كند كه قبول كردم. بعد از چند جلسه ملاقات، چند شب قبل با هم به سينمايي حوالي ميدان وليعصر رفتيم. بعد از تمام شدن فيلم از سالن خارج شديم و محسن از من خداحافظي كرد و به خانه‌شان رفت. ساعتي بعد اما پيامكي برايم آمد كه نشان مي‌داد حساب بانكي‌ام خالي شده است. وقتي كيف‌دستي‌ام را بررسي كردم از كارت عابربانكم خبري نبود. احتمال دادم كه محسن آن را در تاريكي سالن سينما برداشته و حسابم را خالي كرده باشد. او تنها كسي بود كه رمز كارت من را مي‌دانست. چند روز قبل به بهانه انجام يك كار اينترنتي رمز كارتم را در اختيارش گذاشتم به خاطر همين با محسن تماس گرفتم، اما گوشي تلفن همراهش خاموش بود. از آن زمان ديگر به تماس‌هايم جواب نمي‌دهد و از او شكايت دارم. بعد از مطرح شدن شكايت بود كه پرونده‌هاي مشابهي از كلانتري‌هاي شهر به پايگاه‌سوم پليس آگاهي تهران ارجاع شد.

بررسي شكايت‌هاي مطرح شده حكايت از اين داشت كه متهم همه پرونده‌ها همان مردي است كه از اولين شاكي سرقت كرده است. او با وعده ازدواج زنان و دختران را فريب داده و در فرصتي مناسب پول يا طلاهاي آنها را سرقت مي‌كرد.

يكي ديگر از شاكيان گفت: متهم خودش را به نام خليل ‌رضا‌پور به من معرفي كرد. آن روز به عيادت يكي از بستگانم در بيمارستان رفته بودم. مردي كه در سالن انتظار كنارم نشسته بود شروع به گلايه درباره نحوه رسيدگي به بيماران شد. او گفت كه مي‌تواند براي تأمين هزينه درمان برايم وام با درصد خيلي پايين تهيه كند. من هم به خاطر نيازي كه به پول داشتم پيشنهاد او را قبول كردم.

بعد از چند جلسه ملاقات او به من پيشنهاد ازدواج داد كه قبول كردم، اما در يكي از ملاقات‌هايمان طلاهايم را سرقت كرد و از آن زمان ديگر به تماس‌هايم جواب نداد. در شاخه ديگري از تحقيقات تصوير متهم در اختيار مراكز درماني و پليس مترو قرار گرفت تا اينكه 23‌آذرماه كاركنان بيمارستان شهيد رجايي به كارآگاهان خبر دادند كه متهم در حال پرسه‌زني در بيمارستان است.

بنابراين مأموران پليس راهي محل شده و متهم را قبل از خروج بازداشت كردند. متهم 25‌ساله كه رضا.‌خ نام دارد در بازجويي‌ها به جرمش اعتراف كرد.

سرهنگ كارآگاه محمد نادربيگي، رئيس پايگاه سوم پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: براي شناسايي شاكيان بيشتر دستور انتشار بدون پوشش تصوير متهم از سوي بازپرس صادر شده است.

بنابراين شاكيان مي‌توانند براي طرح شكايت به پايگاه سوم پليس‌آگاهي تهران بزرگ در خيابان خرمشهر – ميدان نيلوفر مراجعه كنند و اطمينان داشته باشند كه هويت آنها به صورت محرمانه نزد پليس محفوظ باقي خواهد ماند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی
وب گردی