بازدید 7136

عامل شهادت مأمور پلیس اعدام شد

کد خبر: ۷۵۵۲۰۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴ 14 December 2017

 سردسته باند اشرار مسلح که درجریان قاچاق مواد مخدر، یکی از مأموران پلیس را درشهرستان «خوراسگان» اصفهان به شهادت رسانده بود، سحرگاه دیروز به دار آویخته شد.

به گزارش ایران، دادستان عمومی و انقلاب استان اصفهان گفت: عبدالمجید حسن زهی، شرور منطقه بلوچستان دارای سوابق متعدد کیفری بود که به جرم سردستگی، اجیر کردن، حمل و مشارکت در قاچاق بیش از 509 کیلوگرم تریاک که منجر به شهادت مأمور جان برکف نیروی انتظامی در فروردین پارسال شده بود، با حکم صادره ازسوی شعبه اول دادگاه انقلاب شهرستان اصفهان به اعدام در ملأ عام محکوم شد.

حسن رحیمی افزود: پس از تأیید حکم در دیوان عالی کشور و با دستور معاون اول قوه قضائیه برای اجرای علنی مجازات این جنایتکاردر محل سکونت پاسدار شهید اصغر قضاوی، صبح چهارشنبه حکم اعدام این شرور در میدان خوراسگان اصفهان اجرا شد.

شهید قضاوی، متولد سال 1347، نیروی یگان عملیات ویژه مبارزه با مواد مخدر استان با بیش از 28سال سابقه خدمت و جانباز بود.

وی عصرجمعه 20 اردیبهشت سال 95 درجریان درگیری مأموران نیروی انتظامی با قاچاقچیان مسلح در ورودی شهر نایین به درجه شهادت نائل آمد.

در این عملیات مقدار 527کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش، 3 قبضه سلاح کلاشنیکف، مقادیر زیادی مهمات و فشنگ‌های مربوطه، سه دستگاه خودرو و تجهیزات مخابراتی کشف و ضبط شد. پنج نفر از اشرار مسلح نیز ازسوی مأموران دستگیر شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار