بازدید 5139
۱

جدیدی: خادم در فیلا زیر بلیت افراد دیگر است!

کد خبر: ۷۵۶۱۴۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۵ 17 December 2017

عباس جدیدی منتقد جدید فدراسیون خادم حسابی علیه رسول ، رقیب سابق و فعلی اش روی تشک و در انتخابات ریاست فدراسیون، موضع گرفته است.

به گزارش تابناک ورزشی، جدیدی درباره موفقیت‌های خادم در اتحادیه جهانی و عضویتش در هیات رییسه این اتحادیه با رای بالای اعضا، گفت‌: بالاخره حضور در اتحادیه یک پتانسیل‌ و یک ظرفیت برای ورزش ما محسوب می‌شود، اما باید ببنیم که اندازه و ظرفیت مان در اتحادیه جهانی چقدر است. این که زیر بلیت افراد دیگر در اتحادیه باشیم تا پست ما را حفظ کنند آیا به نفع ورزش ما است؟ یا باید برای کشتی‌ چکش بزنیم و قدم برداریم. بله، همه این پست‌ها خوب است، اما بیایید عملکردمان را برای مردم در این مدت به طور شفاف اعلام کنیم و بگویم آیا توانسته ایم برای منافع کشتی ایران کاری کنیم یا صرفا به هر قیمتی در هیات رییسه حضور داشته باشیم. فدراسیون کشتی‌ باید به لحاظ مالی و بودجه و همین طور تخصیص آن به استان‌ها نیز به طور شفاف گزارش را ارائه کند، اما متاسفانه در طول این چند سال گزارش مالی شفاف از فدراسیون به مردم اعلام نشده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
از آقای خادم دلخوشی زیادی ندارم ولی آقای جدیدی لطفا عکسهایت را بگیر و ما رو از مدیریت خودت محروم کن! مملکت هشت سال یک رئیس جمهور پوپولیست داشت برای صد سال آینده کفایت میکنه، شما در صنعت عکاسی بسیار موفقتری.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر