بازدید 4224

فرار شبانه پس از قتل داماد

کد خبر: ۷۵۱۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵ 02 December 2017

مجرم سابقه‌دار كه پس از دعواي شبانه در يافت‌آباد دامادشان را به قتل رسانده‌است، تحت تعقيب پليس قرار گرفت.

به گزارش جوان، ساعت سه بامداد يازدهم آبان‌ماه به مأموران كلانتري 151 يافت‌آباد خبر رسيد دعواي خونيني در خيابان 15 متري اول جنوبي در جريان است. وقتي مأموران پليس در محل حاضر شدند مشخص شد مردي 34 ساله به نام داوود بر اثر اصابت ضربه چاقو به گردنش كشته شده است. بعد از تأييد خبر بازپرس شعبه پنجم دادسراي امور جنايي به همراه تيمي از كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي در محل حاضر شد.

در بررسي‌هاي اوليه معلوم شد كه عامل قتل برادر زن مقتول است كه بعد از حادثه متواري شده است. در تحقيق از خانواده مقتول معلوم شد كه حسين كه مردي 46 ساله است اعتياد شديدي به مصرف مواد مخدر دارد. او بارها براي خانواده دامادشان ايجاد مزاحمت كرده و با آنها درگير شده بود. شب حادثه هم در دو نوبت مقابل خانه دامادشان آمده و زماني كه داوود از راه مي‌رسد او را با چاقو به قتل مي‌رساند.

پس از به دست آمدن اين اطلاعات جسد به دستور بازپرس به پزشكي قانوني منتقل شد. كارآگاهان در اولين گام سوابق حسين را بررسي كردند.

سوابق حسين حكايت از اين داشت كه او از تبهكاران سابقه دار در خصوص جرائم مواد مخدر است كه از سال 67 بارها دستگير و به زندان افتاده است. همچنين معلوم شد كه او به علت اعتياد شديد به مصرف مواد مدتي است بلامكان است و خانه‌اش را در جاده قديم كرج هم ترك كرده است.

از آن‌جا كه تحقيقات پليس براي بازداشت متهم با بن‌بست مواجه شده دستور انتشار تصوير بدون پوشش متهم از سوي قاضي صادر شده است.

بنابراين كساني كه از مخفيگاه قاتل فراري خبر دارند از طريق شماره تماس 51055426 در اختيار كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست