بازدید 5521

دغدغه وزیراطلاعات

وزیر اطلاعات گفت: اگر حکومت اسلامی وسیله ای برای احقاق حقوق مردم باشد، باید از غلبه افراد بی‌صلاحیت جلوگیری کرد.
کد خبر: ۷۵۷۹۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۷ 24 December 2017

وزیر اطلاعات گفت: اگر حکومت اسلامی وسیله ای برای احقاق حقوق مردم باشد، باید از غلبه افراد بی‌صلاحیت جلوگیری کرد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام سیدمحمود علوی عصر امروز مورخ ۲ دی ۱۳۹۶ در نشست شورای اداری استان سمنان در سالن یادگار امام استانداری، افزود: وزارت اطلاعات در دولت های یازدهم و دوازدهم اساس کار خود را بر پایمال‌نشدن حق افراد و جامعه قرارداده است.

وزیر اطلاعات با بیان این که اگر حکومت اسلامی وسیله ای برای احقاق حقوق مردم باشد، باید از غلبه افراد بی‌صلاحیت جلوگیری کرد و با تاکید بر توجه مسوولان به افراد ضعیف و محروم جامعه، خاطرنشان کرد: در نظام اسلامی رفتارها باید برگرفته از آموزه های اسلامی باشد و در این صورت نباید در صورت محقق‌نشدن منافع فردی، منافع ملی را به مخاطره انداخت.

علوی با تاکید بر حفظ آبروی افراد در استعلام‌های وزارت اطلاعات، خاطرنشان کرد : وزارت اطلاعات در احراز صلاحیت‌ها دقت لازم را انجام می‌دهد و ایجاد همدلی و هم‌گرایی بین مدیران و مسوولان را سرلوحه عملکرد خود قرار داده است.

وی با اشاره به وجود مشکلاتی در بخش های مختلف جامعه، بیان کرد : دولت باید با همراهی مدیران و مسوولان این مشکلات را کاهش دهد و برخی رسانه‌ها نیز از سیاه‌نمایی دست‌بردارند.

وی به شرایط پرآشوب منطقه اشاره و اضافه کرد : وجود امنیت بی‌بدیل در جمهوری اسلامی ایران به برکت تلاش ها و فعالیت های همه قوا و همدلی میان مسوولان به دست آمده است.

وزیر اطلاعات، مسوولیت را امانت و رسالتی مهمی برشمرد و گفت: حکومت و مسوولیت وسیله ای برای اجرای عادلانه احکام، تبیین معارف انسان‌ساز، اقامه حدود اسلامی و بهره مندی مردم از نعمت های الهی است، اگر حکومت به عنوان هدف شمرده شود، بی ارزش خواهد بود در صورتی که مسوولیت امانتی برای خدمت بی‌منت به مردم است.

در نشست شورای اداری استان سمنان، محمدرضا خباز استاندار، احمد همتی نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه، ابوالفضل حسن بیگی نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از مسوولان دستگاه‌های اجرایی استان سمنان حضور داشتند و با معرفی مدیرکل جدید اطلاعات استان سمنان، از خدمات مدیرکل سابق قدردانی شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر