بازدید 3688
۱

قتل همسر مقابل چشمان دختر و پسر

کد خبر: ۷۵۷۲۰۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷ 21 December 2017

مردي كه مقابل چشمان دو كودك خود، همسرش را به قتل رسانده‌بود قبل از پايان دادن به زندگي‌اش بازداشت شد.

به گزارش جوان، شامگاه سه‌شنبه مأموران كلانتري 103 گاندي بازپرس ويژه قتل را از قتل زن جواني در يكي از خانه‌هاي محله جردن با خبر كردند.

با حضور بازپرس و تيم جنايي معلوم شد كه جسد متعلق به زني 38‌ساله است كه با فشار بر عناصر حياتي گردن كشته شده است.‌همچنين معلوم شد كه متهم مقابل چشمان دختر 12‌ساله و پسر سه‌ساله‌اش مرتكب قتل شده است. ‌مأموران همچنين پيكر نيمه جان شوهر وي را كه اقدام به خودزني كرده بود كنار مقتول پيدا كردند.

بررسي‌ها نشان داد مرد 35‌ساله ابتدا همسرش را خفه و بعد از اينكه مادرش را از حادثه با خبر كرده اقدام به خودزني كرده و همچنين مقدار زيادي قرص خورده تا به زندگي‌اش پايان دهد. در حالي كه پيكر نيمه‌جان مرد زخمي به بيمارستان منتقل شد تحقيقات ميداني نشان داد قاتل قبلاً مغازه پوشاك در ميدان فرودسي داشته، اما مدتي است معتاد شده و مغازه‌اش را بسته است.

از سوي ديگر مأموران دريافتند قاتل مدتي است به رفتارهاي همسرش سوءظن پيدا كرده و مدعي بوده كه مقتول در فضاي مجازي با مرد غريبه‌اي ارتباط پيامكي دارد.

مادر مرد زخمي به مأموران گفت: پسرم و همسرش مدتي است با هم اختلاف دارند. ساعتي قبل به من تلفن زد. او حالش خوب نبود و گفت همسرش را خفه كرده است. پسرم گفت دو فرزندش را به اتاق ديگري برده و بعد در اتاق خواب همسرش را خفه كرده است و پس از اين هم خودش مقدار زيادي قرص خورده تا به زندگي‌اش پايان دهد.

سرهنگ حمیدرضا مكرم، معاون مبارزه با جرائم جنايي پليس آگاهي تهران درباره اين حادثه گفت: متهم در حال حاضر در بيمارستان تحت درمان است كه پس از بهبودي مورد بازجويي قرار مي‌گيرد تا علت حادثه مشخص شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
تک تک مسئولین رانت خواران بی وجدان اختلاسکنندگان بی رگ وریشه وهمه اونهایی که با ندانم کاری وبیعرضگی هاشون مملکت را به این روز انداخته اند شریک اینگونه جنایتها هستند..............
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست